Net toen de film een beetje begon te lopen gaat ineens het brandalarm afquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ontruimd. Wat is er gebeurd ?
Hahaha geweldig. Geld terugvragen en toch film af kijken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net toen de film een beetje begon te lopen gaat ineens het brandalarm af
Mwah.. geen zin om te blijven wachten. hebben er 10 minuten gestaan en het voor gezien te houden. Ben allang blij dat ik in stoel 1 zat en mijn motorpak perfect naast mijn stoel had opgestapeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hahaha geweldig. Geld terugvragen en toch film af kijken?
het is half 12 op zaterdag, poe poequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef _Rooos_ het volgende:
Wat een wakkere mensen nog om deze tijd.
Zoals ik al zei, ik ben net de bios uitgeschopt door het brandalarmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het anders moeten formuleren. Wat een mensen nog op fok om deze tijd.
Ja, dat is wel kut.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben net de bios uitgeschopt door het brandalarm
Mijn iphone kan mijn tomtom niet meer vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
Mijn telefoon loopt hele tijd vast. Heel kut.
Vast een iPhonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef eriksd het volgende:
Mijn telefoon loopt hele tijd vast. Heel kut.
iPhone is natuurlijk ook gewoon slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn iphone kan mijn tomtom niet meer vinden
Xperia.quote:
Oeiquote:
wel, ik heb nu 2 kameraden met iphones die bij reparatie liggen, 1 waarvan hij niet meer goed oplaat de ander glas kapot, de ander vastlopers, apps die steeds blijven crashen, geluid dat het niet doet. best triest voor zo'n duur dingquote:
In before bartje die windows8 phone roeptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon hebben trouwens, wat is een goede, liefst niet te dure smartphone?
eh de lumia 620 als die uit is. Gaat ergens rond de 200 euro kosten voor een windows phone 8 toestel met erg goede specs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef _Rooos_ het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon hebben trouwens, wat is een goede, liefst niet te dure smartphone?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh de lumia 620 als die uit is. Gaat ergens rond de 200 euro kosten voor een windows phone 8 toestel met erg goede specs.
http://www.nokia.com/nl-n(...)ia620/specificaties/quote:
Ik durfde het al bijna niet te vragen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
In before bartje die windows8 phone roept
En dat werkt ?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga even een keiharde studiesessie houden vannacht
Dat heb ik ook wel hoor, als ik moet studeren ben ik 's nachts het productiefst...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ik functioneer het beste als ik het gevoel heb dat iedereen slaapt
Fair enough. Ik ga meestal stuk rond drie uur.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:
Precies, hier ookquote:Op zondag 6 januari 2013 01:59 schreef eriksd het volgende:
de tijd met Michael elke aflevering wel 20x gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |