Is daar nog geen topic voor?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
Mag ik een topic openen over de scheiding van de warme bakker van Sylvie?
Kadetjesgate! Hij draagt hem opeens links.
Ik zat hier al op te wachtenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Leandra het volgende:
Je zit gewoon op een extra nominatie te azen Tong
Ik zie hem nu pas, idd!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:01 schreef roos85 het volgende:
Static, sinds wanneer ben jij een vrouw?
Verslag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek het jaaroverzicht, is dat nog ergens?
Ah gevonden!
Yep, Netsplitter durfde het aan.quote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef roos85 het volgende:
Denk dat deze beter in ESF past:
SHO / Glennis Grace 'geen behoefte' aan deelname Songfestival
Opgelost! Niet meer huilen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:15 schreef Copycat het volgende:
SHO / Philip Seymour Hoffman zoekt hulp bij heroïneterugval
Waar ik o zei, wil ik graag p zeggen ...
Whehequote:
Wat denk jezelf? Dat je een vrijbrief hebt omdat personen dood te wensen? Als dat zo is denk ik dat je leukigheid hier vrij rap verdwenen is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is mijn post aangepast in dit topic
SHO / Buren zijn Justin B. helemaal zat !
I
Dood wensen ? Het gaat hier om een publiek figuur (Justin Bieberquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:21 schreef static het volgende:
[..]
Wat denk jezelf? Dat je een vrijbrief hebt omdat personen dood te wensen? Als dat zo is denk ik dat je leukigheid hier vrij rap verdwenen is.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:08 schreef schizovreemd het volgende:
Deze olbie-newbie weet niet hoe je een nieuw deel van een reeks moet aanmaken
Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn een nieuw golftasgate deel te maken?
Bij voorbaat dank
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie die hele knop niet hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat knopje staat op de laatste pagina van het gesloten topic
APK heeft hem er zeker ingeshopt, de mindfuckerquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:24 schreef Copycat het volgende:
Hier is de open nieuw deel-knop ook afwezig in die reeks.
Niks.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef static het volgende:
Kuttopic? Waar komt dat nou weer vandaan?
Anyway, wat gebeurt er als je op die slotjessmiley klikt?
Oh ok ik werd alweer helemaal paraquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
En kuttopic/tvp kun je instellen. Is een nostalgische look & feel.
Zoiets dus jaquote:
Weird. Komt het vaker voor? Dan leg ik het ff bij de devvers of open een topic in BUG.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
Dan opent er een blanco, nieuw topic.
En kuttopic/tvp kun je instellen. Is een nostalgische look & feel.
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Maar ik zie nu nergens meer open nieuw deel staan ... Weet alleen even niet of die melding alleen bij (bijna) volle topics zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:13 schreef static het volgende:
Weird. Komt het vaker voor? Dan leg ik het ff bij de devvers of open een topic in BUG.
Met een kloon zie ik 'em ook niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef static het volgende:
Kuttopic? Waar komt dat nou weer vandaan?
Anyway, wat gebeurt er als je op die slotjessmiley klikt?
Heb net met een kloon ingelogd, maar zag die knop wel staan.
Volgens mij alleen bij een gesloten topic...quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Maar ik zie nu nergens meer open nieuw deel staan ... Weet alleen even niet of die melding alleen bij (bijna) volle topics zichtbaar wordt.
Je bedoelt manueel?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:05 schreef static het volgende:
Sure. En je zou natuurlijk een nieuw deel kunnen openen.
Hmm nu ik erover nadenk is het wel een gemiste kans, want ik heel wat aanpassingen kunnen doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:29 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja daag, ik ga niet die hele OP zitten overtypen hoor
quote:Even opgezocht: als mod heb je altijd een 'open nieuw deel'-knop, maar users zien 'm na 24 uur na sluiting van het topic niet meer. Dus het topic was inmiddels te lang geleden volgeraakt.
quote:
Dus jij hebt het met je kloon ook tot mod geschopt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:45 schreef static het volgende:
Heb net met een kloon ingelogd, maar zag die knop wel staan.
24 uur bedenktijd voor een nieuwe TT vind ik wel wat kortquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:48 schreef APK het volgende:
Estelle en Badr zijn blijkbaar niet meer zo hot in de media
En dan graag met de optie dat-ie weer opengaat als #499 vol is (als dat kan tenminste)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan het 500e topic van de GTST-reeks even dicht tot het 499e vol is? Heb het per ongeluk voortijdig gepost, was bezig de OP groots aan te passen maar drukte verkeerd.
Misschien dat je daar wel bij kunt vermelden dat het om de app ván GTST gaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Piperidine het volgende:
Kunnen die posts over het hacken van een app in het GTST-topic achterwege blijven?
Topicreeks: GTST
Wat mij betreft kunnen de screenshots wel in een spoiler. Mobiel is dit best wel naar volgens mijquote:
Dat wou ik ook net postenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen de screenshots wel in een spoiler. Mobiel is dit best wel naar volgens mij
De OP is sowieso slordig en weinig overzichtquote:
En de topics (bedoel het is een reeks? klik erop en je krijgt ze allemaal). Link staat er zelfs onder. Zie nu dat het ook al 20 delen niet bijgewerkt isquote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
En dat plaatje van 500x GTST mag er inmiddels toch ook wel uit?
Komt goed haha! Heb het in het topic even gevraagd wat de bedoeling is met al die zooi in de OPquote:Op zondag 14 juli 2013 17:47 schreef static het volgende:
Naja, ik hoor het wel als jullie eruit zijn.
Ptwish bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben even kwijt waar het ooit stond, maar............dat boek van Connie, dat op reis ging, is dat al uit logeren?
Hoe kom ik nou bij Connie?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ptwish bedoel je?ga eens even kijken wie aan de beurt is, ga ik hem morgen opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |