Er mochten nog 4 posts toen ik begonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jij neemt wel een heule lange aanlop Pax.
Heb je bestuursrecht de rest van het jaar helemaal niet actief gevolgd dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jawel maar heb geen zin om vier dagen te stampen voor een misschien-voldoende.
Na rechtsgeschiedenis heb ik 13 dagen om bestuursrecht 2 fatsoenlijk te bestuderen en een mooi cijfer te halen.
I kid. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er mochten nog 4 posts toen ik begon
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh die.
Jij bent wel van de omschrijvingen ofniet?
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo?Weet je nu wat ik bedoel of niet?
B'vo voor het rijmpje. Maar ja klopt, ben dan ook gewoon te lui om even naar mijn boekenkast te lopen en te kijken hoe dat boek heette.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.
En ja ik weet wat je bedoelt. Treur niet, waarde noviet.
Wat een misplaatste superioriteit zeg. De novietenkaart spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je Van der Pot/Donner ook al al beeldend omschreef.
En ja ik weet wat je bedoelt. Treur niet, waarde noviet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een misplaatste superioriteit zeg. De novietenkaart spelen.
Hoorcolleges gekeken en het boek gelezen/gescand, werkcolleges ga ik niet heen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je bestuursrecht de rest van het jaar helemaal niet actief gevolgd dan?
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
B'vo voor het rijmpje. Maar ja klopt, ben dan ook gewoon te lui om even naar mijn boekenkast te lopen en te kijken hoe dat boek heette.
Jij zit sowieso veel in de bestuursrechtelijke hoek dezer dagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.
Van der Pot is wel een bekend boek ook gewoon. Zèlfs ik ken het?
Ja, klopt hoor. Maar zoals ik al zei, ik heb dat boek nog nooit open gehad, dus dan raak je er niet zo bekend mee dat je weet hoe het heet of wie de auteur is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuk hè. Zo af en toe doe ik wel gewoon m'n best voor jullie hoor.
Van der Pot is wel een bekend boek ook gewoon. Zèlfs ik ken het?
Aaha, ja ik ben wel naar de werkgroepen geweest en heb die opdrachten ook wel redelijk actief voorbereid ook de bonusdingetjes, dus voor mijn gevoel hoef ik nu meer gewoon te herhalen. Kan ook wel best wel veel studeren nog in korte tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoorcolleges gekeken en het boek gelezen/gescand, werkcolleges ga ik niet heen.
Ik ben dus niet totaal onbekend met de stof maar ik mag me graag rustig voorbereiden en dan komt het (meestal) wel goed.
Moet wel zeggen dat ik maximaal 4 uur per dag geconcentreerd kan studeren zonder chemische hulpmiddelen.
Wat is jouw plan van aanpak?
Van der Pot is wel meer Staatsrecht eigenlijk. Maar vooruit; omdat ook jij noviet bent. I'll give you a pass on this one.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij zit sowieso veel in de bestuursrechtelijke hoek dezer dagen.
Zonde. Mooi boek wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, klopt hoor. Maar zoals ik al zei, ik heb dat boek nog nooit open gehad, dus dan raak je er niet zo bekend mee dat je weet hoe het heet of wie de auteur is.
echt hoor, dat je nog naar hoorcolleges ging enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens ongelooflijk dat nu het eerste semester bijna afgelopen is, ik al op de helft van het leerjaar zit. Het voelt nog als gisteren dat ik begon.
Nog maar een half jaar inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
Trouwens ongelooflijk dat nu het eerste semester bijna afgelopen is, ik al op de helft van het leerjaar zit. Het voelt nog als gisteren dat ik begon.
About that. Wanneer ben je noviet-af?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van der Pot is wel meer Staatsrecht eigenlijk. Maar vooruit; omdat ook jij noviet bent. I'll give you a pass on this one.
Bewerkt door Elzinga, de Lange en Hoogers ofzo. Staat op de rug.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zonde. Mooi boek wel.
Overigens is het ondertussen niet meer Lukas Prakke die het schrijft/bewerkt? Van der Pot en Donner zijn al lang niet meer onder ons.
Snap hem niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
echt hoor, dat je nog naar hoorcolleges ging enzo.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aaha, ja ik ben wel naar de werkgroepen geweest en heb die opdrachten ook wel redelijk actief voorbereid ook de bonusdingetjes, dus voor mijn gevoel hoef ik nu meer gewoon te herhalen. Kan ook wel best wel veel studeren nog in korte tijd
Heb misschien rond die herkansing ook een andere herkansing dus wil deze meer gewoon in een keer doen.
Je bedoelt; dat je nog naar werkcolleges ging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Letstalk het volgende:
[..]
echt hoor, dat je nog naar hoorcolleges ging enzo.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt; dat je nog naar werkcolleges ging.
Moet ik even met mijn confrère overleggen. I'll get back to you anytime soon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
About that. Wanneer ben je noviet-af?
Nee, toch echt hoorcolleges.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt; dat je nog naar werkcolleges ging.
In de eerste 2 weken ging ik nog naar hoorcolleges, daarna niet meer.quote:
Kijk ik zit in mijn tweede jaar inmiddels (feitelijk zelfs mijn vierde jaar maar hey).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet ik even met mijn confrère overleggen. I'll get back to you anytime soon.
Oh je doelde op jezelfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, toch echt hoorcolleges.
[..]
In de eerste 2 weken ging ik nog naar hoorcolleges, daarna niet meer.
Klopt, ik ben juist van plan om wel weer te gaan, kan ik wel goed gebruiken denk ik zo haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh je doelde op jezelf
Als alles gelijk online komt ga ik denk ik ook niet meer heen. Scheelt een hoop tijd. Moet ik alleen wel gemotiveerd blijven en alles terugkijken anders raak ik hopeloos achter.
Je bedoelt toch echt werkcolleges denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, toch echt hoorcolleges.
[..]
In de eerste 2 weken ging ik nog naar hoorcolleges, daarna niet meer.
Nee, sorry ik bedoel toch echt hoorcolleges.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt toch echt werkcolleges denk ik.
Werkcollegesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je bedoelt toch echt werkcolleges denk ik.
Hmm lastig lastig. Maar je hebt je P nog niet toch? Dat zou an sich ook een criterium kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kijk ik zit in mijn tweede jaar inmiddels (feitelijk zelfs mijn vierde jaar maar hey).
Raar? Ik zou toch echt denken dat werkcolleges het meest logische woord in die zin was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, sorry ik bedoel toch echt hoorcolleges.
Ja lul dan ben ik ook geen noviet meerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm lastig lastig. Maar je hebt je P nog niet toch? Dat zou an sich ook een criterium kunnen zijn.
Als ik overlegd heb hoor je het meteen.
Nee sorry dat is toch echt niet het geval in deze context.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Raar? Ik zou toch echt denken dat werkcolleges het meest logische woord in die zin was.
Maar SM (no pun intended) is toch 36 en reeds werkzaam in deze contreien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm lastig lastig. Maar je hebt je P nog niet toch? Dat zou an sich ook een criterium kunnen zijn.
Als ik overlegd heb hoor je het meteen.
ZZ Topquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
ZZ Top, Wham, Phil: qualitytime op radio10gold
Bedankt voor de supportquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar SM (no pun intended) is toch 36 en reeds werkzaam in deze contreien?Dan vind ik hem geen noviet meer.
Sharp Dressed Man.quote:
Ooh, dacht ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bedankt voor de supportIk ben alleen nog niet werkzaam in de juristerij.
Jij, Ties, blijft altijd noviet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lul dan ben ik ook geen noviet meer
Uhmm...I'm going to have to go ahead and sort of disagree with you there.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee sorry dat is toch echt niet het geval in deze context.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar SM (no pun intended) is toch 36 en reeds werkzaam in deze contreien?Dan vind ik hem geen noviet meer.
Jullie hebben een goed punt. Ik ga met Sideshow overleggen. Misschien is er wel een leuk speciaal novietenplekje voor je ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bedankt voor de supportIk ben alleen nog niet werkzaam in de juristerij.
Nee vanavond niet jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Gaan mensen nog wat zinnigs doen vanavond?
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Wauw, sterkte daarmee want ik snap er geen hol van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.
Ja, ga zo even de stad in.quote:
Deelnemingsvrijstelling heb ik helemaal niet gebruikt op mijn tentamenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.
Interessant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah bier. Ook leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, sterkte daarmee want ik snap er geen hol van.
[..]
Ja, ga zo even de stad in.
Ik had graag door willen werken aan een casus, maar ik vermoed dat mijn begeleider daar nog wat inhoudelijke feedback op gaat geven aan het begin van de week. Zinloos dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Zat er toch Vpb in je tentamen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deelnemingsvrijstelling heb ik helemaal niet gebruikt op mijn tentamen![]()
wel iets met liquidatieverlies
Ja, potverdorie zegquote:
Ja altijd goed. Ik denk dat ik gewoon alleen de bank gezelschap ga houden vanavondquote:
Hmm ja, ik heb ook nog wel een goede whisky koud staan hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja altijd goed. Ik denk dat ik gewoon alleen de bank gezelschap ga houden vanavonden ik heb vast nog wel ergens iets van drank hier.
Iets met 13 ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, potverdorie zeg![]()
Was iets met een liquidatieverlies, ik had dat het uiteindelijk na vereffening toch nog aftrekbaar was omdat de onderneming gedeeltelijk werd voortgezet. Artikel is me even ontschoten
Zet jij je whisky altijd koud? Welke is het?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb ook nog wel een goede whisky koud staan hierMaar dat zijn ook altijd super relaxte avondjes, lekker bankhangen.
Gad-ver-damme Erik. Gadverdamme. Jenever.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef eriksd het volgende:
Whisky is maar voor 1 ding goed: door de cola. Alhoewel jenever daar ook voor volstaat.
Misschien wel een goed idee ja. Ik denk dat ik ook maar een scheut Jack in mijn cola gooi.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef eriksd het volgende:
Whisky is maar voor 1 ding goed: door de cola. Alhoewel jenever daar ook voor volstaat.
Oh en dit. Of vieux.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gad-ver-damme Erik. Gadverdamme. Jenever.
Nee, zat aan bier te denken, hij staat gewoon op de koelkastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zet jij je whisky altijd koud? Welke is het?
Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, zat aan bier te denken, hij staat gewoon op de koelkastDit is een Irish Mist, had em gekocht voor een kersdiner, dus deze is blended met honing wat hem een zachte nasmaak geeft.
Haha, ja vriendin vroeg via whatsapp of ik niet bij haar wijntjes wilde gaan drinken maar ik zei nee heb ik zin in bier en toen gelijk door hier naartoe. Hmm nou ja ik kan het niet echt goed uitleggen, je moet het maar eens proberen. Ik vond het zelf in ieder geval wel geslaagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet zijnde, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.
Nòg zachter?Ik vind Ierse whisky al zo zacht van zichzelf altijd. Iets tè misschien wel.
Als zijnde. Wat is dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet zijnde, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.
Nòg zachter?Ik vind Ierse whisky al zo zacht van zichzelf altijd. Iets tè misschien wel.
Misschien ook iets voor Tchock. Die houdt ook van zacht/fruitig enzulks in whisky dacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, ja vriendin vroeg via whatsapp of ik niet bij haar wijntjes wilde gaan drinken maar ik zei nee heb ik zin in bier en toen gelijk door hier naartoe. Hmm nou ja ik kan het niet echt goed uitleggen, je moet het maar eens proberen. Ik vond het zelf in ieder geval wel geslaagd.
Ah ik vind het beide lekker, alleen dit drinkt makkelijker weg en was ook makkelijker te drinken voor het vrouwelijk gezelschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien ook iets voor Tchock. Die houdt ook van zacht/fruitig enzulks in whisky dacht ik.
Ik hou meer van wat ruwere whisky's zegmaar.
Gewoon altijd nemen wat je zelf het liefst drinkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah ik vind het beide lekker, alleen dit drinkt makkelijker weg en was ook makkelijker te drinken voor het vrouwelijk gezelschap.
Daarom had ik ook whisky gekocht maar dan wel een vrouwvriendelijke variant hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon altijd nemen wat je zelf het liefst drinkt natuurlijk.
Nee maar je hebt wel gelijk. Je moet ook rekening houden met je gasten.
Eigenlijk zou er geen 'vrouwvriendelijke' variant moeten zijn van een mannenbastion als whisky.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daarom had ik ook whisky gekocht maar dan wel een vrouwvriendelijke variant haha
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er geen 'vrouwvriendelijke' variant moeten zijn van een mannenbastion als whisky.
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef eriksd het volgende:
Vandaag een horloge om dat ik bijna nooit draag. Nog best nice.
God wat een foute zin is dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.
41mm. Bescheiden formaat.quote:
Dat is wel bescheiden inderdaad, mits je een beetje een normale pols hebt.quote:
Ik ook. Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel bescheiden inderdaad, mits je een beetje een normale pols hebt.
Ik ben weg. Fijne avond allemaal!
Ze zijn niet verder gekomen dan de dop?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.
Kaasje erbij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze zijn niet verder gekomen dan de dop?
Schepje jus?quote:
Net toen de film een beetje begon te lopen gaat ineens het brandalarm afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ontruimd. Wat is er gebeurd ?
Hahaha geweldig. Geld terugvragen en toch film af kijken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net toen de film een beetje begon te lopen gaat ineens het brandalarm af
Mwah.. geen zin om te blijven wachten. hebben er 10 minuten gestaan en het voor gezien te houden. Ben allang blij dat ik in stoel 1 zat en mijn motorpak perfect naast mijn stoel had opgestapeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha geweldig. Geld terugvragen en toch film af kijken?
het is half 12 op zaterdag, poe poequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef _Rooos_ het volgende:
Wat een wakkere mensen nog om deze tijd.
Zoals ik al zei, ik ben net de bios uitgeschopt door het brandalarmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het anders moeten formuleren. Wat een mensen nog op fok om deze tijd.
Ja, dat is wel kut.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben net de bios uitgeschopt door het brandalarm
Mijn iphone kan mijn tomtom niet meer vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
Mijn telefoon loopt hele tijd vast. Heel kut.
Vast een iPhonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
Mijn telefoon loopt hele tijd vast. Heel kut.
iPhone is natuurlijk ook gewoon slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn iphone kan mijn tomtom niet meer vinden
Xperia.quote:
Oeiquote:
wel, ik heb nu 2 kameraden met iphones die bij reparatie liggen, 1 waarvan hij niet meer goed oplaat de ander glas kapot, de ander vastlopers, apps die steeds blijven crashen, geluid dat het niet doet. best triest voor zo'n duur dingquote:
In before bartje die windows8 phone roeptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon hebben trouwens, wat is een goede, liefst niet te dure smartphone?
eh de lumia 620 als die uit is. Gaat ergens rond de 200 euro kosten voor een windows phone 8 toestel met erg goede specs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon hebben trouwens, wat is een goede, liefst niet te dure smartphone?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh de lumia 620 als die uit is. Gaat ergens rond de 200 euro kosten voor een windows phone 8 toestel met erg goede specs.
http://www.nokia.com/nl-n(...)ia620/specificaties/quote:
Ik durfde het al bijna niet te vragen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
In before bartje die windows8 phone roept
En dat werkt ?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even een keiharde studiesessie houden vannacht
Dat heb ik ook wel hoor, als ik moet studeren ben ik 's nachts het productiefst...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ik functioneer het beste als ik het gevoel heb dat iedereen slaapt
Fair enough. Ik ga meestal stuk rond drie uur.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:
Precies, hier ookquote:Op zondag 6 januari 2013 01:59 schreef eriksd het volgende:
de tijd met Michael elke aflevering wel 20x gezien.
quote:
quote:Beste reacties
awkotawks321 3 maanden geleden
Death metal in a nutshell
MrFunxy 3 maanden geleden
The internet in a nutshell
Ik stel een compilatie samen van de standaard uitwerkingen op nestor plus de antwoorden van de oude tentamens, die ook op nestor staan. Dan leer je gelijk wat de docenten van je willen horen op het tentamen. Zag tussen de oude tentamenantwoorden al wat mooie van Vlodrop(?) quotes staan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij al iets gevonden waar alle verplichte arresten van bestuurs staan?
Het maakt je alleen maar in de war met het nieuwe BWquote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Romeins recht is echt het meest nutteloze vak tot nu toe. Hoe ik hier een betere jurist van ga worden is mij een raadsel.
Jij hebt dit vak zeker nietquote:Op zondag 6 januari 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het maakt je alleen maar in de war met het nieuwe BW
Heb die film echt tientallen keren gezien. Bazenfilm idd!quote:Op zondag 6 januari 2013 04:08 schreef Speedy_T het volgende:
Vanavond voor het eerst Total Recall (1990) gezien. Wat een vette film zeg
Erg, erg jammer weer dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Romeins recht is echt het meest nutteloze vak tot nu toe. Hoe ik hier een betere jurist van ga worden is mij een raadsel.
+1, Romeins recht was overigens nog boeiend. Als heel rechtsgeschiedenis nou bestond uit codex teksten lezen had ik daar nog wel een goed cijfer voor gehad.quote:
Nou, het is wel een hel hoor. Gelukkig kreeg iedereen een 8 omdat het tentamen half mislukt was, anders had ik ook gefaaldquote:
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is wel een hel hoor. Gelukkig kreeg iedereen een 8 omdat het tentamen half mislukt was, anders had ik ook gefaald
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.Eén van de meest interessante aspecten van het recht.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.Eén van de meest interessante aspecten van het recht.
Ben er ook veel mee bezig voor m'n scriptie.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Vechten vechten vechtenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.
Huh...wut...praktisch? Scary stuff that is.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.
dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Huh...wut...praktisch? Scary stuff that is.
Nog steeds Total eclipse of the heart?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:11 schreef eriksd het volgende:
Once upon a time i was fallin' in love...
Hij is in mijn spotify beland.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nog steeds Total eclipse of the heart?
wat ga je pogen te scoren?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:25 schreef eriksd het volgende:
Maar eens kijken of ik wat kan scoren bij de society shop.
Pak. Maar pas bijna nooit in van het rek dus denk maar weer op maat bij suitsupply.quote:
Vervelend manquote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak. Maar pas bijna nooit in van het rek dus denk maar weer op maat bij suitsupply.
Mja, wat is wat kosten. Ik vind 500 wel genoeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Vervelend manGoed zittend pak mag best wat kosten, toch?
Snap ik. Pakken zijn wel echtquote:Op zondag 6 januari 2013 12:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, wat is wat kosten. Ik vind 500 wel genoeg.
MTMquote:Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef Maharbal het volgende:
Voor ¤500 bij de Suitsupply, dat is geen MTM maar vermaakte RTW, of niet?
Valt nog mee. Instaplijn?quote:
Gewoon de "hoogste", Suit Up.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt nog mee. Instaplijn?
Misschien binnenkort ook eens kijken. Verder nog ervaringen met andere hier? Oger, Pelger etc. of doe je alleen maar SS?
Dat jij van de smalle pijpen bent, was mij opgevallen ja. Ziet er ook tof uitquote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon de "hoogste", Suit Up.
Pelger is vrij ruim, ik ben meer van de smalle pijpen enzo. Oger The Red suit is ook wel oke.
Pelger heeft een mooier assortiment dan Oger imo.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt nog mee. Instaplijn?
Misschien binnenkort ook eens kijken. Verder nog ervaringen met andere winkels? Oger, Pelger etc. of doe je alleen maar SS? Ik heb in Nederland eigenlijk nog nooit een MTM pak gekocht, ook omdat mijn lichaamsbouw echt prima aansluit op confectie (met minimale aanpassingen)
In het vak Rechtsgeschiedenis 2 (Romeins Recht) wordt op stelselmatige wijze aandacht geschonken aan de romeinsrechtelijke grondslagen van het Nederlandse privaatrecht.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef Paxcon het volgende:
Is RGS2 hetzelfde als Romeins privaatrecht ofzo?
ahquote:Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
In het vak Rechtsgeschiedenis 2 (Romeins Recht) wordt op stelselmatige wijze aandacht geschonken aan de romeinsrechtelijke grondslagen van het Nederlandse privaatrecht.
(c) Ocasys
Neequote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb jij al boeken voor volgend semester?
Pak vandaag dan je rust, ben je morgen weer versquote:Op zondag 6 januari 2013 14:21 schreef Letstalk het volgende:
Pff, concentratie is echt ver te zoeken vandaag
Nah morgen tentamen, dus wil nog even alles goed doornemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pak vandaag dan je rust, ben je morgen weer vers
oja, dat is natuurlijk wat anders.. maar als je morgen nog niet je tentamen had gehad dan. Tenminste als het niet wil, dan wil het gewoon niet vind ikquote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nah morgen tentamen, dus wil nog even alles goed doornemen.
Klopt, maar nu moet het wel helaas. Kan echt niet wachten tot de tentamenperiode voorbij is.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja, dat is natuurlijk wat anders.. maar als je morgen nog niet je tentamen had gehad dan. Tenminste als het niet wil, dan wil het gewoon niet vind ik
Ik ga er zo ook voor zitten, ga nog even m'n eten laten zakken in bedje met een goed nummertje erop maar deze maand 4 tentamensquote:Op zondag 6 januari 2013 14:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Klopt, maar nu moet het wel helaas. Kan echt niet wachten tot de tentamenperiode voorbij is.
Haha ja, dat is dan wel weer heeel erg chill hehe. Ik moet misschien ook ff wat eten, krijg je altijd wel energie van en zulks.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga er zo ook voor zitten, ga nog even m'n eten laten zakken in bedje met een goed nummertje erop maar deze maand 4 tentamens
Heb jij ook dat het in februari ineens pure rust is?
Jaa eigenlijk is het juist slecht, je hersenen zijn alert als je honger hebt. oerinstincten enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef Letstalk het volgende:
s dan wel weer heeel erg chill hehe. Ik moet misschien ook ff wat eten, krijg je altijd wel energie van en zulks.
Tchock kan er wel wat van, hij doet verlegen maar de kennis heeft hij welquote:Op zondag 6 januari 2013 14:31 schreef NotGuilty het volgende:
Wie is hier de strafrechtspecialist ?
Weet ik mooi wie ik vanaf morgen mag/kan/zal lastigvallen![]()
Oefenrechtbank lijkt mij een heel leuk iets. Dat is hier nog lang niet aan de orde maar ik kijk er wel naar uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gelukkig heb ik dit blok maar een tentamen, maar ik moet wel gaan pleiten voor oefenrechtbank. Ik moet nog een groot deel van mijn pleidooi in elkaar zetten. Dat gaat veel minder tijd kosten gezien mijn onderzoeksnotitie en de aanwijzingen van de vakdocente.
Dankquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa eigenlijk is het juist slecht, je hersenen zijn alert als je honger hebt. oerinstincten enzo
maar ik ben gewoon dol op verse hamburgers
[..]
Tchock kan er wel wat van, hij doet verlegen maar de kennis heeft hij wel
Oh, nou mijn ingezakte instinct niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa eigenlijk is het juist slecht, je hersenen zijn alert als je honger hebt. oerinstincten enzo
maar ik ben gewoon dol op verse hamburgers
[..]
Tchock kan er wel wat van, hij doet verlegen maar de kennis heeft hij wel
Ik ook, als ik honger heb is alles en iedereen irritant.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, nou mijn ingezakte instinct niet hoorAls ik net heb gegeten ben ik altijd een stuk scherper!
Dat ook, en niets komt binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, als ik honger heb is alles en iedereen irritant.
patatquote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
Patatgeneratie
Hamburger van donderdag was nog lekkerste, hier de pics:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
Patatgeneratie
Hamburger van donderdag was nog lekkerste, hier de pics:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:34 schreef NotGuilty het volgende:
Oefenrechtbank lijkt mij een heel leuk iets. Dat is hier nog lang niet aan de orde maar ik kijk er wel naar uit.![]()
Succes met het pleiten, waar gaat het over?
jup, ben dol op hamburgers enzoquote:
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mijquote:
Ben jij ook eerstejaars?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mij
Ik heb serieus waar 2 dingen terug, die ik ook allebei niet heb gehaald, maar ook niet heb geleerd ivm werk toentertijd, maar voor de rest moet ik nog zoveel terugkrijgen
Achja, en ik heb deze maand nog 4 tentamens, dus
dus ? 0?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mij
Ik heb serieus waar 2 dingen terug, die ik ook allebei niet heb gehaald, maar ook niet heb geleerd ivm werk toentertijd, maar voor de rest moet ik nog zoveel terugkrijgen
Achja, en ik heb deze maand nog 4 tentamens, dus
jupquote:
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komenquote:
Hoe dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
40 dacht ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Ik heb sowieso irw en sva gehaald denk ik dus.. maar ik krijg die resultaten nooit terugquote:
Succesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
Ja 13 v/d 13 die ik kon halen hequote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Veel succes.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
Hoe kan je nog maar 13 punten kunnen hebben gehaald? Of hebben jullie de eindtoetsen van het eerste semester nog niet gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja 13 v/d 13 die ik kon halen he
bsa is 39
Ik heb namelijk ibk1 niet gehaald, 6 punten, maar dat is bedrijfskunde
en deeltoets privaat maar daar kreeg je geen punten voor
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe kan je nog maar 13 punten kunnen hebben gehaald? Of hebben jullie de eindtoetsen van het eerste semester nog niet gedaan?
Nouwja, maar even goed je best doen dan, anders ben je sowieso al fucked for de bsa norm.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Die heb ik nu dus aankomende maand wat ik zeg.. 14e staats en bestuurs, (18, 21 en 1 feb heb ik tentamens bedrijfs) en privaat is pas in april
ik weet het ook allemaal niet
naa ik loop geen punten mis, die punten komen pas later dus fucked sowieso nietquote:Op zondag 6 januari 2013 14:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, maar even goed je best doen dan, anders ben je sowieso al fucked for de bsa norm.
Uva Deeltijd heeft geen bsa![]()
Hahaha ik moest dom grijnzenquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naa ik loop geen punten mis, die punten komen pas later dus fucked sowieso niet
maar ik moet ook nog eigenlijk alles halen vind ik, dat is 78 punten. Maar dat gaat wel lukken hoor
Lukt ook wel toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenik roep ook altijd dat het wel lukt
Dat is ook beter.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lukt ook wel toch?
Ik heb nu meer tijd omdat ik niet werk, maar ik merk dat ik nu bijna de hele dag slaap
Badkamers schoonmakenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef eriksd het volgende:
Gaf mij mooi de kans mijn keuken schoon te maken. Nu de badkamer.
Niemand die het voor me doet. En dan komt er een keer iemand langs en dan is het weer te laatquote:
Herkenbaar, of even 10 minuutjes voordat diegene komt zodat je nog met het sop in je handen je gast kunt verwelkomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand die het voor me doet. En dan komt er een keer iemand langs en dan is het weer te laat
Ook nog echt gast zeggen. Zoiets doe je alleen voor een chick.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Herkenbaar, of even 10 minuutjes voordat diegene komt zodat je nog met het sop in je handen je gast kunt verwelkomen.
picsquote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
Zo, de Bijenkort ook weer overleefd op zondag.
Nieuwe Van Bommeltjes gescoord.
Ik ken dat maar al te goed helaasquote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand die het voor me doet. En dan komt er een keer iemand langs en dan is het weer te laat
Ik niet hoor, houd wel van een schone leefomgeving. Alleen jammerlijk dat mn huisgenoten er altijd zo´n teringzooi van maken, dus heb de hoop al een beetje opgegevenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook nog echt gast zeggen. Zoiets doe je alleen voor een chick.
Mooi, mooiquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://www.noltenschoenen(...)an-bommel-14095.html
Gele zool, roze binnenkant
220 euro, geen geldquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooie schoenen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gaan we die oude ritueel verbranden?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, waarom wist ik dat je dat ging zeggen.quote:
Erik vindt ze niet mooi.quote:
Ik let daar echt zelden op. Ik pak schoenen die ik er mooi uit vind zienquote:Op zondag 6 januari 2013 17:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mooie schoenen hoor.
Ben zelf alleen meer van de oxfords, helemaal als ze zwart zijn
Hahaha. Ik moet gewoon weer erom lachen toen ik de mening van een ander erover vroeg. Hahaha.quote:
Zelfs ik begin nu te lachen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moet gewoon weer erom lachen toen ik de mening van een ander erover vroeg. Hahaha.
schone omgevingen zijn voor mietjes. Als het opgedroogd bier niet van de muren af te pulken is gaat er iets niet goed. Daarmee bouw je nooit een degelijke weerstand op.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik niet hoor, houd wel van een schone leefomgeving. Alleen jammerlijk dat mn huisgenoten er altijd zo´n teringzooi van maken, dus heb de hoop al een beetje opgegeven
Niet als je student bent maargoedquote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef eriksd het volgende:
200 piek is een goed bedrag voor schoenen.
Is heel schappelijk ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef eriksd het volgende:
200 piek is een goed bedrag voor schoenen.
De manier waarop dat "verschrikkelijk" eruit kwam, ook zo vloeiend. Alsof het niet ter discussie stond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |