Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Peter ook hoor
Alberto laat ze altijd rennen
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar hij heeft geen karakter, wel handig als tv-persoonlijkheid
Hij is sowieso de beste confrontator, maar de mist spectaculaire, dat is dan weer albertoquote:Op zondag 13 januari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het hem altijd goed doen. Breed maken en voor iemand gaan staan.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Yep.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat was toch ook alberto die met een "bom" schiphol binnenliep?
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Koos & Rob...mooier kan een TV-avond niet worden.
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Hij was wel in een dorpje in de buurt, waar ik wel eens gegeten hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot rob een keer bij de chinees/snackbar hier bij mij langskomt
Misschien wil je helemaal niet weten hoe die keuken eruit ziet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Kan je niet een mailtje naar sbs sturen zeg je gewoon dat het daar een dikke bende is komt hij vanzelf welquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.
deze ziet er ook altijd heel schoon uit en zie ze ook heel vaak heel ijverig poetsen maar een vaste kijker weet dat schijn bedriegtquote:Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook. De snackbar hier ziet er schoon uit, ook alles afgedekt in de vitrine, maar je weet maar nooit.
Maar dan moet hij er meerdere doen in de buurt. Al zijn er wel restaurants en ook 2 Chinezenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je niet een mailtje naar sbs sturen zeg je gewoon dat het daar een dikke bende is komt hij vanzelf wel
toen ik nog een subaru had ging ik ook vaak 220-240, blij dat ik dat ding kwijt benquote:Op zondag 13 januari 2013 20:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik doe dit nooit is ook zo'n dooddoener als je wordt aangehouden met 200+
verbruik 1 op 8 zekerquote:Op zondag 13 januari 2013 20:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
toen ik nog een subaru had ging ik ook vaak 220-240, blij dat ik dat ding kwijt ben
1 op 6 eerder, leeuwarden-groningen op 1 tankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |