Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter ook hoor
Alberto laat ze altijd rennen
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar hij heeft geen karakter, wel handig als tv-persoonlijkheid
Hij is sowieso de beste confrontator, maar de mist spectaculaire, dat is dan weer albertoquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Yep.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat was toch ook alberto die met een "bom" schiphol binnenliep?
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Koos & Rob...mooier kan een TV-avond niet worden.
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Hij was wel in een dorpje in de buurt, waar ik wel eens gegeten hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Misschien wil je helemaal niet weten hoe die keuken eruit ziet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Kan je niet een mailtje naar sbs sturen zeg je gewoon dat het daar een dikke bende is komt hij vanzelf welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |