Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, zat aan bier te denken, hij staat gewoon op de koelkastDit is een Irish Mist, had em gekocht voor een kersdiner, dus deze is blended met honing wat hem een zachte nasmaak geeft.
Haha, ja vriendin vroeg via whatsapp of ik niet bij haar wijntjes wilde gaan drinken maar ik zei nee heb ik zin in bier en toen gelijk door hier naartoe. Hmm nou ja ik kan het niet echt goed uitleggen, je moet het maar eens proberen. Ik vond het zelf in ieder geval wel geslaagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet zijnde, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.
Nòg zachter?Ik vind Ierse whisky al zo zacht van zichzelf altijd. Iets tè misschien wel.
Als zijnde. Wat is dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik wilde je, als noviet zijnde, niet wèer afzeiken dus ik dacht ik vraag het eerst maar gewoon eens.
Nòg zachter?Ik vind Ierse whisky al zo zacht van zichzelf altijd. Iets tè misschien wel.
Misschien ook iets voor Tchock. Die houdt ook van zacht/fruitig enzulks in whisky dacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha, ja vriendin vroeg via whatsapp of ik niet bij haar wijntjes wilde gaan drinken maar ik zei nee heb ik zin in bier en toen gelijk door hier naartoe. Hmm nou ja ik kan het niet echt goed uitleggen, je moet het maar eens proberen. Ik vond het zelf in ieder geval wel geslaagd.
Ah ik vind het beide lekker, alleen dit drinkt makkelijker weg en was ook makkelijker te drinken voor het vrouwelijk gezelschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien ook iets voor Tchock. Die houdt ook van zacht/fruitig enzulks in whisky dacht ik.
Ik hou meer van wat ruwere whisky's zegmaar.
Gewoon altijd nemen wat je zelf het liefst drinkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:53 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah ik vind het beide lekker, alleen dit drinkt makkelijker weg en was ook makkelijker te drinken voor het vrouwelijk gezelschap.
Daarom had ik ook whisky gekocht maar dan wel een vrouwvriendelijke variant hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon altijd nemen wat je zelf het liefst drinkt natuurlijk.
Nee maar je hebt wel gelijk. Je moet ook rekening houden met je gasten.
Eigenlijk zou er geen 'vrouwvriendelijke' variant moeten zijn van een mannenbastion als whisky.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daarom had ik ook whisky gekocht maar dan wel een vrouwvriendelijke variant haha
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er geen 'vrouwvriendelijke' variant moeten zijn van een mannenbastion als whisky.
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef eriksd het volgende:
Vandaag een horloge om dat ik bijna nooit draag. Nog best nice.
God wat een foute zin is dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.
41mm. Bescheiden formaat.quote:
Dat is wel bescheiden inderdaad, mits je een beetje een normale pols hebt.quote:
Ik ook. Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:08 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel bescheiden inderdaad, mits je een beetje een normale pols hebt.
Ik ben weg. Fijne avond allemaal!
Ze zijn niet verder gekomen dan de dop?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef Letstalk het volgende:
[..]
True story en toegegeven geen enkele van de 18 aanwezige vrouwen heeft genoten van mijn heerlijke fles.
Kaasje erbij.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze zijn niet verder gekomen dan de dop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |