tmz.comquote:Philip Seymour Hoffman Entered Detox For Narcotic Abuse
Philip Seymour Hoffman just got out of detox for a drug problem that was spinning out of control ... a problem he desperately wanted to nip in the bud ... and he's already back doing a movie.
Hoffman -- who struggled with substance abuse in the past but kicked the habit for 23 years -- fell off the wagon more than a year ago. He tells TMZ it started slowly with prescription pills, and recently escalated to snorting heroin.
Hoffman -- who won a Best Actor Oscar in 2006 for "Capote" -- tells us the heroin use only lasted a week or so and he quickly realized he needed help, so he checked himself into a detox facility on the East Coast.
He says he was at the facility for 10 days and checked out last Friday. Hoffman credits what he calls "a great group of friends and family" for helping him seek the treatment he needed to get better.
And at least for now, it seems it worked, because Hoffman is clean and back on a movie set in Europe.
quote:
quote:Gelukkig zal Hofmann al snel in dat hij weer het verkeerd pad aan het bewandelen was en heeft hij hulp gezocht en gevonden.
Te vroeg voor een snufje hero, zeker?quote:
Nee. Heroine wordt meestal geinjecteerd. Als dat niet meer de juiste high oplevert wordt in de anus of vagina ingebracht of opgesnoven. Roken levert volgens mij een veel mindere high op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben absoluut geen ervaringsdeskundige, maar is het niet veel effectiever om het spul te roken?
Thanksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee. Heroine wordt meestal geinjecteerd. Als dat niet meer de juiste high oplevert wordt in de anus of vagina ingebracht of opgesnoven. Roken levert volgens mij een veel mindere high op.
Heroine wordt ook niet gerookt, men verdampt het op een lepeltje en ademt de damp in.
Nee, injecteren is het meest effectieve volgens mij. Maar als je aderen kapot zijn of je geen needle marks wil dan schijnen er goede alternatieven te zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ThanksInjecteren leek me dan inderdaad de meest effectieve methode, maar snuiven is blijkbaar nóg effectiever? Niks ten nadele van Philips Seymour Hoffman, want dat is een briljant acteur, maar heroïne blijft een van de meest kansloze drugs
Misschien is-ie zo goed omdat-ie veel ellende kent om uit te putten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
Neeee PSH, waarom
Mijn absolute favoriet als het om acteurs gaat
dat zou best kunnen inderdaad, maar ik vind het toch kut voor hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien is-ie zo goed omdat-ie veel ellende kent om uit te putten.
Goedgekozen smiley iig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef trovey het volgende:
Ik heb geen idee wie de persoon in de OP is.
Beiden ook onbekend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedgekozen smiley iig!
Hij speelde onder meer ook Truman Capote, de schrijver van een van mijn favoriete boeken (In cold blood) in de film Capote. Daar won hij terecht een Oscar mee.
dit hoor ik echt deprimerend vaakquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef trovey het volgende:
Ik heb geen idee wie de persoon in de OP is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |