met die flaporen zekerquote:
ik vind het vooral sneuquote:
met sexy kloaka'squote:
Klagen over politie, opgelicht in Nederland 2 .. hopen dat het heel gaaf wordt..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
En Alberto komt met een nieuw programma:
Onopgeloste Zaken
Alberto Stegeman krijgt een nieuw programma op SBS 6. Momenteel loopt een kandidatenoproep voor Onopgeloste Zaken, waarin Alberto aan de slag lijkt te gaan als rechercheur. “Jaarlijks blijven meer dan honderdduizend aangiftes bij de politie op de plank liggen. Heeft u aangifte gedaan en vindt u dat u te weinig hulp krijgt en het tijd wordt voor actie? Meldt u dan aan voor Onopgeloste Zaken”, luidt de oproep. “Dan gaat Alberto samen met u op zoek naar bewijs en probeert uw probleem op te lossen.”
Eerder was er sprake van dat Alberto aan de slag mocht met Gestalkt, maar die titel lijkt in de pilotfase te zijn gestrand.
Bron
Klinkt een beetje als een Peter R. de Vries programma eigenlijk.
Dat met die stalkers gaat dus helaas niet doorquote:Op zondag 13 januari 2013 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Peter R. de Vries programma eigenlijk.
[quote]
Klagen over politie, opgelicht in Nederland 2 .. hopen dat het heel gaaf wordt..
En gestalkt, dat klinkt pas als een geweldig programma, stalkers confronteren
Ik zie bij mijn post geen kapotte quote hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat met die stalkers gaat dus helaas niet door
En het quoten is nog steeds een beetje stuk.
Bij die van mijquote:Op zondag 13 januari 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn post geen kapotte quote hoor
Kutjes, klote liesjequote:4. Liefste moderator (188 inzendingen / 56%)
1. Liesje1979 (16)
2. Karina (15)
3. BrandX (13)
Troost je, ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog nooit een award gehad
kijk je die bagger echt?quote:
Best of SBS6quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk je die bagger echt?
dat zijn toch al jaren alleen maar herhalingen waar de filmpjes elke keer een andere volgorde krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |