En dan in Feedback huilie huilie doen dat PSV'ers op je reageren. Zo iemand noemen we ook wel een mietjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
misschien de gemeente weer btje afbetalen?
daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV slim is halen ze nu Maher voor 7/8 miljoen ipv 14 miljoen als Strootman weg is..
Brands, DOE HET!
ik doe niet agressief hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je loopt hier gek en aggressief te doen om een voetballer? Die verdient ook zijn brood hiermee. Ga jij ook janken als er een vrouw met een hoofddoek in de Etos komt werken?
Brands ziet ook allesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is t idee ook achter de interesse nu.
En 20 miljoen pond zou 26 miljoen euro zijn. Als je nog hoger gaat zou dus 22/23 miljoen pond 30 miljoen euro opleveren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Opzich een goed bedrag voor hem, kan je Maher mee halen en de rest bewaren
25 miljoen is wel veel voor Brands hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die man moet gewoon 1,5 miljoen per jaar verdienen nee wacht, geef hem maar de overgebleven geld van de transfer van Strootman!
Je typt als een dikzak die te dikke vingers heeft om normaal te kunnen typen, je gaat met kanker schelden etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik doe niet agressief hoor? en de rest van wat je zegt slaat weer nergens op? Wat voor logica heb jij
![]()
Bij az deed ie t erg goed inderdaad vind m bij psv tot nu toe nog niet heel sterk (vooral in selectiebeleid; oveschot middenvelders/aanvallers en dramatische verdediging) maar krijgt voorlopig nog voordeel van de twijfel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die man moet gewoon 1,5 miljoen per jaar verdienen nee wacht, geef hem maar de overgebleven geld van de transfer van Strootman!
Had ie zelf ook wel bedacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands ziet ook alles
Die kerel is niet goed, hij is gewoon jaloers dat Strootman veel verdient en hij zn eten moet stelen. Dou ook een optie kunnen zijn he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je loopt hier gek en aggressief te doen om een voetballer? Die verdient ook zijn brood hiermee. Ga jij ook janken als er een vrouw met een hoofddoek in de Etos komt werken?
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Je typt als een dikzak die te dikke vingers heeft om normaal te kunnen typen, je gaat met kanker schelden etc.
Die gaat zaakwaarnemer worden en alle topspelers onder contract nemen. Brands gaat de wereld overnemen, wat hij ziet.. poeheequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Had ie zelf ook wel bedacht waarschijnlijkDie vertrekt binnenkort naar de Kaaimaneilanden.
Minstens 20miljoen euro vind ik wel reëel. Vooral als ik vergelijk met bedragen die momenteel betaald worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:18 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
En 20 miljoen pond zou 26 miljoen euro zijn. Als je nog hoger gaat zou dus 22/23 miljoen pond 30 miljoen euro opleveren.
Dikzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doet?
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Minstens 20miljoen euro vind ik wel reëel. Vooral als ik vergelijk met bedragen die momenteel betaald worden.
Het gaat om het idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jij bent degene die mij nu dikzak noemt en dan ben ikdegene die agressief doet?
Ik ga poster van m kopen. Hands down.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat zaakwaarnemer worden en alle topspelers onder contract nemen. Brands gaat de wereld overnemen, wat hij ziet.. poehee
Carroll 35 milquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel ja
ow daar voel ik me niet aangevallen door hoorquote:
Oh nee. Dan niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oja want een speler als pato gaat ongeveer voor 10 miljoen weg maar dan is 20miljoen strootman wel reeel ja
Aparte vergelijking gezien Pato een spits is, en Strootman een defensieve middenvelder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vetrol.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ow daar voel ik me niet aangevallen door hoor1,96m 96kg 4,5%bf
was dat niet paar jaar geleden?> of is die nu weer verkochtquote:
Oh, dus omdat jij geen problemen met het woord "kanker" hebt mogen andere mensen dat ook niet hebben? Want jij bepaalt wat respectloos is en wat niet? Want het woord kanker is heel iets anders dan de ziekte?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
voglensmij heb jij vrij weinig te zeggen over wat ik moet doen ofniet, en t woord kanker heeft ook vrij weinig te maken met respect naar andere mensen. Nogmaals mijn vader is er ook aan doodgegaan maar vind die morraalridderse die t veschil niet kunnen zien tussen de ziekte kanker en t scheldwoord kanker echt om te janken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |