abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121318097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat. :)

Het middenveld van Man Utd bestaat nu onder andere uit Carrick en Cleverly oid? Dat zijn nou ook niet de meest technische spelers volgens mij.
in dat 1e heb je wel gelijk ja. Maar let er maar eens op hoor, middenveld van united is zo ziek goed technisch gezien. -> handelingssnelheid, overzicht, tactiek alles gewoon
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121318108
quote:

[..]

Wanneer Liverpool, Arsenal en Man Utd serieus geinteresseerd zijn gaat het erom wie het meest betaald natuurlijk. Als de eerste biedingen al rond de 20 miljoen komen, denk ik dat het daar wel overheen gaat. :)

Het middenveld van Man Utd bestaat nu onder andere uit Carrick en Cleverly oid? Dat zijn nou ook niet de meest technische spelers volgens mij.
Tja, die bronnen zullen allemaal wel herleiden naar een Engelse tabloid. Dus eerst maar even afwachten wat daar van waar is.
Evengoed zal het mij niet verbazen dat Liverpool en Man United interesse hebben hoor. Arsenal dat interesse heeft lijkt mij onzin, die gaan niet zo veel uittrekken voor een speler met te weinig voetballend vermogen voor het spel dat Arsenal wil spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121318137
tot hoelang loopt zn contract nou eigenlijk nog dan? Daar hangt ook altijd wel veel vanaf natuurlijk
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121318146
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:') gast er is ook andere techniek dan leuke trucjes doen he
Ja dat weet ik. Maar wie is er dan nog meer creatief? Carrick en Cleverly zie ik niet snel de combinatie aan gaan, steekpass geven, etc.
pi_121318158
quote:

[..]

Denkt het niet, volgens mij kiest Strootman nog altijd zelf waar hij een handtekening zet.
pi_121318180
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

in dat 1e heb je wel gelijk ja. Maar let er maar eens op hoor, middenveld van united is zo ziek goed technisch gezien. -> handelingssnelheid, overzicht, tactiek alles gewoon
technisch beperkt en qua handelingssnelheid vind ik het ook wel meevallen, Het is vooral powerplay dat ze (net als veel andere Engelse ploegen) toepassen.
pi_121318197
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Maar wie is er dan nog meer creatief? Carrick en Cleverly zie ik niet snel de combinatie aan gaan, steekpass geven, etc.
Cleverly niet echt nee maar carrick is wel echt een baas hoor, die gast word zo ondergewaardeerd.
pi_121318228
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Cleverly niet echt nee maar carrick is wel echt een baas hoor, die gast word zo ondergewaardeerd.
Carrick is geen slechte voetballer hoor, maar blinkt in niets echt uit. Hij is in mijn ogen prima vervangbaar.
pi_121318230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

technisch beperkt en qua handelingssnelheid vind ik het ook wel meevallen, Het is vooral powerplay dat ze (net als veel andere Engelse ploegen) toepassen.
:')
handelingssnelheid op t middenveld in premier league is hoogste dan waar ook ter wereld _O-
pi_121318281
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

:')
handelingssnelheid op t middenveld in premier league is hoogste dan waar ook ter wereld _O-
Het tempo misschien wel, maar dat heeft niet alles met handelingssnelheid te maken. Maar ze maken het op loopvermogen en fysieke kracht meestal goed.
Ik weet zeker dat de ploegen in Spanje een hogere handelingssnelheid hebben, wil niet zeggen dat ze op het zelfde moordende tempo als in Engeland spelen.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:29:02 #261
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121318325
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

True, op de laatste punten heb je gelijk :) Dat hebben ze wel (Carrick, Kagawa ed.)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Denkt het niet, volgens mij kiest Strootman nog altijd zelf waar hij een handtekening zet.
Uiteraard. Maar ik verwacht niet dat Strootman een Arsenal of Liverpool af zegt, kan altijd natuurlijk. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121318328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het tempo misschien wel, maar dat heeft niet alles met handelingssnelheid te maken. Maar ze maken het op loopvermogen en fysieke kracht meestal goed.
Ik weet zeker dat de ploegen in Spanje een hogere handelingssnelheid hebben, wil niet zeggen dat ze op het zelfde moordende tempo als in Engeland spelen.
misschien alleen barca en real ja omdat die 2 met afstand de beste zijn ter wereld en misschien in mindere mate atleti nog maar verder houdt t daar echt wel op hoor
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:30:11 #263
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121318371
Woeps, foute topic :')
pi_121318373
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

misschien alleen barca en real ja omdat die 2 met afstand de beste zijn ter wereld en misschien in mindere mate atleti nog maar verder houdt t daar echt wel op hoor
Dat denk ik niet. Wil niet zeggen dat ze meer kwaliteit hebben. Zolang er in de PL nog vooral gescout wordt op kracht zal dat altijd ten koste gaan van de handelingssnelheid.
Je zag al hoe City het moeilijk had tegen spelers als Eriksen.
pi_121318401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

True, op de laatste punten heb je gelijk :) Dat hebben ze wel (Carrick, Kagawa ed.)

[..]

Uiteraard. Maar ik verwacht niet dat Strootman een Arsenal of Liverpool af zegt, kan altijd natuurlijk. :)
Als United ook interesse heeft zoals jij net schetste dan moet en zal hij gewoon naar United gaan.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:31:03 #266
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_121318406
Is er eigenlijk al een serieuze bron dat er interesse/een bod is?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:31:42 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121318432
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als United ook interesse heeft zoals jij net schetste dan moet en zal hij gewoon naar United gaan.
Zou ook de mooiste club zijn voor hem, hopen dat ze met genoeg geld over de brug komen. Liefst wel in de zomer natuurlijk :)
pi_121318433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
Nee. Dezelfde geruchten als de afgelopen 1,5 jaar.
pi_121318456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
Enige wat bekend is dat een club uit de Premier league 22 mil heeft geboden op de Stroot, de namen vullen mensen zelf in
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:32:16 #270
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_121318458
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je ook United kan kiezen wel denk ik, de kans dat je bij Liverpool of Arsenal een prijs wint is niet meer zo groot.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:33:18 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_121318502
Lopen te janken dat Persie gekocht is :') Ben je wel echt fan offe?

Strootman vind ik echt nog lang niet klaar voor United, Cleverley en Carrick staan sowieso nog boven hem in de pikorde.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:33:25 #272
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121318508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Als je ook United kan kiezen wel denk ik, de kans dat je bij Liverpool of Arsenal een prijs wint is niet meer zo groot.
Zit wat in natuurlijk.
pi_121318543
Strootman kan zich wel beter voelen zonder zijn Mark van bommeltje waar hij op probeert te lijken
pi_121318564
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
Lopen te janken dat Persie gekocht is :') Ben je wel echt fan offe?

Strootman vind ik echt nog lang niet klaar voor United, Cleverley en Carrick staan sowieso nog boven hem in de pikorde.
Dat ik me t afgelopen 4jaar heb dood geergerd aan van persie in oranje op t WK en EK komt daardoor. In engeland is ie trouwens wel een baas daar niet van, maar toch is t gewoon niet mn favoriete voetballer. Had bijv suarez daar in de spits gezet en die had er net zoveel gemaakt denk ik
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:36:51 #275
319979 Fok-it
All is well
pi_121318665
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat ik me t afgelopen 4jaar heb dood geergerd aan van persie in oranje op t WK en EK komt daardoor. In engeland is ie trouwens wel een baas daar niet van, maar toch is t gewoon niet mn favoriete voetballer. Had bijv suarez daar in de spits gezet en die had er net zoveel gemaakt denk ik
Suarez is helemaal geen spits voor United.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')