jupquote:
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komenquote:
Hoe dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja? Nu nog wel ja als je het zo bekijkt. Maar ik ga er vanuit dat ik er nu 13 heb zonder die 4 tentamens die nog komen
40 dacht ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Ik heb sowieso irw en sva gehaald denk ik dus.. maar ik krijg die resultaten nooit terugquote:
Succesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
Ja 13 v/d 13 die ik kon halen hequote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat dan niet de goede kant op. hoeveel is de bsa daar?
Veel succes.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:52 schreef Actaeon het volgende:
Rest van de middag ook maar weer aan de studiewish me luck.
Hoe kan je nog maar 13 punten kunnen hebben gehaald? Of hebben jullie de eindtoetsen van het eerste semester nog niet gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja 13 v/d 13 die ik kon halen he
bsa is 39
Ik heb namelijk ibk1 niet gehaald, 6 punten, maar dat is bedrijfskunde
en deeltoets privaat maar daar kreeg je geen punten voor
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe kan je nog maar 13 punten kunnen hebben gehaald? Of hebben jullie de eindtoetsen van het eerste semester nog niet gedaan?
Nouwja, maar even goed je best doen dan, anders ben je sowieso al fucked for de bsa norm.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Die heb ik nu dus aankomende maand wat ik zeg.. 14e staats en bestuurs, (18, 21 en 1 feb heb ik tentamens bedrijfs) en privaat is pas in april
ik weet het ook allemaal niet
naa ik loop geen punten mis, die punten komen pas later dus fucked sowieso nietquote:Op zondag 6 januari 2013 14:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, maar even goed je best doen dan, anders ben je sowieso al fucked for de bsa norm.
Uva Deeltijd heeft geen bsa![]()
Hahaha ik moest dom grijnzenquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
naa ik loop geen punten mis, die punten komen pas later dus fucked sowieso niet
maar ik moet ook nog eigenlijk alles halen vind ik, dat is 78 punten. Maar dat gaat wel lukken hoor
Lukt ook wel toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenik roep ook altijd dat het wel lukt
Dat is ook beter.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lukt ook wel toch?
Ik heb nu meer tijd omdat ik niet werk, maar ik merk dat ik nu bijna de hele dag slaap
Badkamers schoonmakenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef eriksd het volgende:
Gaf mij mooi de kans mijn keuken schoon te maken. Nu de badkamer.
Niemand die het voor me doet. En dan komt er een keer iemand langs en dan is het weer te laatquote:
Herkenbaar, of even 10 minuutjes voordat diegene komt zodat je nog met het sop in je handen je gast kunt verwelkomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niemand die het voor me doet. En dan komt er een keer iemand langs en dan is het weer te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |