Heb je een ander ideequote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kijk je die bagger echt?
dat zijn toch al jaren alleen maar herhalingen waar de filmpjes elke keer een andere volgorde krijgen?
Oh ja leuk!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beter pubberruil om 19:26(rare tijd)
ik ga koken en als WMB komt zit ik weer klaarquote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een ander ideeER is niks nu.
Door de week mis ik het altijd, dan is e steeds iets anders.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zeg doen, bazenprogramma dat altijd
er is maar 1 mooie bruiloft op camera vastgelegd en dat was van paul de leeuw en daan schuurmans(?) in "Alles is Liefde"quote:
Is Schuurmans dan homo?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
er is maar 1 mooie bruiloft op camera vastgelegd en dat was van paul de leeuw en daan schuurmans(?) in "Alles is Liefde"
je weet dat Alles is liefde een film is?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is Schuurmans dan homo?
Ik vrees dat dat gejank van Maxima en het huwelijk van Wes en Yo vrij hoog staat...
Nu wel...quote:Op zondag 13 januari 2013 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je weet dat Alles is liefde een film is?
ik vind border security ook altijd wel leuk, maar net gemistquote:Op zondag 13 januari 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon alvast NL3 opstaan, zonder geluid, iets met een meisje dat een taart heeft gebakken.
Oh NL1 bobslee.
WMB, ontvoerd is saai vind ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ontvoerd of wegmisbruikers?
dat dusquote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Jammer dat Overtreders is afgelopen
veronica bedoel je?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh ik zapte per ongeluk verkeerd, op RTL 8 dat programma over die lommerd.
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sws, John van de Heuvel, waar is die vent überhaupt bekend door geworden?
Pawn stars, bazenseriequote:
ja, misdaadjournalist noemt ie zich.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.
Dat noem je wannabe peter Rquote:Op zondag 13 januari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de politie gezeten en criminaliteitsjournalist of hoe noem je dat.
dat doen ze nooitquote:
Boeken en volgens mij schrijft hij voor de Telegraaf. En ik denk ook voor Revu of Panorama.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, misdaadjournalist noemt ie zich.
zie hem wel eens bij boulevard maar snap niet waar ie nou bekend van is, behalve mss een keer een column ergens
Oh ja dat is die andere.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat doen ze nooit
dat is harcore pawn, teveel geschreeuw
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat noem je wannabe peter R
quote:
Voor revu iig niet, daar krijgt hij alleen kritiek van Holleederquote:Op zondag 13 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Boeken en volgens mij schrijft hij voor de Telegraaf. En ik denk ook voor Revu of Panorama.
Peter ook hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.
maar hij heeft geen karakter, wel handig als tv-persoonlijkheidquote:Op zondag 13 januari 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat John meer praktijkervaring heeft dan Peter R. Met confrontaties zie je hem nooit achter iemand aanrennen, maar zo gaan staan dat ze niet weg KUNNEN.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |