Oooh zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar duurt nog een half uur na 1000 ways to die
PTAquote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef darkshadow16 het volgende:
Is er eigenlijk een dakar topic ergens?
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
PTA / Le Dakar #10: Met De Rooy aan kop!
Wel dood daar.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
PTA / Le Dakar #10: Met De Rooy aan kop!
Rob heeft al een tablet 2de tablet kon er niet vanafquote:Op zondag 6 januari 2013 22:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom heeft die chick bij HvNL een pen vast? Ze hoeft toch niks op te schrijven?
Ik kijk niet voor de Nederlanders.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Waarom altijd die faal Nederlanders volgen bij de Dakar?
Ik heb het over RTL 7.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk niet voor de Nederlanders.
Ja, zie editquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Ik heb het over RTL 7.
Maar Rob moet aantekeningen maken, zij hoeft toch niks te noteren...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Rob heeft al een tablet 2de tablet kon er niet vanaf
Aantekeningen? Hij zet toch alleen maar vinkjes?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar Rob moet aantekeningen maken, zij hoeft toch niks te noteren...
Sshhtt, hij maakt uitgebreide aantekeningenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aantekeningen? Hij zet toch alleen maar vinkjes?
Sms'enquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef darkshadow16 het volgende:
Wat was er aan de hand met die auto?
Dat zie je toch?
je kan hem gewoon van sbsgemist downloaden toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Jammer dat ik wegmisbruikers niet kan terug zien(en dan bedoel ik niet via sbs6gemist) .
Slechte kwaliteitquote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kan hem gewoon van sbsgemist downloaden toch?
serieus, kijken daar mensen nog naar?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe komt julia opeens aan een kind?
nee, maar ik kijk nu omdat ik toevallig las dat Daan terug isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
serieus, kijken daar mensen nog naar?
Ook leuk en De Confrontatie.quote:
Hopelijk veel domme mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat we nu gaan beleven
oh ja de confrontatie keken we vorige week.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk en De Confrontatie.
[..]
Hopelijk veel domme mensen
Die waren pas domquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh ja de confrontatie keken we vorige week.
Ik kreeg toevallig vanmiddag zo een Nigeriaanse scammailquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je hier intrapt ben je wel heel naief. Sowieso eigenlijk met alle internetoplichting.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg toevallig vanmiddag zo een Nigeriaanse scammailIn het Nederlands dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om half 11 Helse Vakanties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef tralalala het volgende:
21:30 Zon, zuipen, ziekenhuis
En nu is Wie is de reisleider bezig.
RTL5 avondje
Voor plaatsvervangende schaamte en gekke Engelsen moet je naar RTL5 kijken, mijn hemelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Injetta het volgende:
Ik ben naar gepest gaan kijken, maar het is een herhaling.. wat stom!
Is dat geen herhaling?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu wel iets serieus. over pestkoppen
Vorige week ja was met dieetspullen van marktplaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh dit gaat over pesten. Wel heel wat anders dan vorige week.
Ik dacht dat dit programma alleen over miskopen e.d. ging, soort Radar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vorige week ja was met dieetspullen van marktplaat
Hmm, waar keken we vorige week dan naar met dat spul van marktplaats? volgens mij ook de confrontatie?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit programma alleen over miskopen e.d. ging, soort Radar.
Ja dat was ook De Confrontatie, vandaar dat ik dacht dat het alleen over dat soort dingen zou gaan. Maar blijkbaar gaat het om allerlei soorten van confrontaties.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, waar keken we vorige week dan naar met dat spul van marktplaats? volgens mij ook de confrontatie?
met die flaporen zekerquote:
ik vind het vooral sneuquote:
met sexy kloaka'squote:
Klagen over politie, opgelicht in Nederland 2 .. hopen dat het heel gaaf wordt..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
En Alberto komt met een nieuw programma:
Onopgeloste Zaken
Alberto Stegeman krijgt een nieuw programma op SBS 6. Momenteel loopt een kandidatenoproep voor Onopgeloste Zaken, waarin Alberto aan de slag lijkt te gaan als rechercheur. “Jaarlijks blijven meer dan honderdduizend aangiftes bij de politie op de plank liggen. Heeft u aangifte gedaan en vindt u dat u te weinig hulp krijgt en het tijd wordt voor actie? Meldt u dan aan voor Onopgeloste Zaken”, luidt de oproep. “Dan gaat Alberto samen met u op zoek naar bewijs en probeert uw probleem op te lossen.”
Eerder was er sprake van dat Alberto aan de slag mocht met Gestalkt, maar die titel lijkt in de pilotfase te zijn gestrand.
Bron
Klinkt een beetje als een Peter R. de Vries programma eigenlijk.
Dat met die stalkers gaat dus helaas niet doorquote:Op zondag 13 januari 2013 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Peter R. de Vries programma eigenlijk.
[quote]
Klagen over politie, opgelicht in Nederland 2 .. hopen dat het heel gaaf wordt..
En gestalkt, dat klinkt pas als een geweldig programma, stalkers confronteren
Ik zie bij mijn post geen kapotte quote hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat met die stalkers gaat dus helaas niet door
En het quoten is nog steeds een beetje stuk.
Bij die van mijquote:Op zondag 13 januari 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn post geen kapotte quote hoor
Kutjes, klote liesjequote:4. Liefste moderator (188 inzendingen / 56%)
1. Liesje1979 (16)
2. Karina (15)
3. BrandX (13)
Troost je, ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog nooit een award gehad
kijk je die bagger echt?quote:
Best of SBS6quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk je die bagger echt?
dat zijn toch al jaren alleen maar herhalingen waar de filmpjes elke keer een andere volgorde krijgen?
Heb je een ander ideequote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk je die bagger echt?
dat zijn toch al jaren alleen maar herhalingen waar de filmpjes elke keer een andere volgorde krijgen?
Oh ja leuk!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beter pubberruil om 19:26(rare tijd)
ik ga koken en als WMB komt zit ik weer klaarquote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een ander ideeER is niks nu.
Door de week mis ik het altijd, dan is e steeds iets anders.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zeg doen, bazenprogramma dat altijd
er is maar 1 mooie bruiloft op camera vastgelegd en dat was van paul de leeuw en daan schuurmans(?) in "Alles is Liefde"quote:
Is Schuurmans dan homo?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
er is maar 1 mooie bruiloft op camera vastgelegd en dat was van paul de leeuw en daan schuurmans(?) in "Alles is Liefde"
je weet dat Alles is liefde een film is?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is Schuurmans dan homo?
Ik vrees dat dat gejank van Maxima en het huwelijk van Wes en Yo vrij hoog staat...
Nu wel...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je weet dat Alles is liefde een film is?
ik vind border security ook altijd wel leuk, maar net gemistquote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon alvast NL3 opstaan, zonder geluid, iets met een meisje dat een taart heeft gebakken.
Oh NL1 bobslee.
WMB, ontvoerd is saai vind ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ontvoerd of wegmisbruikers?
dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Jammer dat Overtreders is afgelopen
veronica bedoel je?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh ik zapte per ongeluk verkeerd, op RTL 8 dat programma over die lommerd.
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sws, John van de Heuvel, waar is die vent überhaupt bekend door geworden?
Pawn stars, bazenseriequote:
ja, misdaadjournalist noemt ie zich.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.
Dat noem je wannabe peter Rquote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.
dat doen ze nooitquote:
Boeken en volgens mij schrijft hij voor de Telegraaf. En ik denk ook voor Revu of Panorama.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, misdaadjournalist noemt ie zich.
zie hem wel eens bij boulevard maar snap niet waar ie nou bekend van is, behalve mss een keer een column ergens
Oh ja dat is die andere.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat doen ze nooit
dat is harcore pawn, teveel geschreeuw
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat noem je wannabe peter R
quote:
Voor revu iig niet, daar krijgt hij alleen kritiek van Holleederquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Boeken en volgens mij schrijft hij voor de Telegraaf. En ik denk ook voor Revu of Panorama.
Peter ook hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.
maar hij heeft geen karakter, wel handig als tv-persoonlijkheidquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.
quote:
Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter ook hoor
Alberto laat ze altijd rennen
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar hij heeft geen karakter, wel handig als tv-persoonlijkheid
Hij is sowieso de beste confrontator, maar de mist spectaculaire, dat is dan weer albertoquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Yep.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat was toch ook alberto die met een "bom" schiphol binnenliep?
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Koos & Rob...mooier kan een TV-avond niet worden.
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Hij was wel in een dorpje in de buurt, waar ik wel eens gegeten hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Misschien wil je helemaal niet weten hoe die keuken eruit ziet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Kan je niet een mailtje naar sbs sturen zeg je gewoon dat het daar een dikke bende is komt hij vanzelf welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.
deze ziet er ook altijd heel schoon uit en zie ze ook heel vaak heel ijverig poetsen maar een vaste kijker weet dat schijn bedriegtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.
Maar dan moet hij er meerdere doen in de buurt. Al zijn er wel restaurants en ook 2 Chinezenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je niet een mailtje naar sbs sturen zeg je gewoon dat het daar een dikke bende is komt hij vanzelf wel
toen ik nog een subaru had ging ik ook vaak 220-240, blij dat ik dat ding kwijt benquote:Op zondag 13 januari 2013 20:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik doe dit nooit is ook zo'n dooddoener als je wordt aangehouden met 200+
verbruik 1 op 8 zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
toen ik nog een subaru had ging ik ook vaak 220-240, blij dat ik dat ding kwijt ben
1 op 6 eerder, leeuwarden-groningen op 1 tankjequote:
totdat jij braaf door groen gaatquote:
Ik kon het niet goed zien dusquote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
totdat jij braaf door groen gaat
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LEVENSGEVAARLIJK toch koos?
ja, het overkomt mij ook wel eens hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien dusDacht ook oranje.
Dat laatste heb je helemaal gelijk in, zeker als het heel scherp is afgesteld.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, het overkomt mij ook wel eens hoor.
maar die boetes moeten ervoor zorgen dat je net ff een beetje beter oplet bij het stoplicht
toen ik m'n ongeluk kreeg waren de stoplichten net handmatig bediendquote:Op zondag 13 januari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heb je helemaal gelijk in, zeker als het heel scherp is afgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |