quote:Op zondag 14 juli 2013 15:06 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hoe kunnen hun nou van zo'n afstand zien wie er is neergestort dan? ze hebben toch allemaal brillen op? en degene die daar neerstort, is niet veel meer van over waarschijnlijk.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Sowieso zal ik hoe dan ook wel geshockt kijken als er iemand ter pletter valt.. Ongeacht of het mijn verloofde, kind of wie dan ook isYour beauty never ever scared me.![]()
Dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef loezzzje het volgende:
maar hoe kunnen hun nou van zo'n afstand zien wie er is neergestort dan? ze hebben toch allemaal brillen op? en degene die daar neerstort, is niet veel meer van over waarschijnlijk.![]()
![]()
pas na een tijdje als ze allemaal bij elkaar staan, dan mist er iemand en dat is dan degene die neergestort is. dat is de logische gedachte denk ik![]()
![]()
Laten we een poll makenMet wie mensen denken wie ter pletter valt!
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Laten we een poll makenMet wie mensen denken wie ter pletter valt!
![]()
Ik weet allee niet hoe het moet![]()
![]()
Niet iedereen heeft de app, dus ik zou de personen die er niet instaan er wel inzetten.. iets met spoilers enzo![]()
![]()
Doe ik!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef roos85 het volgende:
Niet iedereen heeft de app, dus ik zou de personen die er niet instaan er wel inzetten.. iets met spoilers enzoYour beauty never ever scared me.![]()
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit hoop ik ookquote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop ergens Nina.. maar dat zal wel niet..![]()
![]()
Wel leuk om zo te zien wat iedereen denkt. Al die berichtjes hier geven ook niet altijd een goed overzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hechten we hier echt veel waarde aan al die topicdelen in de spoiler? Mijn menig is namelijk dat het bullshit is omdat je gewoon op de titel van de topic kan klikken voor de reeks en daarbij is het al 20 delen niet bijgewerkt. In een andere reeks waar ik zit hebben we echt alles, op tekst na, in spoilers gedrukt. Zo overzichtelijk mogelijk.. Dat is zo fijn als je mobiel op FOK! zit. Verwacht niet dat dat hier zo is maar iets minder mag van mij wel..
Ben benieuwd
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.![]()
Parachute verwisseld?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De verkeerde parachute kan genomen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Als het Nina is, gaan we acteerwerk zien van Erik de Vogel dat we nog nooit eerder hebben gezien.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Omdat het GTST is, de instructeur zei duidelijk dat iedereen zijn eigen parachute moest pakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.
De kans is zeer aannemelijk dat iemand de verkeerde heeft gepakt..![]()
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als het Nina is, gaan we acteerwerk zien van Erik de Vogel dat we nog nooit eerder hebben gezien.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik kan me gewoon niet bedenken wat er dan allemaal gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Janine wellicht..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.Ik ook niet. Lijkt me wel wat om de acteerscenes van Eric te zien..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet bedenken wat er dan allemaal gaat gebeuren.
En dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen![]()
![]()
Zolang hij maar niet weer gaat huilen als in de cliffaflevering van seizoen 8; dat vond ik er nogal spastisch uitzienquote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als het Nina is, gaan we acteerwerk zien van Erik de Vogel dat we nog nooit eerder hebben gezien.![]()
![]()
Hij kan het wel goed, zoals die ene keer dat hij in de gevangenis zat (in 2007 ofzo)quote:Op zondag 14 juli 2013 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet weer gaat huilen als in de cliffaflevering van seizoen 8; dat vond ik er nogal spastisch uitzienUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dat was wel mooi ja. Maar die huilscène in seizoen 8 was lang niet zo mooiquote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij kan het wel goed, zoals die ene keer dat hij in de gevangenis zat (in 2007 ofzo)![]()
![]()
Juist daarom kan zij gemist worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Ik vond het juist wel mooi, maar op een andere manier.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja. Maar die huilscène in seizoen 8 was lang niet zo mooi
De overgang van een gebaar van machteloosheid naar de duivelse blik, waardoor je weet dat er iets gaat komen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In dat opzicht is het wel mooi ja, maar als ik er naar kijk moet ik toch altijd weer lachen; het lijkt wel alsof het Erik veel moeite kostte om te doen alsof hij machteloos was. En die spastische beweging helpt daar ook niet echt bijquote:Op zondag 14 juli 2013 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel mooi, maar op een andere manier.
De overgang van een gebaar van machteloosheid naar de duivelse blik, waardoor je weet dat er iets gaat komen.![]()
![]()
Als het Nuran is zou ik het echt heel erg zwak vinden in ieder geval. Geloof er ook niks van dat GTST zich tot zo'n dramatisch niveau verlaagd.quote:![]()
Hoezo dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als het Nuran is zou ik het echt heel erg zwak vinden in ieder geval. Geloof er ook niks van dat GTST zich tot zo'n dramatisch niveau verlaagd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nouja, ten eerste omdat volgens de uitzending gewoon iedereen zijn eigen parachute pakte toch? Ze wezen er niet op dat iemand per ongeluk een andere parachute pakte of zoiets? Of is er wel zo'n soort scene geweest? En anders zou dus ineens iemand uit het niks een andere parachute hebben gepakt....dat is toch lachwekkend.quote:![]()
Misschien per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nouja, ten eerste omdat volgens de uitzending gewoon iedereen zijn eigen parachute pakte toch? Ze wezen er niet op dat iemand per ongeluk een andere parachute pakte of zoiets? Of is er wel zo'n soort scene geweest? En anders zou dus ineens iemand uit het niks een andere parachute hebben gepakt....dat is toch lachwekkend.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hier komt een theorie.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Maar Nuran liep sowieso niet op te letten, dus die kan makkelijk de verkeerde hebben gepakt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maar als zij het slachtoffer is, zal ze het dan overleven of niet? Ik bedoel, Rik heeft Anita al verloren, nóg een geliefde verliezen zou misschien wel een doodsklap kunnen zijn voor hem.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:30 schreef Frey het volgende:
Maar Nuran liep sowieso niet op te letten, dus die kan makkelijk de verkeerde hebben gepakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: