Parachute verwisseld?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.
De verkeerde parachute kan genomen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken er zoveel dat het Nuran is? Wie heeft er dan zo'n grote hekel aan haar dat diegene de parachute wilt saboteren? Lijkt mij dat het sowieso uitgesloten is dat het Nuran is.
Omdat het GTST is, de instructeur zei duidelijk dat iedereen zijn eigen parachute moest pakken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als het Nina is, gaan we acteerwerk zien van Erik de Vogel dat we nog nooit eerder hebben gezien.
Ik kan me gewoon niet bedenken wat er dan allemaal gaat gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.
Janine wellicht..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand meer die Ludo nog tegen kan houden.
Ik ook niet. Lijkt me wel wat om de acteerscenes van Eric te zien..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet bedenken wat er dan allemaal gaat gebeuren.
Zolang hij maar niet weer gaat huilen als in de cliffaflevering van seizoen 8; dat vond ik er nogal spastisch uitzienquote:Op zondag 14 juli 2013 17:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als het Nina is, gaan we acteerwerk zien van Erik de Vogel dat we nog nooit eerder hebben gezien.
Hij kan het wel goed, zoals die ene keer dat hij in de gevangenis zat (in 2007 ofzo)quote:Op zondag 14 juli 2013 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet weer gaat huilen als in de cliffaflevering van seizoen 8; dat vond ik er nogal spastisch uitzien
Dat was wel mooi ja. Maar die huilscène in seizoen 8 was lang niet zo mooiquote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij kan het wel goed, zoals die ene keer dat hij in de gevangenis zat (in 2007 ofzo)
Juist daarom kan zij gemist worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vond het juist wel mooi, maar op een andere manier.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja. Maar die huilscène in seizoen 8 was lang niet zo mooi
In dat opzicht is het wel mooi ja, maar als ik er naar kijk moet ik toch altijd weer lachen; het lijkt wel alsof het Erik veel moeite kostte om te doen alsof hij machteloos was. En die spastische beweging helpt daar ook niet echt bijquote:Op zondag 14 juli 2013 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel mooi, maar op een andere manier.
De overgang van een gebaar van machteloosheid naar de duivelse blik, waardoor je weet dat er iets gaat komen.
Als het Nuran is zou ik het echt heel erg zwak vinden in ieder geval. Geloof er ook niks van dat GTST zich tot zo'n dramatisch niveau verlaagd.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als het Nuran is zou ik het echt heel erg zwak vinden in ieder geval. Geloof er ook niks van dat GTST zich tot zo'n dramatisch niveau verlaagd.
Nouja, ten eerste omdat volgens de uitzending gewoon iedereen zijn eigen parachute pakte toch? Ze wezen er niet op dat iemand per ongeluk een andere parachute pakte of zoiets? Of is er wel zo'n soort scene geweest? En anders zou dus ineens iemand uit het niks een andere parachute hebben gepakt....dat is toch lachwekkend.quote:
Misschien per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nouja, ten eerste omdat volgens de uitzending gewoon iedereen zijn eigen parachute pakte toch? Ze wezen er niet op dat iemand per ongeluk een andere parachute pakte of zoiets? Of is er wel zo'n soort scene geweest? En anders zou dus ineens iemand uit het niks een andere parachute hebben gepakt....dat is toch lachwekkend.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Hier komt een theorie.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk de verkeerde parachute gesaboteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Maar als zij het slachtoffer is, zal ze het dan overleven of niet? Ik bedoel, Rik heeft Anita al verloren, nóg een geliefde verliezen zou misschien wel een doodsklap kunnen zijn voor hem.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:30 schreef Frey het volgende:
Maar Nuran liep sowieso niet op te letten, dus die kan makkelijk de verkeerde hebben gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |