ja gewoon omdat ie kwaliteit tekort komtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je eens met feiten komt waarom? Tot nu toe lul je alleen maar over zijn uiterlijk
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja gewoon omdat ie kwaliteit tekort komt![]()
quote:
aha zoals?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
algehele voetbalkwaliteiten. Verder wordt ie uitgekotst in engeland als ie zijn maniertjes blijft houden.quote:
Je legt het niet duidelijk uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
algehele voetbalkwaliteiten. Verder wordt ie uitgekotst in engeland als ie zijn maniertjes blijft houden.
Als ie zich daar overheen kan zetten zou t wellicht misschien kunnen maar in dat geval hoop ik alsnog niet dat ie naar man utd gaat en wat dat betreft is t misschien inderdaad meer een Klaagbaak topic bedenk ik me nu, modje mag em wel daarheen schoppen als ie wil anders
wat is daar niet duidelijk aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je legt het niet duidelijk uit.
[ afbeelding ]
Omdat je alleen roept dat hij algeheel te kort komt. Wat hebben wij daar nou aan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wat is daar niet duidelijk aan? En wat ben jij voor kleuter met je 9fag plaatje
![]()
omdat ik zeg dat ie uitgekotst wordt in engeland vanwege zn maniertjes daar houden ze daar totaal niet vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je alleen roept dat hij algeheel te kort komt. Wat hebben wij daar nou aan?
nee hoor als je zoiets als een challenge ziet heb je wel een heel treurig leven dunkt mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef Doublepain het volgende:
Voor jou is het nogal een "challenge"
''uitkotsen''. We hebben het over voetballende kwaliteiten paashaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
omdat ik zeg dat ie uitgekotst wordt in engeland vanwege zn maniertjes daar houden ze daar totaal niet vanhaal die poep uit je ogen man
hij wordt daar uitgekotstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''uitkotsen''. We hebben het over voetballende kwaliteiten paashaas.
heeft dat met voetballende kwaliteiten te maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hij wordt daar uitgekotst
wat snap je daar niet aan? is gewoon goed nederlands hoor
Jij zegt dat hij algeheel te kort komt paaseiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En verder zeg ik in diezelfde post zelfs nog daaronder dat als ie die maniertjes weg laat hij t eventueel wel kan halen in engeland kerstman
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En verder zeg ik in diezelfde post zelfs nog daaronder dat als ie die maniertjes weg laat hij t eventueel wel kan halen in engeland kerstman
Lekker consequent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij nou maar begrijpend leren lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij algeheel te kort komt paasei
Wij beschermen onze god net als de moslims en christenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Een of andere internetheld die komt beweren dat Strootman voetballende kwaliteiten mist.Wordt begeerd door enkele van de grootste clubs ter wereld tegen een fors bedrag, maar deze meneer ziet het beter. Dat daar al 3 pagina's op wordt gereageerd. Bizar
op dit moment laat ie die maniertjes niet weg dus komt hij kwaliteiten te kort in zijn gedrag wat uitmondt in dat ie in zn algemene kwaliteiten tekort komt omdat zijn spel daardoor ernstig beinvloed wordtquote:
[ququote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
van strootman ?![]()
nee sorry hou meer van voetballers die zich meer op hun eigen spel richten in plaats van met allerlei randzaken bezig te zijn
ote]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
frustratie dat er zon mongool t shirt van de mooiste club van engeland gaat bezoedelen? Dt klopt ja, geen idee waar ik anders gefrustreerd ove zou meoten zijn?
Op dinsdag 8 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bij az deed ie t erg goed inderdaad vind m bij psv tot nu toe nog niet heel sterk (vooral in selectiebeleid; oveschot middenvelders/aanvallers en dramatische verdediging) maar krijgt voorlopig nog voordeel van de twijfel ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |