Jij, Ties, blijft altijd noviet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lul dan ben ik ook geen noviet meer
Uhmm...I'm going to have to go ahead and sort of disagree with you there.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee sorry dat is toch echt niet het geval in deze context.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar SM (no pun intended) is toch 36 en reeds werkzaam in deze contreien?Dan vind ik hem geen noviet meer.
Jullie hebben een goed punt. Ik ga met Sideshow overleggen. Misschien is er wel een leuk speciaal novietenplekje voor je ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bedankt voor de supportIk ben alleen nog niet werkzaam in de juristerij.
Nee vanavond niet jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Gaan mensen nog wat zinnigs doen vanavond?
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Wauw, sterkte daarmee want ik snap er geen hol van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.
Ja, ga zo even de stad in.quote:
Deelnemingsvrijstelling heb ik helemaal niet gebruikt op mijn tentamenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga proberen door te redeneren of een 13a belang in een buitenlandse dochter en een 13a belang in een NL-dochter gevoegd in een FE leidt tot een verschil in belastingdruk.
Interessant.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah bier. Ook leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wauw, sterkte daarmee want ik snap er geen hol van.
[..]
Ja, ga zo even de stad in.
Ik had graag door willen werken aan een casus, maar ik vermoed dat mijn begeleider daar nog wat inhoudelijke feedback op gaat geven aan het begin van de week. Zinloos dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Letstalk het volgende:
Zat er toch Vpb in je tentamen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Deelnemingsvrijstelling heb ik helemaal niet gebruikt op mijn tentamen![]()
wel iets met liquidatieverlies
Ja, potverdorie zegquote:
Ja altijd goed. Ik denk dat ik gewoon alleen de bank gezelschap ga houden vanavondquote:
Hmm ja, ik heb ook nog wel een goede whisky koud staan hierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja altijd goed. Ik denk dat ik gewoon alleen de bank gezelschap ga houden vanavonden ik heb vast nog wel ergens iets van drank hier.
Iets met 13 ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, potverdorie zeg![]()
Was iets met een liquidatieverlies, ik had dat het uiteindelijk na vereffening toch nog aftrekbaar was omdat de onderneming gedeeltelijk werd voortgezet. Artikel is me even ontschoten
Zet jij je whisky altijd koud? Welke is het?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb ook nog wel een goede whisky koud staan hierMaar dat zijn ook altijd super relaxte avondjes, lekker bankhangen.
Gad-ver-damme Erik. Gadverdamme. Jenever.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef eriksd het volgende:
Whisky is maar voor 1 ding goed: door de cola. Alhoewel jenever daar ook voor volstaat.
Misschien wel een goed idee ja. Ik denk dat ik ook maar een scheut Jack in mijn cola gooi.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef eriksd het volgende:
Whisky is maar voor 1 ding goed: door de cola. Alhoewel jenever daar ook voor volstaat.
Oh en dit. Of vieux.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gad-ver-damme Erik. Gadverdamme. Jenever.
Nee, zat aan bier te denken, hij staat gewoon op de koelkastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zet jij je whisky altijd koud? Welke is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |