quote:
quote:Beste reacties
awkotawks321 3 maanden geleden
Death metal in a nutshell
MrFunxy 3 maanden geleden
The internet in a nutshell
Ik stel een compilatie samen van de standaard uitwerkingen op nestor plus de antwoorden van de oude tentamens, die ook op nestor staan. Dan leer je gelijk wat de docenten van je willen horen op het tentamen. Zag tussen de oude tentamenantwoorden al wat mooie van Vlodrop(?) quotes staan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij al iets gevonden waar alle verplichte arresten van bestuurs staan?
Het maakt je alleen maar in de war met het nieuwe BWquote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Romeins recht is echt het meest nutteloze vak tot nu toe. Hoe ik hier een betere jurist van ga worden is mij een raadsel.
Jij hebt dit vak zeker nietquote:Op zondag 6 januari 2013 02:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het maakt je alleen maar in de war met het nieuwe BW
Heb die film echt tientallen keren gezien. Bazenfilm idd!quote:Op zondag 6 januari 2013 04:08 schreef Speedy_T het volgende:
Vanavond voor het eerst Total Recall (1990) gezien. Wat een vette film zeg
Erg, erg jammer weer dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Romeins recht is echt het meest nutteloze vak tot nu toe. Hoe ik hier een betere jurist van ga worden is mij een raadsel.
+1, Romeins recht was overigens nog boeiend. Als heel rechtsgeschiedenis nou bestond uit codex teksten lezen had ik daar nog wel een goed cijfer voor gehad.quote:
Nou, het is wel een hel hoor. Gelukkig kreeg iedereen een 8 omdat het tentamen half mislukt was, anders had ik ook gefaaldquote:
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, het is wel een hel hoor. Gelukkig kreeg iedereen een 8 omdat het tentamen half mislukt was, anders had ik ook gefaald
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.Eén van de meest interessante aspecten van het recht.
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is juist uitermate boeiende materie, geen hel.Eén van de meest interessante aspecten van het recht.
Ben er ook veel mee bezig voor m'n scriptie.
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Vechten vechten vechtenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.
Huh...wut...praktisch? Scary stuff that is.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij gaat dan ook op de universiteit werken, dan is het vooral zaak dat je je interesseert voor stoffige materie. Gaan de mensen die wat praktischer zijn wel de centjes verdienen waarmee die stoffige materie bestudeerd kan worden.
dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Huh...wut...praktisch? Scary stuff that is.
Nog steeds Total eclipse of the heart?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:11 schreef eriksd het volgende:
Once upon a time i was fallin' in love...
Hij is in mijn spotify beland.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nog steeds Total eclipse of the heart?
wat ga je pogen te scoren?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:25 schreef eriksd het volgende:
Maar eens kijken of ik wat kan scoren bij de society shop.
Pak. Maar pas bijna nooit in van het rek dus denk maar weer op maat bij suitsupply.quote:
Vervelend manquote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak. Maar pas bijna nooit in van het rek dus denk maar weer op maat bij suitsupply.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |