Sms'enquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef darkshadow16 het volgende:
Wat was er aan de hand met die auto?
Dat zie je toch?
je kan hem gewoon van sbsgemist downloaden toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Jammer dat ik wegmisbruikers niet kan terug zien(en dan bedoel ik niet via sbs6gemist) .
Slechte kwaliteitquote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kan hem gewoon van sbsgemist downloaden toch?
serieus, kijken daar mensen nog naar?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hoe komt julia opeens aan een kind?
nee, maar ik kijk nu omdat ik toevallig las dat Daan terug isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
serieus, kijken daar mensen nog naar?
Ook leuk en De Confrontatie.quote:
Hopelijk veel domme mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat we nu gaan beleven
oh ja de confrontatie keken we vorige week.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk en De Confrontatie.
[..]
Hopelijk veel domme mensen
Die waren pas domquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh ja de confrontatie keken we vorige week.
Ik kreeg toevallig vanmiddag zo een Nigeriaanse scammailquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je hier intrapt ben je wel heel naief. Sowieso eigenlijk met alle internetoplichting.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg toevallig vanmiddag zo een Nigeriaanse scammailIn het Nederlands dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En om half 11 Helse Vakanties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef tralalala het volgende:
21:30 Zon, zuipen, ziekenhuis
En nu is Wie is de reisleider bezig.
RTL5 avondje
Voor plaatsvervangende schaamte en gekke Engelsen moet je naar RTL5 kijken, mijn hemelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Injetta het volgende:
Ik ben naar gepest gaan kijken, maar het is een herhaling.. wat stom!
Is dat geen herhaling?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu wel iets serieus. over pestkoppen
Vorige week ja was met dieetspullen van marktplaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh dit gaat over pesten. Wel heel wat anders dan vorige week.
Ik dacht dat dit programma alleen over miskopen e.d. ging, soort Radar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vorige week ja was met dieetspullen van marktplaat
Hmm, waar keken we vorige week dan naar met dat spul van marktplaats? volgens mij ook de confrontatie?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit programma alleen over miskopen e.d. ging, soort Radar.
Ja dat was ook De Confrontatie, vandaar dat ik dacht dat het alleen over dat soort dingen zou gaan. Maar blijkbaar gaat het om allerlei soorten van confrontaties.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, waar keken we vorige week dan naar met dat spul van marktplaats? volgens mij ook de confrontatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |