Gelukkig voelt ze ook goed aan dat het Nederlandse volk niet op haar zit te wachtenquote:Zangeres Glennis Grace vertegenwoordigde Nederland in 2005 op het Eurovisie Songfestival, maar wil het waarschijnlijk bij die ene keer laten. "Ik denk niet dat ik het zo snel weer zou doen", zegt ze.
Foto: ANP
"Ik heb geen behoefte meer om mee te doen, ik heb het nu allemaal gezien en meegemaakt", zegt Glennis Grace in het programma Gouden Uren op Radio 2.
"Ik zat toen ook in een andere fase van mijn carrière, ik had nog niet zoveel succes", zegt ze terugkijkend op haar deelname, die haar zangcarrière nieuw leven inblies.
"Omdat Anouk het heeft zó goed gedaan heeft, vraag ik me af of iemand daar ooit nog overheen gaat", aldus de zangeres. Glennis Grace werd in 2005 afgevaardigd naar Kiev met haar powerballad My Impossible Dream, maar strandde in de halve finale.
Over het winnende nummer Only Teardrops van Emmelie de Forest is Grace minder enthousiast. "Het is niet blijven hangen", zegt Glennis Grace, wiens nieuwe single Ondanks Alles de titelsong is van de Nederlandse speelfilm Smoorverliefd. Op 14 september geeft ze een concert in de HMH.
Precies. Ben benieuwd wanneer de volgende lichting non-artiesten hetzelfde meldt: Dries Roelvink, Krystl, Thomas Berge....quote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies. Ben benieuwd wanneer de volgende lichting non-artiesten hetzelfde meldt: Dries Roelvink, Krystl, Thomas Berge....
Ja, sinds haar ene coverhitje is ze nu echt een A- artiestquote:"Ik zat toen ook in een andere fase van mijn carrière, ik had nog niet zoveel succes",
Oh ja, ik was het al helemaal vergeten. Hoeveelste is geworden?quote:
Dito. Echt helemaal geen enkele behoefte.quote:
En vergeet haar jurywerk niet hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, sinds haar ene coverhitje is ze nu echt een A- artiest
Als de film 'Smoorverliefd' heet, moet de titelsong toch ook 'Smoorverliefd' heten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
wiens nieuwe single Ondanks Alles de titelsong is van de Nederlandse speelfilm Smoorverliefd
ESF? Relevantie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
en wat is de relevantie van dit bericht?
http://www.eurovision.tv/(...)y/country?country=15quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ik was het al helemaal vergeten. Hoeveelste is geworden?
Ik vond haar Whitney act wel goed eigenlijk.![]()
Helaas werkt het wel zo... Ik moet zeggen dat ik haar echt ontzettend goed vind qua zang... ze heeft alleen 0,0 likeabilityquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, sinds haar ene coverhitje is ze nu echt een A- artiest
Met sympathie-stemmen kun je ook een heel eind komen. Zie bijvoorbeeld Malta en België dit jaar. Die zal zo iemand als Glennis natuurlijk nooit krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helaas werkt het wel zo... Ik moet zeggen dat ik haar echt ontzettend goed vind qua zang... ze heeft alleen 0,0 likeability
Haar inzending van 2005 had overigens wel wat meer verdiend
Precies, het feit dat je alleen maar een grote bek hebt, ooit eens op tv was en een leuke imitatie van een bekende zangeres deed en je verder alleen maar staande kunt houden door covers te zingen met behulp van de grachtengordel incrowd, maken je nog geen echte goede zangeres voor deelname aan het ESF.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)me-songfestival.html
Gelukkig voelt ze ook goed aan dat het Nederlandse volk niet op haar zit te wachten
waar bestaat sympahtie volgens jou uit? eerlijk gezegd snap ik niet waarom zoveel mensen een hekel hebben aan glennisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met sympathie-stemmen kun je ook een heel eind komen. Zie bijvoorbeeld Malta en België dit jaar. Die zal zo iemand als Glennis natuurlijk nooit krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |