Oefenrechtbank lijkt mij een heel leuk iets. Dat is hier nog lang niet aan de orde maar ik kijk er wel naar uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gelukkig heb ik dit blok maar een tentamen, maar ik moet wel gaan pleiten voor oefenrechtbank. Ik moet nog een groot deel van mijn pleidooi in elkaar zetten. Dat gaat veel minder tijd kosten gezien mijn onderzoeksnotitie en de aanwijzingen van de vakdocente.
Dankquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa eigenlijk is het juist slecht, je hersenen zijn alert als je honger hebt. oerinstincten enzo
maar ik ben gewoon dol op verse hamburgers
[..]
Tchock kan er wel wat van, hij doet verlegen maar de kennis heeft hij wel
Oh, nou mijn ingezakte instinct niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa eigenlijk is het juist slecht, je hersenen zijn alert als je honger hebt. oerinstincten enzo
maar ik ben gewoon dol op verse hamburgers
[..]
Tchock kan er wel wat van, hij doet verlegen maar de kennis heeft hij wel
Ik ook, als ik honger heb is alles en iedereen irritant.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, nou mijn ingezakte instinct niet hoorAls ik net heb gegeten ben ik altijd een stuk scherper!
Dat ook, en niets komt binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ook, als ik honger heb is alles en iedereen irritant.
patatquote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
Patatgeneratie
Hamburger van donderdag was nog lekkerste, hier de pics:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Boterbartje het volgende:
Patatgeneratie
Hamburger van donderdag was nog lekkerste, hier de pics:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:34 schreef NotGuilty het volgende:
Oefenrechtbank lijkt mij een heel leuk iets. Dat is hier nog lang niet aan de orde maar ik kijk er wel naar uit.![]()
Succes met het pleiten, waar gaat het over?
jup, ben dol op hamburgers enzoquote:
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mijquote:
Ben jij ook eerstejaars?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mij
Ik heb serieus waar 2 dingen terug, die ik ook allebei niet heb gehaald, maar ook niet heb geleerd ivm werk toentertijd, maar voor de rest moet ik nog zoveel terugkrijgen
Achja, en ik heb deze maand nog 4 tentamens, dus
dus ? 0?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen idee, ik moet nog zoveel terugkrijgen. Maar docenten hebben volgens mij besloten dat ipv 10 werkdagen ook 10 werkweken wel mag volgens mij
Ik heb serieus waar 2 dingen terug, die ik ook allebei niet heb gehaald, maar ook niet heb geleerd ivm werk toentertijd, maar voor de rest moet ik nog zoveel terugkrijgen
Achja, en ik heb deze maand nog 4 tentamens, dus
jupquote:
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komenquote:
Hoe dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
40 dacht ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Ik heb sowieso irw en sva gehaald denk ik dus.. maar ik krijg die resultaten nooit terugquote:
Succesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
Ja 13 v/d 13 die ik kon halen hequote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Veel succes.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |