quote:Op zondag 14 juli 2013 15:06 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hoe kunnen hun nou van zo'n afstand zien wie er is neergestort dan? ze hebben toch allemaal brillen op? en degene die daar neerstort, is niet veel meer van over waarschijnlijk.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Sowieso zal ik hoe dan ook wel geshockt kijken als er iemand ter pletter valt.. Ongeacht of het mijn verloofde, kind of wie dan ook isYour beauty never ever scared me.![]()
Dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef loezzzje het volgende:
maar hoe kunnen hun nou van zo'n afstand zien wie er is neergestort dan? ze hebben toch allemaal brillen op? en degene die daar neerstort, is niet veel meer van over waarschijnlijk.![]()
![]()
pas na een tijdje als ze allemaal bij elkaar staan, dan mist er iemand en dat is dan degene die neergestort is. dat is de logische gedachte denk ik![]()
![]()
Laten we een poll makenMet wie mensen denken wie ter pletter valt!
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Laten we een poll makenMet wie mensen denken wie ter pletter valt!
![]()
Ik weet allee niet hoe het moet![]()
![]()
Niet iedereen heeft de app, dus ik zou de personen die er niet instaan er wel inzetten.. iets met spoilers enzo![]()
![]()
Doe ik!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef roos85 het volgende:
Niet iedereen heeft de app, dus ik zou de personen die er niet instaan er wel inzetten.. iets met spoilers enzoYour beauty never ever scared me.![]()
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit hoop ik ookquote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop ergens Nina.. maar dat zal wel niet..![]()
![]()
Wel leuk om zo te zien wat iedereen denkt. Al die berichtjes hier geven ook niet altijd een goed overzicht
Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hechten we hier echt veel waarde aan al die topicdelen in de spoiler? Mijn menig is namelijk dat het bullshit is omdat je gewoon op de titel van de topic kan klikken voor de reeks en daarbij is het al 20 delen niet bijgewerkt. In een andere reeks waar ik zit hebben we echt alles, op tekst na, in spoilers gedrukt. Zo overzichtelijk mogelijk.. Dat is zo fijn als je mobiel op FOK! zit. Verwacht niet dat dat hier zo is maar iets minder mag van mij wel..
Ben benieuwd
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: