abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:21:47 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186158

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121186193
Ik dacht dat Wilma altijd het ergst was, maar ik begrijp dat Evert vergelijkbaar is? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121186194
Ben benieuwd of Boulevard nog van koers verandert nu Albert er maandag weer zit ipv "goede vriendin" Froukje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121186204
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Wilma altijd het ergst was, maar ik begrijp dat Evert vergelijkbaar is? :D
Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:28:22 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121186283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
Albert lijkt altijd zo vreselijk te genieten van sensatie bij anderen... Yek.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:31:49 #7
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186322
Even wat recente foto's

Sylvie van der Vaart shopping in Hamburg with Sabia Boulahrouz.

Sylvie van der Vaart arriving at medical practice center Facharztzentrum in Winterhude.
pi_121186363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbut
pi_121186435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbut
_O-

Oh ik ken E & W kennelijk niet goed genoeg, ik zie ook maar eens per jaar op tv denk ik. Ik ga er eens op letten :D
pi_121186436
Hihi volgens mij heeft ze hetzelfde jasje als Sabia op die laatste foto's. Sabia heeft hem eergister aan wanneer Sylvie dat jasje met camel voorpand aan heeft.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:39:51 #11
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef alors het volgende:
Hihi volgens mij heeft ze hetzelfde jasje als Sabia op die laatste foto's. Sabia heeft hem eergister aan wanneer Sylvie dat jasje met camel voorpand aan heeft.
Dacht ik ook, want als echte none-fake BFF heb je beide hetzelfde jasje. :P
pi_121186498
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef hexje het volgende:

[ afbeelding ]

Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.
Ik vond het zo'n kenmerkende lach, nu ik de foto's op een rij zie valt me op dat we zo'n glimlach (breder dan nu) nooit meer zien :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:43:00 #13
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186542
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.
Ik vond het zo'n kenmerkende lach, nu ik de foto's op een rij zie valt me op dat we zo'n glimlach (breder dan nu) nooit meer zien :)
Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.
pi_121186549
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen :D
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:45:08 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121186591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen :D
Ik neem aan dat het andersom was met dat babydrama tijdens EK2008
pi_121186641
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef hexje het volgende:

[..]

Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.
Jep, ik denk dat dit haar professionele lach is. Die oude was altijd een combi met pretoogjes enzo :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:51:30 #17
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186737
Ik heb wel bewondering voor Sylvie hoor. Ze wist wat ze wilde en ze is ervoor gegaan. Het is jammer dat ze geen warme uitstraling heeft. Hierdoor is de gun-factor niet zo groot.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:21:00 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121187379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach, Evert en Wilma bedienen de markt. Er zijn nu eenmaal BN-ers en er zijn mensen die daar alles over willen weten, of het nou waar is of niet, dat doet nauwelijks ter zake.

Vergeet niet dat de BN-ers hen (en ons) ook nodig hebben om in the picture te blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:21:55 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121187403
quote:
Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_121187825
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor. :')
Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.
pi_121187832
Waarom zijn slechts uitgebluste huisvrouwen 'voor' Sylvie heb ik de indruk?
pi_121187857
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat doet zij de hele tijd in Duitsland? Khalid speelt alweer een tijdje in Portugal (of niet, met dank aan wat rode kaarten). Moet zij niet in de winterstop met hem zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:44:17 #23
163650 Greys
pi_121187907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.
Ik vind Evert S echt de allerergste in dat soort. Want die gaat als een bloedzuiger aan die lui hangen en zich - behalve dat ie alles naar buiten brengt en daarvan zo gelukkig wordt als een varken in de modder - er verder ook nog mee bemoeien. Met zijn scriptjes en draaiboekjes met Estelle :') :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:50:06 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121188064
Maar, tegen beter weten in, leent Estelle zich daar toch voor? :?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:51:39 #25
163650 Greys
pi_121188111
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, tegen beter weten in, leent Estelle zich daar toch voor? :?
Ja, maar ik denk wel dat Evert dat heel overtuigend kan brengen aan iemand die in de shit zit... Dat hij al jaren ervaring heeft met showbizroddels en dat hij wel even zal zorgen dat de schade beperkt blijft enzo. En als je tot je nek toe in de shit zit (al dan niet zelf aan jezelf te danken uiteraard) dan sta je zwak in je schoenen en maakt Evert daar maar al te graag misbruik van. Zo'n gevoel krijg ik er bij iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:54:10 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121188173
Nou ja, dat het een viezige gluiperd is ontken ik zeker niet. :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:54:42 #27
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121188190
Evert en Albert zijn even erg. :{

Wie offert zich op om de privé te kopen. :@
pi_121188216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind Evert S echt de allerergste in dat soort. Want die gaat als een bloedzuiger aan die lui hangen en zich - behalve dat ie alles naar buiten brengt en daarvan zo gelukkig wordt als een varken in de modder - er verder ook nog mee bemoeien. Met zijn scriptjes en draaiboekjes met Estelle :') :r
_O_

Greys O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:58:24 #29
163650 Greys
pi_121188273
Ik heb Wilma wel eens in het echt ontmoet en ik moet zeggen dat ik dat een heel lieve zachte sympathieke vrouw vond :@ Dus misschien is Evert als persoon ook best aardig hoor, maar als ik BN-er zou zijn ( :') ) dan zou ik liever met Wilma te maken hebben dan met Evert.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:59:27 #30
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121188298
Kan het weer over Syl en Raf gaan?
pi_121188301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:42 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Wat doet zij de hele tijd in Duitsland? Khalid speelt alweer een tijdje in Portugal (of niet, met dank aan wat rode kaarten). Moet zij niet in de winterstop met hem zijn?
Ik snap het ook niet helemaal... lijkt net alsof zij ook niet heel vaak bij elkaar zijn... als je oud en nieuw ook al niet samen viert...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:00:35 #32
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121188330
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_121189842
Column van Youp

http://www.nrc.nl/youp/2013/01/05/deadline-2/

quote:
Deadline

Deze column heb ik gistermiddag geschreven. Om ongeveer half vijf heb ik hem ingeleverd. Dus als er gisteravond iets belangrijks gebeurd is, bijvoorbeeld dat de topvoetballer Wesley en de tv-persoonlijkheid Yolanthe uit elkaar zijn omdat zij het niet leuk vindt dat hij er komend jaar financieel aanzienlijk op achteruit gaat, dan staat dat niet in dit stukje.

Bij mijn collega-columnist Sylvie van der Vaart ligt dat nog veel ingewikkelder. Zij schrijft voor het maandblad Grazia en moet haar tekst al weken van tevoren inleveren. Dus wil zij iets schrijven over een sprookjesachtige jaarwisseling met heel goede vrienden in haar spiksplinternieuwe penthouse in Hamburg, dan moet zij dat stukje begin december klaar hebben. Als ik haar was zou ik dan ook niet over de oudejaarsavond schrijven. Je weet maar nooit. Want stel dat de doorgefokte en daardoor verstandelijk gehandicapte chihuahua van hun beste vrienden de kerstboom voor een teefje aanziet en deze hitsig bespringt, waardoor hij omvalt in een brandende geurkaars en het hele appartementencomplex binnen de kortste keren in lichterlaaie zet, dan staat dat niet in haar column vol bruisende champagne en luide muziek.

De kans dat de chihuahua dit doet is klein. Het beestje is bang voor vuurwerk en gaat op oudejaarsavond altijd naar een crèche in een rotjesloze omgeving in Zuid-Frankrijk, waar bijna alle rashonden van de crème de la crème van Europa de kerstdagen en Oud & Nieuw doorbrengen.

De hond is daar op aanraden van het medium dat Syl al enige jaren bijstaat. Dit paranormale vinexvrouwtje voelt wat goed is voor het dier. Als het beestje eind november begint met mandplassen dan weet deze Jomanda, die werkt onder de artiestennaam Sarina, dat het beestje beginnende oudejaarstress heeft en raadt ze de vrienden van Syl de Franse rashondencrèche in de buurt van Nice aan. De hond wordt erheen gebracht door de hondennanny, niet te verwarren met de au pair.

Dat Syl een eigen medium heeft is volkomen normaal. Dat hoort in die kringen. Neelie Kroes, Nina Brink (heet ze nog Storms?), Ruud Gullit, Patrick Kluivert, Jan-Dirk Paarlberg en Oscar Hammerstein vertrouwden tot voor enkele jaren op de astroloog Simon Suiker, een analfabete kappersknecht uit Amsterdam, die hen steeds op alle gebied adviseerde. De man nam alle gesprekken met zijn klanten op. Hij is in 2007 overleden.

Na zijn dood schijnt Nina de banden, met daarop haar tegen Simon gebraakte emotionele smurrie, door haar chauffeur te hebben laten jatten omdat ze doodsbang was dat er een boek over Simon zou verschijnen. Dat vertelde Oscar Hammerstein, die dit nu van de rechter niet meer mag zeggen. Nina en de chauffeur ontkennen het uiteraard. Er is vast wel ergens een paranormale piskijker of stenenlikker die weet wie de waarheid spreekt.

Maar een medium is in die kringen dus in. Net als een Porsche. Allemaal afgekeken van onze vroegere koningin Juliana, die zich heel lang geestelijk liet bijstaan door Gekke Greetje, die in de jaren vijftig van de vorige eeuw de hele monarchie liet wankelen.

Het medium van Syl schijnt ook door Gordon en Caroline Tensen regelmatig geraadpleegd te worden. En ze zit bij tijd en wijle in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors. Dus aan haar kwaliteiten hoeven we niet te twijfelen.

Maar Syl moet haar tekst dus ruim op tijd klaar hebben. Dan is het wel handig als je je eigen Gekke Greetje hebt, die je een beetje kan adviseren. „Zie ik sterretjes?” schijnt ze nog aan de paragnostische dame gevraagd te hebben.

Gisteren liep ik door de supermarkt en kon de verleiding niet weerstaan om even in de Grazia te loeren. Sylvie had een heerlijke oudejaarsavond gehad. Daar ben ik blij om.

Inmiddels weten we beter. Ondertussen bid ik dat het huwelijk van Wes & Yo wel standhoudt. Die heb ik namelijk op mijn andere kuit getatoeëerd en het met laser uitgummen van Raf & Syl was pijnlijk. Heel pijnlijk. Ik loop mank. Emotioneel mank.
pi_121189965
Goed dat die dikke van Boulevard gisteren ingreep toen Winston en Wenkbrauw deden alsof het heel normaal is als je steeds zo zweverig vrouwtje over de vloer hebt.
- verwijderd door admin -
pi_121191763
Ben ik de enige met de volgende theorie?
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest. Raf blijft in de kast, Sylvie heeft haar opstapje naar een carriere in het buitenland. Ze slapen al vanaf het begin niet samen en hoeven eigenlijk sowieso weinig tijd met elkaar door te brengen. Vinden ze allebei prima want homo en koelkast. Na de liefdesbaby willen ze eigenlijk uit elkaar maar dan wordt Sylvie ziek. Na dit herstel komt het EK er aan dus de breuk wordt over het EK getild. Helaas zijn daar Badr en Estelle die alle aandacht opeisen. Nu de storm rond hen een beetje is gaan liggen grijpen ze hun kans.

Toch?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 14:56:45 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121191781
Waarom moet Youp hier een mening over hebben en, erger, die delen met de wereld? :?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 14:59:10 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121191876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
Toch?
Je theorie zou zomaar kunnen, maar waarom zouden Syl & Raf hun scheiding uitstellen zolang Estelle & Badr in het nieuws zijn? Tenzij je graag (alle) media-aandacht wil rondom je scheiding...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:03:05 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121192024
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom moet Youp hier een mening over hebben en, erger, die delen met de wereld? :?
Iedereen heeft toch overal een mening over? Youp wordt er al jaren voor betaald om die op te schrijven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121192098
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je theorie zou zomaar kunnen, maar waarom zouden Syl & Raf hun scheiding uitstellen zolang Estelle & Badr in het nieuws zijn? Tenzij je graag (alle) media-aandacht wil rondom je scheiding...
Ik denk dus dat ze dat idd willen. Verklaart ook waarom ze nu lekker gaat shoppen. In een outfit waar ze ongetwijfeld de afgelopen weken al uren over heeft nagedacht.
pi_121192187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch overal een mening over? Youp wordt er al jaren voor betaald om die op te schrijven.
Hij doet het wel leuk.
pi_121192558
quote:
Meh.
Vind zijn column meestal wel leuk maar hier is niks aan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121192673
quote:
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest.
Niet echt verstandig alleen, een kind voortbrengen uit een nephuwelijk :N
pi_121192679
De column van Youp is wel aardig, maar had veeeeel scherper gekund.
pi_121193439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet echt verstandig alleen, een kind voortbrengen uit een nephuwelijk :N
De rest van de invulling van hun leven vind je wel verstandig?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:50:16 #45
14505 OProg
A Life in Music
pi_121193558
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Cynix ® het volgende:
Om dezelfde reden dat alle mensen in dit topic er een mening over hebben en die delen. Alleen Youp krijgt er geld voor om er een stukje van te maken omdat velen - waaronder ik - die stukjes leuk vinden.

De rest moet het doen met een forum als dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121193888
Die kuit met Yo en Wes _O-
pi_121193950
quote:
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest. Raf blijft in de kast, Sylvie heeft haar opstapje naar een carriere in het buitenland. Ze slapen al vanaf het begin niet samen en hoeven eigenlijk sowieso weinig tijd met elkaar door te brengen. Vinden ze allebei prima want homo en koelkast. Na de liefdesbaby willen ze eigenlijk uit elkaar maar dan wordt Sylvie ziek. Na dit herstel komt het EK er aan dus de breuk wordt over het EK getild. Helaas zijn daar Badr en Estelle die alle aandacht opeisen. Nu de storm rond hen een beetje is gaan liggen grijpen ze hun kans.

Toch?
10 jaar lang? Nee :N
pi_121194215
Ze zullen elkaar toch echt leuk hebben gevonden hoor. En ik geloof er niks van dat hij homo is. :N
pi_121194240
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

De rest van de invulling van hun leven vind je wel verstandig?
Het ging nu even om het woord 'verstandshuwelijk'
pi_121194300
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zullen elkaar toch echt leuk hebben gevonden hoor. En ik geloof er niks van dat hij homo is. :N
Eens en eens.
pi_121195733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
Die kuit met Yo en Wes _O-
:D dat vond ik ook wel humor
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 18:00:01 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_121198544
Zijn ze nou wel of niet in gemeenschap van goederen getrouwd? Ik snap er niks meer van.

quote:
Huizenstrijd Rafael en Sylvie? van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO'S Of de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart vreedzaam zal verlopen, is nog maar de vraag. De twee bezitten drie huizen in Nederland en dat kan nog wel eens een strijd gaan opleveren.

Uit gegevens van het Openbaar Kadaster blijkt dat de voetballer en de presentatrice in gemeenschap van goederen zijn getrouwd.

In 2001 kocht Rafael voor 308.571 euro een huis aan de Wijk van Duinerweg in Beverwijk. Zijn ouders wonen daar nu. Dat meldt Bekendeburen.nl. Toen de HSV-speler nog met Sylvie in Nederland woonde, kwam er in 2004 een stulpje in Uitgeest bij. Samen betaalden ze daar 539.000 voor. Op de twee huizen rust een totale hypotheek van 924.000 euro.

In december 2007 verloren Rafael en Sylvie hun hart aan een stuk landgoed in het Noord-Hollandse Bergen. Aan het perceel - inclusief een royaal stuk duinen - hing een prijskaartje van 1.965.000 euro. Maar hun droomhuis moest nog gebouwd worden, dus het showbizzkoppel liet er een hypotheek op vestigen van 2.150.000 euro.

Er is een kans dat de twee huizen en het perceel worden getaxeerd en dat een van de twee de ander een bedrag moet betalen voor de eventuele overwaarde. Maar Rafael en Sylvie kunnen er ook voor kiezen om de boel te koop te zetten en de eventuele winst of het verlies te delen.

Klik hier om de huizen te bekijken.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)el_en_Sylvie___.html
Inclusief foto's van de optrekjes.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_121199347
quote:

[..]

Het had zo een FOK!ker kunnen zijn.
Go hard or go home
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:25:32 #54
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_121199522
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk ook dat ze elkaar heel leuk vonden ooit, maar dat Rafael die stomme feestjes niet meer trok.
Misschien dat hij gedacht heeft ooit dat zij daar ooit ook wel klaar mee zou zijn en dat hij zich nu realiseerde dat dit haar hele bestaan is...feestjes aflopen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:33:06 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121199775
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef Noek het volgende:

Het had zo een FOK!ker kunnen zijn.
Yeah *)
pi_121203294
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze nou wel of niet in gemeenschap van goederen getrouwd? Ik snap er niks meer van.

[..]

wat een ordinaire huizen! :D
...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:53:49 #57
185670 Poezewoes
pi_121203346
pi_121203600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef sacha het volgende:

[..]

Huh? Zie jij meer dan ik zie? Ik zie twee redelijk doorsnee woningen en een stukje grond.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 19:59:21 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121203611
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef OProg het volgende:
Om dezelfde reden dat alle mensen in dit topic er een mening over hebben en die delen. Alleen Youp krijgt er geld voor om er een stukje van te maken omdat velen - waaronder ik - die stukjes leuk vinden.
Ik vind het stukje dit keer trouwens niet eens grappig. Maar goed, hij schrijft maar een eind weg, ik betaal er gelukkig niet voor om het te lezen. :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:01:21 #60
14505 OProg
A Life in Music
pi_121203700
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vind het stukje dit keer trouwens niet eens grappig. Maar goed, hij schrijft maar een eind weg, ik betaal er gelukkig niet voor om het te lezen. :)
Ik vind het wel vermakelijk. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:12:18 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121204168
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 20:14:39 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121204271
quote:

[..]

Het eenvoudige rijtjeshuis is voor zijn ouders, het vrijstaande huis is inderdaad wel ordinair en zelfs bijna een beetje kamperig. Op het derde perceel is nog niets gebouwd.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 20:18:26 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121204437
quote:
Kijk, dát vind ik nou weer wél erg grappig! :D
En ok, ik ben niet consequent.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:45:39 #64
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121205646
zoo...wat zijn de updates? Ik heb begrepen dat SABIA hier een behoorlijke ron in speelt. Het valt mij ook op dat ze geforceerd Sylvie met haar breuk begeleidt :') Ze is opeen heel intents haar vriendin.

[ Bericht 14% gewijzigd door Montelly op 05-01-2013 21:13:17 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:47:43 #65
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121205740
voor de dames hier..

Sylvie droeg een kort tweekleurig leren jasje van Yves Saint Laurent (die nu in de uitverkoop hangt bij farfetch.com van EUR 3250 voor EUR 2275) en een tas van het Franse label Céline.

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 05-01-2013 21:15:42 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:48:35 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121205776
Wat een ellende dat je elke dag je zooi weer naar een andere handtas moet overhevelen omdat dat de tas is die bij je outfit hoort....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 20:49:03 #67
163650 Greys
pi_121205797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Montelly het volgende:
zoo...wat zijn de updates? Ik heb begrepen dat SABIA hier een behoorlijke ron in speelt. Het valt mij ook op dat zo geforceerd Sylvie met haar breuk begeleidt :') Ze is opeen heel intents haar vriendin.
Wie weet zijn ze al jaren heel dikke mik met elkaar en hebben ze veel contact maar weten wij dat niet? :P In tijden van 'nood' merk je ook pas wie je echte vrienden zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:49:19 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121205813
SABIA is trouwens turkse...

In Hamburg leerde Boulahrouz zijn huidige vrouw Sabia kennen,een in Duitsland geboren vrouw met Turkse achtergrond.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 20:51:15 #69
43556 miss_dynastie
pi_121205886
Sabia is toch ook wel extreem veranderd in de loop der jaren. Ik denk dat Boula spijt als haren op z'n hoofd heeft dat 'ie z'n vrouw die wereld in heeft gesleept :P
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:52:38 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121205946
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
Wat een ellende dat je elke dag je zooi weer naar een andere handtas moet overhevelen omdat dat de tas is die bij je outfit hoort....
Nou! Kost je zeker een paar minuten van je dag. Dra-ma!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:54:37 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121206030
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou de ellende zit m meer in de dagelijkse confrontatie met de zooi in m'n tas als ik bij iedere outfit een andere zou moeten gebruiken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121206045
Binnentassen FTW!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:55:15 #73
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121206069
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Paar minuten bestaat niet bij Sylvie, je moet je eigen doen en laten niet projecteren op Sylvie pff...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:55:59 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121206097
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnentassen FTW!
Oeh, zou het? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:56:11 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121206106
Jij houdt je tas altijd gesloten om de confrontatie uit de weg te gaan?
Ja, ik pas mijn tas ook aan op mijn outfit.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:57:49 #76
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121206181
http://www.shownieuws.tv/archief/late-editie-van-4-januari-2013/

he he, eindelijk iemand die hele gate bij de ballen pak, go Renate!! *O* *O* . RTL blvr moet het allemaal met fluwelen handjes aanpakken...hier heb je dat gelukkig in "mindere"mate..

*O*

echte aktie vanaf 03:30
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:58:19 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121206211
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
Jij houdt je tas altijd gesloten om de confrontatie uit de weg te gaan?
Ja, ik pas mijn tas ook aan op mijn outfit.
Nee, maar ik kan blind uit m'n tas pakken wat ik hebben moet, en bij iedere dag een andere zou dat niet werken, daarbij zitten er bij mij ook dingen als een rolmaat in enzo :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 20:58:44 #78
184769 crew  Deisyy
pi_121206231
quote:

[..]

In vergelijk met vuurtorens wel natuurlijk :D

Volgens mij waren Sylvie en Sabia al BFF voor de klap :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:59:45 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121206262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

In vergelijk met vuurtorens wel natuurlijk :D

Volgens mij waren Sylvie en Sabia al BFF voor de klap :Y
Volgens de twitter van Sylvie iig al voor oud en nieuw :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:01:15 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121206332
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Leandra het volgende:

Nee, maar ik kan blind uit m'n tas pakken wat ik hebben moet, en bij iedere dag een andere zou dat niet werken, daarbij zitten er bij mij ook dingen als een rolmaat in enzo :')
Oefening baart kunst!
En er zijn te veel mooie tassen op de wereld.
  Moderator zaterdag 5 januari 2013 @ 21:03:32 #81
184769 crew  Deisyy
pi_121206429
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens de twitter van Sylvie iig al voor oud en nieuw :Y
Ik bedoelde niet sinds oudejaarsavond :D

Enne, meten is weten ^O^ Ik heb ook altijd een rolmaat in mijn tas(sen) ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_121206662
quote:
zoo...wat zijn de updates? Ik heb begrepen dat SABIA hier een behoorlijke ron in speelt. Het valt mij ook op dat zo geforceerd Sylvie met haar breuk begeleidt :') Ze is opeen heel intents haar vriendin.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1 voor deze post! zonder die bedragen te kennen spat de oppervlakkigheid al van deze foto af.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:27:58 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121207504
Ik lees trouwens iedere keer fak-gate.... :')
Ben benieuwd wat voor dirt er nog naar buiten komt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121207739
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef Montelly het volgende:
voor de dames hier..

[ afbeelding ]

Sylvie droeg een kort tweekleurig leren jasje van Yves Saint Laurent (die nu in de uitverkoop hangt bij farfetch.com van EUR 3250 voor EUR 2275) en een tas van het Franse label Céline.
Bedankt voor het uitzoeken, maar deze aanbieding laat ik aan me voorbij gaan.

Godsamme en dat waarschijnlijk maar 5x dragen :'( life's not fair!! Maarja die driekwartmouwtjes zijn ook alleen praktisch als je boodschapjes gaat doen in je voorverwarmde auto met chauffeur. Niet als je zwoegend op je fietsje door het striemende Hollandse weer moet :').
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 21:40:54 #85
43556 miss_dynastie
pi_121208041
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Montelly het volgende:

he he, eindelijk iemand die hele gate bij de ballen pak, go Renate!! *O* *O* . RTL blvr moet het allemaal met fluwelen handjes aanpakken...hier heb je dat gelukkig in "mindere"mate..

*O*

echte aktie vanaf 03:30
Zou ze zwanger zijn? :o
pi_121208056
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef alors het volgende:

[..]

Huh? Zie jij meer dan ik zie? Ik zie twee redelijk doorsnee woningen en een stukje grond.
dat bedoel ik met ordinair; gewoontjes :)
...
pi_121208192
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:48 schreef Leandra het volgende:
overhevelen is zo 2012 :{w

in alle tassen zit standaard een bijpassende phone en andere accessoires :+
...
pi_121208586
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik mag het hopen! :)
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 21:59:14 #89
43556 miss_dynastie
pi_121208731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:55 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Ik mag het hopen! :)
Waarom? Lijkt me alleen al met het oog op haar kanker geen hele slimme zet? :@
pi_121208944
Kanker heeft ze overwonnen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:14:14 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121209266
quote:

Hoorde ik kleine Damian iets tegen Sebia zeggen?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 22:18:38 #92
43556 miss_dynastie
pi_121209435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef CARLAK het volgende:
Nee, ze is ervan genezen, dat is iets anders, het is geen voetbalwedstrijd. Maar daarnaast wordt, voor zover ik weet, de eerste vijf jaar na behandeling afgeraden zwanger te worden bij hormoongerelateerde kanker.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:45:23 #93
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_121210697
quote:

[..]

maar ze wouden er toch maar 1 :? misschien heeft Rafje zich toen meteen laten behelpen en dat daar de wroeging bij hem vandaan komt... zwanger van een ander 8-) ojee... ojee....

van de foto's die ik tot nu toe zie en de filmpjes oogt hij blij(opgelucht) en zij iets minder(tja de planeten stonden schijnbaar nog niet goed voor dit moment) :7
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 22:46:35 #94
43556 miss_dynastie
pi_121210754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef snetje het volgende:

[..]

maar ze wouden er toch maar 1 :? misschien heeft Rafje zich toen meteen laten behelpen en dat daar de wroeging bij hem vandaan komt... zwanger van een ander 8-) ojee... ojee....
Ik zag van de week nog beelden voorbijkomen van Rafael die vertelt dat ze graag een tweede willen. Dat was wel voordat bij haar kanker werd geconstateerd...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:49:36 #95
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_121210891
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

rolmaat :? _O- heb je gezien met wat voor een big shoppers die dames rondlopen? daar past gewoon hun standaard tasje in .... met of zonder rolmaat :')
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 22:50:44 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121210936
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Montelly het volgende:

Renate is goed bezig. :Y
De Gerschtanowitzjes coveren trouwens zo wel het hele roddelgebeuren in Nederland. :o
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:04:13 #97
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_121211630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zag van de week nog beelden voorbijkomen van Rafael die vertelt dat ze graag een tweede willen. Dat was wel voordat bij haar kanker werd geconstateerd...
ik meende ooit ergens gelezen te hebben dat hun gezinnetje zo compleet was..ik dacht toen nog goh! sneu... geen broertje of zusje ;( leuk! opgroeien tussen volwassenen... paps die er haast nooit is ... mams die er haast nooit is .. .neen ! een kwebbelende Mario die de rollers van je moeder wikkelt bij de (keukentafel :') ) daar kan Demion het mee doen :N
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:22:14 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121212659
Enig kind zijn is niet zielig.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_121212921
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef CARLAK het volgende:
kanker overwinnen?

Je geneest door maar al te vaak slopende behsndelingen ... of niet. Hoe komen mensen er toch bij te denken dat je het kan ' overwinnen' ?

[ Bericht 11% gewijzigd door DarkElf op 05-01-2013 23:32:20 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 23:36:03 #100
43556 miss_dynastie
pi_121213412
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kanker overwinnen?

Je geneest door maar al te vaak slopende behsndelingen ... of niet. Hoe komen mensen er toch bij te denken dat je het kan ' overwinnen' ?

Onder meer door Sylvie zelf, met d'r 'ik ben iemand die haar ziekte overwon'.
SHO / Het algemene Sylvie & Raf topic #1
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:37:45 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121213505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef DarkElf het volgende:
kanker overwinnen?

Als je niet wint, dan heb je de strijd verloren.....
Vandaar waarschijnlijk het (over)winnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121213506
Ontzettend ergerlijk idd.

Ik hou er maar over op.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 23:56:42 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121214316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef Vivi het volgende:
Nee, dan zouden veel mensen zielig zijn.
  zondag 6 januari 2013 @ 00:01:34 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121214486
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Ontzettend ergerlijk idd.

Ik hou er maar over op.
Ik ben met jou eens als je kanker hebt moet je zeker behandeld worden..ik heb van dichtbij meegemaakt ...offtopic:
  zondag 6 januari 2013 @ 00:06:04 #106
123170 alors
zlata1234
pi_121214672
Ik heb anders nog nooit een letterlijke quote van haar gelezen over dat ze kanker heeft overwonnen anders. Dat het in het blad bij een begeleidend schrijven staat naast een foto van haar zegt me niet zoveel.
Ik houd me immer aanbevolen.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2013 @ 01:51:04 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121218216
ik vind het allemaal maar triest.
het sprookje was zo perfect dat ze er zelf in geloofden
ik heb mezelf regelmatig afgevraagd of ze niet misselijk van zichzelf werden, zo te perfect waren ze
  Forum Admin zondag 6 januari 2013 @ 01:55:07 #108
35723 crew  GGMM
pi_121218302
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het allemaal maar triest.
het sprookje was zo perfect dat ze er zelf in geloofden
ik heb mezelf regelmatig afgevraagd of ze niet misselijk van zichzelf werden, zo te perfect waren ze
Hoe weet jij nou wat ze over zichzelf dachten? :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121220745
Ik vind kanker ook geen wedstrijd. Sommige mensen hebben grotere of hele grote overlevingskansen, anderen helemaal niet. Dan is het wel een heel oneerlijke wedstrijd.
pi_121220788
quote:
:D dat zingende meisje _O_ O+

voor de rest hebben die mensen natuurlijk gelijk, belachelijk :P O-)
  zondag 6 januari 2013 @ 08:57:25 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121220875
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 07:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind kanker ook geen wedstrijd. Sommige mensen hebben grotere of hele grote overlevingskansen, anderen helemaal niet. Dan is het wel een heel oneerlijke wedstrijd.
Het is ook geen wedstrijd, maar een strijd...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 januari 2013 @ 09:03:25 #112
185670 Poezewoes
pi_121220898
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rafael moet Sylvie betalen en niet andersom
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2013 @ 11:59:55 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121222998
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 09:03 schreef Poezewoes het volgende:
Rafael moet Sylvie betalen en niet andersom
Ja, dûh. Sylvie deed het financieel prima, maar voetbal is het grote geld.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:13:18 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121223322
quote:
99s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dûh. Sylvie deed het financieel prima, maar voetbal is het grote geld.
Ik weet niet hoe hun financiën geregeld zijn maar het zou zomaar kunnen dat ze samen een BV of iets dergelijks hebben waar het geld in zit en hoe dan ook geen van beiden zal de ander arm maken.
pi_121224327
Ik zal mijn 2 vrienden die vorig jaar hun vaders hebben verloren aan kanker even op het hart drukken dat paps niet hard genoeg heeft gevochten. Thanks.
  zondag 6 januari 2013 @ 12:57:17 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121224854
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:43 schreef Disorder het volgende:
Ik zal mijn 2 vrienden die vorig jaar hun vaders hebben verloren aan kanker even op het hart drukken dat paps niet hard genoeg heeft gevochten. Thanks.
Dat jij je druk maakt om zon opmerking. Mijn vader en schoonvader zijn ook allebei gestorven aan kanker, maar dat gedoe over strijden en overwinnen raakt me echt totaal niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_121224934
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat jij je druk maakt om zon opmerking. Mijn vader en schoonvader zijn ook allebei gestorven aan kanker, maar dat gedoe over strijden en overwinnen raakt me echt totaal niet.
Ik word er misselijk van als ik iemand zie praten over 'overwinnen', waarbij het slechts gaat om een combinatie van factoren (tijd dat de tumor al aanwezig was, aanslaan medicatie, kwaliteit van behandeling). Je zet jezelf op een soort platform waarbij je succes wenst uit te stralen. Maar dat past wel bij alles wat Sylvie doet, heb ik het idee.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:01:02 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121224997
Hear hear.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:03:28 #119
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121225091
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:59 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik word er misselijk van als ik iemand zie praten over 'overwinnen', waarbij het slechts gaat om een combinatie van factoren (tijd dat de tumor al aanwezig was, aanslaan medicatie, kwaliteit van behandeling). Je zet jezelf op een soort platform waarbij je succes wenst uit te stralen. Maar dat past wel bij alles wat Sylvie doet, heb ik het idee.
Dan denk ik bij mezelf dat ze dat succes zelf waarschijnlijk helemaal niet zo vanzelfsprekend vindt, anders zou ze het niet zo van de daken hoeven schreeuwen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:12:31 #120
123170 alors
zlata1234
pi_121225411
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 00:06 schreef alors het volgende:
Ik heb anders nog nooit een letterlijke quote van haar gelezen over dat ze kanker heeft overwonnen anders. Dat het in het blad bij een begeleidend schrijven staat naast een foto van haar zegt me niet zoveel.
Ik houd me immer aanbevolen.
Ik wacht nog steeds.
know'm sayin?
word? word.
pi_121225428
Ik heb het haar ook nooit zo horen zeggen. Het is Lance Armstrong niet.
pi_121225780
Ik dacht het anders wel gelezen te hebben ergens zelfs in haar omschrijving als artiest. Het wordt wel overal te pas en te onpas bijgehaald in ieder geval.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:32:27 #123
211040 Uccie
pi_121226090
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:23 schreef Markeerstift het volgende:
Ik dacht het anders wel gelezen te hebben ergens zelfs in haar omschrijving als artiest. Het wordt wel overal te pas en te onpas bijgehaald in ieder geval.
Ik heb het haar op tv ook een keer horen zeggen.
Maar de precieze bewoording weet ik ook niet meer.
  zondag 6 januari 2013 @ 14:13:19 #124
103012 Nies
Die hekse
pi_121227650
Ik vraag me af of Sylvie zo populair blijft bij onze oosterburen nu zij gaat scheiden van de HSV-topspeler?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_121230130
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:12 schreef alors het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds.
Dit lijkt er toch wel op: http://www.grazia.nl/2012(...)ylvie-van-der-vaart/

Misschien dat iemand de betreffende grazia nog heeft voor het volledige verhaal?
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2013 @ 16:51:33 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121230230
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef Nies het volgende:
Ik vraag me af of Sylvie zo populair blijft bij onze oosterburen nu zij gaat scheiden van de HSV-topspeler?
En of ze op de langere duur zonder Rafael interessant genoeg blijft voor Hunkemöller, Gillette, etc.
pi_121231206
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121232571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef Vivi het volgende:
Wel als je voornamelijk door de nanny wordt opgevoed.
Don't you love her madly?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:52:01 #129
123170 alors
zlata1234
pi_121235491
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Jij komt daar regelmatig over de vloer ofzo?
know'm sayin?
word? word.
pi_121235577
Nee joh :D Dat werd toch gesuggereerd?
Maar ik kan het ook over een willekeurig ander enig kind hebben dat voornamelijk door de nanny wordt opgevoed. Toch? Dat lijkt me altijd zielig.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:44:25 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121238207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Medium Liesbeth van Dijk in de Prive van 2 januari 2013

Ik vind Sylvie trouwens heel moeilijk te lezen. Ik kom niet door haar heen,
mijn hand voelt ook helemaal koud aan. Ik zie niet wie zij is en ik weet eigenlijk
ook niet of zij zelf weet wie ze is. Dat klinkt heel onaardig, maar ze is als een
soort robotje geprogrammeerd. Er zit weinig ziel in. Bij Rafael voel ik dat wel.
Ik vind hem een fascinerend mens met een enorm zakelijk instinct. Op dat gebied gaan
we nog veel van hem horen. Ik voel aan dat hij ooit bondscoach zal worden.

[ afbeelding ]
Kortom: een flutmedium.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 6 januari 2013 @ 19:50:23 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121238490
quote:
is die net zo episch als het pulpblaadje over Jantje destijds? O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 6 januari 2013 @ 20:19:43 #133
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_121240263
quote:
13s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Kortom: een flutmedium.
Alsof er andere zijn :)
Life is what you make it.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:44:26 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121241997
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

dat is ook zielig als je vijf broers en zussen hebt :P
  zondag 6 januari 2013 @ 21:04:10 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_121243396
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daar zit waarschijnlijk een deel van op een kostschool dus heb je er niets aan ;)
Spoilers!
pi_121244331
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dat bedacht ik me ook al tijdens het tikken ;) Maar toch lijkt het me sneuer als je alleen bent als kind. Broers en zussen hoeven het natuurlijk helemaal niet met elkaar te kunnen vinden maar als jong kind is dat meestal nog niet aan de orde.
Nou ja, behoorlijk offtopic natuurlijk :)
  zondag 6 januari 2013 @ 21:18:41 #137
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121244478
pi_121244617
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zo uit als een foute al-qaida strijder
  zondag 6 januari 2013 @ 21:47:37 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_121246703
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dat bedacht ik me ook al tijdens het tikken ;) Maar toch lijkt het me sneuer als je alleen bent als kind. Broers en zussen hoeven het natuurlijk helemaal niet met elkaar te kunnen vinden maar als jong kind is dat meestal nog niet aan de orde.
Nou ja, behoorlijk offtopic natuurlijk :)
Hoezo ben je altijd alleen? Ik heb ook een zoon van zes, maar die heeft zat vriendjes gelukkig. Maar idd, offtopic.
pi_121247006
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoezo ben je altijd alleen? Ik heb ook een zoon van zes, maar die heeft zat vriendjes gelukkig. Maar idd, offtopic.
Nee als in wanneer je voornamelijk door de nanny opgevoed wordt.
Dus stel dat het waar is dat Damian zijn nanny zoveel ziet dat hij hem "mama" noemt, dan vind ik het sneu dat hij geen broertjes of zusjes heeft. Maar goed joh, dat is gewoon gevoelsmatig, ik heb verder helemaal geen idee van hoe dat in werkelijkheid is. Net als dat ik helemaal geen idee heb hoe het is om zo rijk te zijn als de vd Vaartjes, of zo slank te zijn als Sylvie ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 22:09:11 #141
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121248197
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:20 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Ziet er zo uit als een foute al-qaida strijder
:D _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 januari 2013 @ 00:17:26 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_121254926
Ook Boulah en mevrouw nu-nog-Boulah zijn uitelkaar
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Admin maandag 7 januari 2013 @ 00:20:38 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121255056
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar op die arm :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:25:52 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121255193
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef borisz het volgende:
En ook zelf met Bild gesproken....
Weer een poging de wind uit de zeilen te nemen?

Kunnen de meisjes iig wel samen hun gedeelde smart verwerken, en zijn ze allbei tegelijk spelersvrouw af.

Ik vraag me trouwens wel af hoe interessant ze Sylvie Meis op de Duitse TV vinden, ben benieuwd of mevrouw vd Vaart genoeg naam gemaakt heeft om aan het werk te blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin maandag 7 januari 2013 @ 00:38:19 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121255613
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ook zelf met Bild gesproken....
Weer een poging de wind uit de zeilen te nemen?

Kunnen de meisjes iig wel samen hun gedeelde smart verwerken, en zijn ze allbei tegelijk spelersvrouw af.

Ik vraag me trouwens wel af hoe interessant ze Sylvie Meis op de Duitse TV vinden, ben benieuwd of mevrouw vd Vaart genoeg naam gemaakt heeft om aan het werk te blijven.
Als ik de comments bij Bild lees is men wel klaar met haar en de hele affaire.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 7 januari 2013 @ 00:41:55 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121255727
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als ik de comments bij Bild lees is men wel klaar met haar en de hele affaire.
Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....
Dat wordt heel snel een nieuw suikeroompje vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin maandag 7 januari 2013 @ 00:43:20 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121255777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....
Bouhlarouz is vrij.
En Bram

maandag 7 januari 2013 @ 00:44:12 #148
123170 alors
zlata1234
pi_121255803
quote:
Verbaast mij niet echt aangezien zij altijd in Duitsland is terwijl hij in Portugal woont.
know'm sayin?
word? word.
pi_121255973
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bouhlarouz is vrij.
En Bram
_O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_121257088
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 7 januari 2013 @ 01:38:39 #151
117098 Hathor
Effe niet
pi_121257323
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat haar op die arm :o
Daar zit tegenwoordig meer als op zijn schedel, zo aan die inhammen te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 07-01-2013 01:44:39 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_121257345
quote:
Wel zo makkelijk, anders krijg je 2 verschillende fake wijven door elkaar heen.
  maandag 7 januari 2013 @ 01:44:17 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_121257427
quote:

[..]

Hoezo geen inkomen meer? Volgens mij heeft hij inmiddels al genoeg bij elkaar geharkt om zich de rest van zijn leven nergens meer druk om te hoeven maken. Bovendien is hij een speler met een behoorlijke reputatie, en die blijven meestal de rest van hun leven wel "iets" in de voetballerij doen. Ook als lid van een technische staf bij een BVO kun je een dikke boterham verdienen, dus maak je om Raf maar geen zorgen.

Oww zie nu pas dat je het over Sylvie had. :@
pi_121257619
quote:

[..]

Zat rijke oude Duitsers die Syl wel willen trouwen, daar zijn wij nog lang niet van af... anders zie ik haar nog wel een soort Patty Brard rol vervullen in de media :P
  maandag 7 januari 2013 @ 01:56:02 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_121257665
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zat rijke oude Duitsers die Syl wel willen trouwen, daar zijn wij nog lang niet van af... anders zie ik haar nog wel een soort Patty Brard rol vervullen in de media :P
Dan mag ik toch voor haar hopen dat ze niet net zo uitdijt als Patty, want dan kan dat Hunkemoller contract ook door de shredder.
  maandag 7 januari 2013 @ 02:11:43 #156
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121257924
Oh, die roddelbladen worden op hun wenken bediend. Sabia Golddigger gaat mee met de plebs.
pi_121258214
-

Andere topic doet het weer. ^O^

[ Bericht 96% gewijzigd door j0rdiiii op 07-01-2013 03:40:34 ]
pi_121258791
Dit zijn allemaal randzaken, dat showbizz wereldje trekt me niet zo, toch zal ik met enige nuance mijn mening geven, alhoewel ik het eigenlijk maar een beetje een eng gezelschap vindt.. Allemaal phony smiles, en gezellige foto's op twitter, maar in weze gunnen ze mekaar het licht in de ogen niet.

Heb vroeger wel genoten van het Flippojournaal met Sylvie, 7u45, en spannend dat het was elke dag.
  maandag 7 januari 2013 @ 06:08:08 #159
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121259176
quote:
zoo...wat zijn de updates? Ik heb begrepen dat SABIA hier een behoorlijke ron in speelt. Het valt mij ook op dat ze geforceerd Sylvie met haar breuk begeleidt :') Ze is opeen heel intents haar vriendin.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist het, ik wist het! Het hele affaire gaat nog veel verder dan dat. Kijk er niet raar van op als die twee al heeeeel lang van elkaar weten hoe het allemaal zit. Vandaar dat Sabia opeens zo erg met Sylvie te doen heeft :')

Wat een doortrapte krengen zijn het ook. Khalid zal hier vast wel iets over kwijt willen.
pi_121259187
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze nu met dat perceel gaan doen en waar het precies is.
  maandag 7 januari 2013 @ 06:20:24 #161
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121259190

Kijk ons toch o zo gezellig en goed hebben. "Goodlife" straalt hier gewoon van af, Sylvie helemaal in een quasi pose maar wel naar een camera gericht zodat haar haar fake smile toch nog goed op staat. Sabia dito, geen vuiltje in de lucht, alles is koek en ei.

Je zou maar de volgende vriend van Sylvie zijn hahaha. "Schat ik hou van je" uit haar mond zal altijd een nare smaak hebben :D
pi_121259200
Oh my... dat is idd wel een aparte ontwikkeling zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 januari 2013 @ 06:29:28 #163
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121259206
Maakt u kennis met de " Personal Assistent" van Sylvie...

pi_121259222
Vooral die middelste foto. Die gezichten en lichaamstaal. :|W

Een leuke voor in de volgende openingspost, trouwens. :)
pi_121259225
Echte vriendinnen wel, zelfs hun scheidingen worden nagenoeg tegelijk de wereld ingebracht. :D Zouden ze dit ook zo rond O&N besproken hebben? 'Ik maak het bekend op maandag, doe jij het 6 dagen later?'.
  maandag 7 januari 2013 @ 06:59:15 #166
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121259307
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:38 schreef Pisces29 het volgende:
Echte vriendinnen wel, zelfs hun scheidingen worden nagenoeg tegelijk de wereld ingebracht. :D Zouden ze dit ook zo rond O&N besproken hebben? 'Ik maak het bekend op maandag, doe jij het 6 dagen later?'.
Zou hun ongesteld zijn ook sync lopen? ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 07:01:26 #167
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121259313
Die Sabia is trouwens pas een golddigger. Zij heeft zelf volgens mij 0,0 aan eigen vermogen zal voortaan op khalids alimentatie leven omdat zij, zijn kinderen heeft uitgepoept.
pi_121259337
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:01 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia is trouwens pas een golddigger. Zij heeft zelf volgens mij 0,0 aan eigen vermogen zal voortaan op khalids alimentatie leven omdat zij, zijn kinderen heeft uitgepoept.
Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.
Het is nooit goed. :{
pi_121259537
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.
Nee, maar dat is sowieso nooit bij vrouwen. Dat heeft niets met voetbalvrouwen te maken.
pi_121259689
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk eerder een gevalletje:

Syl: "He bah, iedereen valt me lastig. Kan er niet meer tegen"
Sab: "Geen probleem, ik ben Khalid moe. Ik kan de aandacht wel verschuiven"
pi_121259710
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:29 schreef Montelly het volgende:
Maakt u kennis met de " Personal Assistent" van Sylvie...

[ afbeelding ]
Ze hobbelt er wel achteraan _O-
  maandag 7 januari 2013 @ 08:22:26 #172
211040 Uccie
pi_121259970
quote:
Je kan tegenwoordig niet eens meer een nachtje slapen....
En zelfs dit op ontbijtnieuws RTL!
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 08:37:36 #173
43556 miss_dynastie
pi_121260151
quote:

[..]

Zorgt ze zelf voor de kinderen dan? Oh. Het leek erop dat ze drukker was met Sylvie dan met haar eigen kindjes....
  maandag 7 januari 2013 @ 08:47:33 #174
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121260260
Heeft iemand nummer van Sabia of van Sylvie? Ik heb financieel niet veel te bieden, maar daar tegenover staat dat ik veel liefde kan geven, ben pro-actief en ambitieus ingesteld en hou van shoppen!

Graag serieuze reacties..
pi_121260275
Dus toch ook een dubbele scheiding :D
pi_121260384
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 06:20 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft die met dat donkere haar nu eh... zo'n enorme voorgevel? Of is het gezichtsbedrog?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 7 januari 2013 @ 09:03:30 #177
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121260445
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:57 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Heeft die met dat donkere haar nu eh... zo'n enorme voorgevel? Of is het gezichtsbedrog?
Nep, heeft ze laten zetten van khalid z'n geld, uiteraard om marktwaarde te vergroten na de scheiding. Niemand wil natuurlijk een uitgewoond gedrocht hebben die ook nog eens 2 kinderen heeft lopen baren. Tietjes moeten natuurlijk vris en fleurig bijhangen
  maandag 7 januari 2013 @ 09:12:29 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121260553
Ik blijf het een dubieuze zaak vinden dat ze allebei, bijna tegelijk scheiden. Lijkt me dat er meer speelt dan wij weten.
pi_121260572
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik blijf het een dubieuze zaak vinden dat ze allebei, bijna tegelijk scheiden. Lijkt me dat er meer speelt dan wij weten.
Zou een partnerruil uit de hand gelopen zijn. :@
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 09:15:08 #180
43556 miss_dynastie
pi_121260589
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou een partnerruil uit de hand gelopen zijn. :@
Dat zou zomaar kunnen, maar ik denk niet dat de mannen ervan mee hebben mogen genieten :7
pi_121261316
quote:
Zulke dingen lopen al zo lang, voordat je uit elkaar gaat. Wie weet gewoon gedacht 'in dezelfde tijd kenbaar maken, dat deelt een stuk makkelijker'.

Anderzijds was dat van Boula al zo duidelijk, nu zijn ze extra veel gaan graven en vragen, dus wie weet hadden zij het ook niet nú willen melden, maar bleef de media zeuren.
pi_121261355
Waarom loopt die Sabia steeds een paar meter achter Sylvie?
  maandag 7 januari 2013 @ 10:00:57 #183
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121261393
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Etiquette, dat hoort zo als je de rol van PA vervult.
  maandag 7 januari 2013 @ 10:01:45 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121261416
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Walking in the presence of royalty
1. Leading the way for royalty
1.1 After the arrival of the King, the Queen or a high- ranking royal personage and the host or hostess of the official function has performed for malities such as showing respect, presenting a report or bringing some persons in audience, he or she may have to lead the royal personage to a particular place. This should be done as follows :

( a) Walk in front on one side at a suitable distance from the royal personage. Normally, the person leading the way walks on the left of the royal personage. Care should be taken not to step on the carpet on which the royal personage is walking.
(b) Walk in a humble way.
(c) Upon reaching the destination, make a salulation to the royal personage once.
(d) Before stepping back, make another salutation and repeat it before taking a seat.
Note : The salutation must be appropriate to one's sex and the uniform one is wearing.
1.2 If the person leading the way must also explain to the royal personage about the place or performance for the occasion, this should be done as follows :
(a) Walk in front to one side (normally on the left) at a distance which allows mutual verbal communication. The person guiding should be well informed and able to answer any relevant questions which might be asked.
(b) Walk in a humble way and take care not to walk level with the royal personage.
2. Walking after a royal personage. Those walking after a royal personage should walk in a modest way, i.e. not laughing , talking or paying attention to other people. If the royal personage is walking on a c carpet, they should try not to step on the carpet.
3. Walking near royalty. In most cases, it is not appropriate to walk past a royal personage, except when it is really necessary, in which event it should be done in a calm and polite manner.
Passing before or behind royalty. This must be done at a certain distance and only when it is really necessary. After the person wishing to walk past has risen from his or her seat , he or she must make a salutation once. When passing the royal personage, the person concerned must turn towards that personage and make another salutation. The salutation must be repeated before taking a seat.
Walking to carry out an assignment before royalty. It is necessary to make a salutation after rising from one's seat and again upon reaching the point where one is to carry out the assignment. When the assignment has been completed, one must step back and make another salutation, then step back further to a certain distance and make another salutation before walking back to one's seat . The salutation is repeated before taking a seat.
Ascending and descending from a crematorium at a funeral rite where royalty is present. Salutations must be made at the following stages :
(a) After rising from one's seat ;
(b) Passing the place where royalty is seated;
(c) After descending from the crematorium ;
(d) Before taking one's seat again.
  maandag 7 januari 2013 @ 10:05:23 #185
123170 alors
zlata1234
pi_121261496
quote:
Wie zegt dat het tegelijk is? Ze woonden al lang niet meer samen. Ik denk dat ze het pas nu naar buiten gebracht omdat het juist nu begon op te vallen dat ze steeds bij Sylvie was en niet bij haar man in Portugal. Ze zullen haar wel gevraagd hebben hoe het eigenlijk met haar eigen huwelijk zat.
know'm sayin?
word? word.
pi_121261522
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:05 schreef alors het volgende:

[..]

Wie zegt dat het tegelijk is? Ze woonden al lang niet meer samen. Ik denk dat ze het pas nu naar buiten gebracht omdat het juist nu begon op te vallen dat ze steeds bij Sylvie was en niet bij haar man in Portugal. Ze zullen haar wel gevraagd hebben hoe het eigenlijk met haar eigen huwelijk zat.
Het was idd al een duidelijk, maar de media ziet nu Sabia telkens met Sylvie, dus ineens is Saab ook onder de loep :Y
  maandag 7 januari 2013 @ 10:22:24 #187
123170 alors
zlata1234
pi_121261822
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zorgt ze zelf voor de kinderen dan? Oh. Het leek erop dat ze drukker was met Sylvie dan met haar eigen kindjes....
Hoeveel zie jij nu van zo'n mens? Alleen dat uurtje dat ze met Sylvie op stap is. Of denk je dat ze fotografen haar huis binnenlaat om even te registreren hoe ze de was ophangt, kookt voor haar kinderen en ze voorleest in bed?
know'm sayin?
word? word.
pi_121261941
Nou ik heb die prive gekocht. Wordt wel een klusje aangezien het formaat nogal bijzonder is en het 40 pagina' s zijn, maar hier alvast:

maandag 7 januari 2013 @ 10:27:59 #189
123170 alors
zlata1234
pi_121261977
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ik heb die prive gekocht. Wordt wel een klusje aangezien het formaat nogal bijzonder is en het 40 pagina' s zijn, maar hier alvast:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heldin _O_
know'm sayin?
word? word.
  maandag 7 januari 2013 @ 10:29:24 #190
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121262011
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heerlijk MightyM _O_
pi_121262098
dat 'alleen over de rode loper' is dus echt wel een issue voor Syl
pi_121262099
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een kulvergelijkingen _O-
pi_121262119
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat een kulvergelijkingen _O-
Nou, ik denk anders dat het best een issue is als de vrouw een cup C heeft en de man niet...
  maandag 7 januari 2013 @ 10:44:14 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121262406
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:32 schreef computergirl het volgende:
dat 'alleen over de rode loper' is dus echt wel een issue voor Syl
Oppervlakkig much.
pi_121262436
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Nou, ik denk anders dat het best een issue is als de vrouw een cup C heeft en de man niet...
Het valt mee dat het aantal cm's van VDV niet staan vermeld :')
  maandag 7 januari 2013 @ 10:54:55 #196
123170 alors
zlata1234
pi_121262673
quote:
4s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oppervlakkig much.
Ik kan er me wel wat bij voorstellen als het voor jou heel erg belangrijk is. Sylvie zit bij belangrijke wedstrijden toch ook altijd op de tribune?
know'm sayin?
word? word.
pi_121262768

pi_121262925
"Ik dacht dat hij boekhouder was."

Ja, ja.
pi_121262940
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:54 schreef alors het volgende:

[..]

Ik kan er me wel wat bij voorstellen als het voor jou heel erg belangrijk is. Sylvie zit bij belangrijke wedstrijden toch ook altijd op de tribune?
Als zij zelf nog in de film/toneelstuk/whatever gespeeld had, was het wat anders maar voor gemiddelde rode loper waar Sylvi zich graag laat zien, nee
pi_121262952
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:05 schreef female81 het volgende:
"Ik dacht dat hij boekhouder was."

Ja, ja.
Ik heb het stuk nog niet gelezen, maar zit hier nu wel te proesten _O-
pi_121263070
Ik vond haar wel heel mooi in het begin :Y
Minder gepolijst en dat iets donkere haar stond haar erg mooi. Ze is nog steeds wel mooi hoor, alleen lijkt het alsof haar glimlach vast zit. En ik zeg maar alvast: ja ik ben jaloers en zelf lang niet zo knap ;)
pi_121263326
Ik geloof er ook geen hout van dat ze niet wist wie Rafael was hoor... er zijn teveel mensen die hier opmerkingen over hebben gemaakt... bovendien ben je zelf niet geloofwaardig als je al wel met andere voetballers hebt aangepapt maar zogezegd nooit iets van voetballers hebt geweten :')
  maandag 7 januari 2013 @ 11:32:55 #203
211040 Uccie
pi_121263660
http://www.nu.nl/achterkl(...)lumn-laag-pitje.html

Ik ben benieuwd of er ooit nog een column komt.
pi_121263952
Er staat dat ze de draad zo snel mogelijk weer wilt oppakken. Dat geloof ik dan ook wel.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 11:58:25 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121264358
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er staat dat ze de draad zo snel mogelijk weer wilt oppakken. Dat geloof ik dan ook wel.
Yep, incasseren en op naar de volgende kip haan met de gouden credit cards. :Y
  maandag 7 januari 2013 @ 12:05:53 #206
211040 Uccie
pi_121264603
quote:

Briljant _O_
Net effe bijgelezen met een kopje thee :)
pi_121264740
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lumn-laag-pitje.html

Ik ben benieuwd of er ooit nog een column komt.
Als Grazia haar maar genoeg biedt.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:39:16 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265431
quote:

[..]

Eens. Ik zou iemand die 20.000 ¤ per maand uitgeeft aan kleding zeker geen golddigger willen noemen.
Ze zal vast een goeie moeder zijn en daar gaat het om. :')
pi_121265477
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens. Ik zou iemand die 20.000 ¤ per maand uitgeeft aan kleding zeker geen golddigger willen noemen.
Ze zal vast een goeie moeder zijn en daar gaat het om. :')
mijn hemel sinds wanneer ben jij zo´n veroordelende roddelnicht geworden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 januari 2013 @ 12:41:03 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121265483
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef Cynix ® het volgende:

Ook als het haar eigen geld is?
pi_121265484
Doordat ze geen voetbalvrouw meer is wordt ze wel gelijk een stuk minder interessant denk ik
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:41:35 #212
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265498
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mijn hemel sinds wanneer ben jij zo´n veroordelende roddelnicht geworden?
Wie veroordeel ik precies? :?
pi_121265508
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wie veroordeel ik precies? :?
iemand een golddigger noemen is niet veroordelend? aha.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_121265521
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Doordat ze geen voetbalvrouw meer is wordt ze wel gelijk een stuk minder interessant denk ik
die heeft binnen een maand toch wel vervanging geregeld?
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:44:44 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265592
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef Copycat het volgende:
Ook als het haar eigen geld is?
Ik reageerde (met name) hier op:

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:01 schreef Montelly het volgende:
Geen idee of ze zelf enig inkomen of vermogen heeft.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:44:49 #216
43556 miss_dynastie
pi_121265595
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik geloof ook wel dat zij dat wil, ik vraag me alleen af of de Grazia nog zin heeft in haar. Waar kan de post heen? O-) >:)

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Terwijl het overduidelijk is dat het arme kind dacht dat ze de boekhouder aan de haak had geslagen ;(
  maandag 7 januari 2013 @ 12:46:11 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121265636
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik reageerde (met name) hier op:

[..]

Geen idee of ze zelf enig inkomen of vermogen heeft.
Maar je weet wel dat ze 20.000 euro per maand aan kleding uitgeeft. Want Sylvie doet het ook ...
  maandag 7 januari 2013 @ 12:46:39 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121265651
En die Boulahuppeldepup heeft toch een verdiend eigen topic?
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:48:11 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265695
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik had het dus over Sabia, om misverstanden te voorkomen. Niettemin wéten we inderdaad niet zeker of de dames nou wel of niet met voorbedachte rade voor het grote geld zijn gegaan. Ze zóuden in het verleden ooit gezegd hebben bewust op een rijke voetballer uit te zijn, maar ok, ook dat is niet verboden. Als het al waar is.
  maandag 7 januari 2013 @ 12:49:27 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121265726
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je weet wel dat ze 20.000 euro per maand aan kleding uitgeeft. Want Sylvie doet het ook ...
En Sabia wordt daarom door andere spelersvrouwen arrogant gevonden (aldus Bild).
Zou wel grappig zijn als Sylvie met hetzelfde uitgavenpatroon niet arrogant bevonden wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:50:10 #221
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265749
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ze draagt de afdankertjes van Sylvie. Rrright.
On topic maar weer. :7
  maandag 7 januari 2013 @ 12:52:15 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121265807
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik had het dus over Sabia, om misverstanden te voorkomen. Niettemin wéten we inderdaad niet zeker of de dames nou wel of niet met voorbedachte rade voor het grote geld zijn gegaan. Ze zóuden in het verleden ooit gezegd hebben bewust op een rijke voetballer uit te zijn, maar ok, ook dat is niet verboden. Als het al waar is.
Ik denk overigens dat niemand bewust voor een klaploper in de bijstand gaat....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 januari 2013 @ 12:52:29 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121265818
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:

Want dat zijn de enige twee opties ...
Maar is de vrouw van Boulahuppeldepup hier echt on topic?
  maandag 7 januari 2013 @ 12:53:02 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121265831
quote:

[..]

Ja, maar Sylvie hoeft er maar 1 kind van te kleden, Sabia 3..... dat hakt erin hoor }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121265916
20.000 is wel veel, maar als je het na 3 keer dragen weer verkoopt voor 10.000 dan doe je er nog iets mee :+
  maandag 7 januari 2013 @ 12:56:13 #226
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121265928
Vind het nog knap dat mannen (voorlopig) hun mond houden, ik zou die krengen internationaal voor lul zetten en vertellen hoe het echt in elkaar steekt.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 12:57:08 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121265955
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Copycat het volgende:
Maar is de vrouw van Boulahuppeldepup hier echt on topic?
Nou ja, ze komt in ongeveer de helft van de posts in deze reeks voor, vooral als draagkoelie van Sylvie. :')
  maandag 7 januari 2013 @ 12:58:20 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121265995
Koelie ... Echt waar? Sjeesus.
Ga het anders ook nog even over haar snor hebben, als Turkse vrouw moet ze die hebben.

Maar het nut van dat andere topic is dan dus inderdaad nihil.
  maandag 7 januari 2013 @ 12:58:32 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121266007
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, ze komt in ongeveer de helft van de posts in deze reeks voor, vooral als draagkoelie van Sylvie. :')
Bij die eerste beelden dat ze (Sylvie) in dat camelkleurige jasje liep en in de auto stapten dacht ik even dat het haar bodyguard was :@
Het lijkt me ook sterk dat ze de maatjes nul van Sylvie past, niet dat ze fors is, maar geen maatje nul.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121266038
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Montelly het volgende:
Vind het nog knap dat mannen (voorlopig) hun mond houden, ik zou die krengen internationaal voor lul zetten en vertellen hoe het echt in elkaar steekt.
Raf heeft geslagen, dus die is allang blij als deze storm zo snel mogelijk gaat liggen :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:00:38 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121266069
quote:
Dat ligt er dan vooral aan hoe het echt in elkaar steekt....
Maar het blijft wel de moeder van je kind(eren) dus de vraag is maar of een potje moddergooien verstandig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:01:24 #232
43556 miss_dynastie
pi_121266092
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar Sylvie hoeft er maar 1 kind van te kleden, Sabia 3..... dat hakt erin hoor }:|
Sabia twee, niet drie...
  maandag 7 januari 2013 @ 13:01:46 #233
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_121266105
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

_O-
Blood for breakfast, blood for lunch
  maandag 7 januari 2013 @ 13:02:43 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121266134
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sabia twee, niet drie...
Met Khalid, ze had al een kind uit een vorige relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121266142
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij die eerste beelden dat ze (Sylvie) in dat camelkleurige jasje liep en in de auto stapten dacht ik even dat het haar bodyguard was :@
Het lijkt me ook sterk dat ze de maatjes nul van Sylvie past, niet dat ze fors is, maar geen maatje nul.
Daar ging mijn koffie bijna _O-
pi_121266155
quote:

[..]

De kleding of Raf? ;)

Ik betwijfel trouwens of ze nou echt meteen weer op zoek gaat naar een rijke man. De roddels die werden gevoed door anekdotes van Jeroen Post en Victoria Kotsblenka zijn van jaaaren terug, toen Sylvie bij TMF werkte. Daar harkte ze geen miljoenen binnen zoals nu, neem ik aan. Ze zal de eerste vrouw niet zijn die eerst haar financiele hachje veilig stelt alvorens te gaan scheiden.

Ik zie Sab en Syl er echt voor aan om elkaar als een stel rancuneuze loeders lekker op te stoken. Een nieuwe Ex-Wives Club, voorheen bestaand uit Rosalie van Breemen, Esther Blinker en Sylvana Simmons. Van die bitches die het zogenaamde sterke gescheiden vrouwtje uithangen maar ondertussen zo haatdragend en verbitterd als de pest zijn. Met hun scheidingsfeestjes en blabla dat ze er sterker uit komen :')

Wel een grappige wending overig. Ik vroeg me al af hoe het contact tussen Sylvie en de andere voetbalvrouwen vanaf nu zou lopen. In een interview met Bartina Koeman en Ramona Sneijder van jaaaaren terug zeiden beide dames dat zij geen contact meer hadden met Nancy, want "als de relatie met de voetballer uit is, is de exvoetbalvrouw exit". Maar nu zijn Syl en Sab dus samen exit :9
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:04:12 #237
43556 miss_dynastie
pi_121266174
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met Khalid, ze had al een kind uit een vorige relatie.
Serieus? Nooit geweten :@
pi_121266183
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:07:16 #239
43556 miss_dynastie
pi_121266261
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.
Ik kan er eerlijk gezegd ook niets over vinden...
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:10:00 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121266350
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:
Koelie ... Echt waar? Sjeesus.
Ga het anders ook nog even over haar snor hebben, als Turkse vrouw moet ze die hebben.

Maar het nut van dat andere topic is dan dus inderdaad nihil.
Je ziet nu dingen die er niet zijn. Jammer.
Koelie is (in ieder geval door mij) bedoeld als uitdrukking voor iemand die een beetje misbruikt wordt (door Sylvie, althans de indruk ontstaat omdat ze nogal eens achter haar loopt met tassen).

En het nut van dat andere topic zal me jeuken, ik heb het niet geopend.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:11:10 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121266381
Misschien moet je je eerst in de betekenis verdiepen, voor je met dat soort termen gaat smijten, Dát is pas jammer.
pi_121266438
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat niemand bewust voor een klaploper in de bijstand gaat....
Dus dat. Vrouwen worden al vrij snel voor golddigger aangezien. Als je moet kiezen tusen bijstandstrekker of een rijke man is de keuze voor veel vrouwen snel gemaakt. Voor mij persoonlijk is het financiele plaatje niet zo belangrijk, maar het succes, de ambitie en de intelligentie die ermee gepaard kunnen gaan wel.

En, kom op, andersom kiezen die voetballers echt niet voor een onooglijke vrouw.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:14:14 #243
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121266493
Zouden Sylvie en Sabia ook synchroon menstrueren??
  maandag 7 januari 2013 @ 13:14:35 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121266506
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Pisces29 het volgende:

Dat.
Khalid en Sabia hebben tijden EK van 2008 een kindje verloren. Want toen is hij gestopt met EK voetbal en ging naar het ziekenhuis waar zij lag.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:16:16 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121266559
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

quote:
Boulahrouz wuchs in Hamburg auf, hat türkische Wurzeln. Sie war Jeans-Verkäuferin und Gogo-Tänzerin. Aus einer Beziehung mit einem Gastronomen hat sie ein Kind, später heiratet sie einen Musik-Manager.
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 januari 2013 @ 13:17:54 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_121266609
quote:
13s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je je eerst in de betekenis verdiepen, voor je met dat soort termen gaat smijten, Dát is pas jammer.
Ik snapte de term Koelie niet omdat dit door een vriend van me altijd gebruikt wordt voor Hindoestanen. Hij komt van Katendrecht in Rotterdam Zuid. Daar wordt voor iedereen een naam verzonnen, Joego, Mocro, Koelie en de favoriete term: Berber ter vervanging van het woord 'eikel' en aanverwante woorden.

Ik dacht dus toen ik die post las. Huh, Sabia is toch helemaal niet Hindoestaans?
Spoilers!
  maandag 7 januari 2013 @ 13:19:09 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121266646
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dus dat. Vrouwen worden al vrij snel voor golddigger aangezien. Als je moet kiezen tusen bijstandstrekker of een rijke man is de keuze voor veel vrouwen snel gemaakt. Voor mij persoonlijk is het financiele plaatje niet zo belangrijk, maar het succes, de ambitie en de intelligentie die ermee gepaard kunnen gaan wel.

En, kom op, andersom kiezen die voetballers echt niet voor een onooglijke vrouw.
Niet alleen voetballers, je moet de FOK!topics eens lezen waar gevraagd wordt of de FOK!ker (met een IQ van 140, een lul van 30 cm en een netto maandsalaris van ¤ 5.000) een serieuze relatie zou aangaan met het kassameisje bij de Blokker, of met de medewerkster bij de Frikandellenfabriek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121266841
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet alleen voetballers, je moet de FOK!topics eens lezen waar gevraagd wordt of de FOK!ker (met een IQ van 140, een lul van 30 cm en een netto maandsalaris van ¤ 5.000) een serieuze relatie zou aangaan met het kassameisje bij de Blokker, of met de medewerkster bij de Frikandellenfabriek.
ik denk dat ze daar niet zoveel moeite mee hebben, mits kassameisje is lekker wijf
pi_121266890

zozo.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:28:01 #250
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121266935
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

zozo.
Hier kan wel een leuke tekst bij bedacht worden!

"Psstt welke cupmaat heb jij... vind het wel een mooi maatje voor Syl".
  maandag 7 januari 2013 @ 13:28:41 #251
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121266958
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]

zozo.
Ziet eruit alsof Sabia/Raf elkaar meer aandacht gaven dan hun partners :D
pi_121267026
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ziet eruit alsof Sabia/Raf elkaar meer aandacht gaven dan hun partners :D
Is dat Sabia? Best een knap grietje.. Die kan toch wel een knappere vent krijgen dan die boerenkinkel van een Boelaroes zou je zeggen..
pi_121267034
'Raf, Sylvie is een kuthoer en Khalid een eikel. Daten?'
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:32:17 #254
43556 miss_dynastie
pi_121267078
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Is dat Sabia? Best een knap grietje.. Die kan toch wel een knappere vent krijgen dan die boerenkinkel van een Boelaroes zou je zeggen..
Dit is wel na de verbouwing he :7
  maandag 7 januari 2013 @ 13:35:06 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121267170
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een zure sloot :')
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:35:30 #256
43556 miss_dynastie
pi_121267184
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben dol op zuur :9
  maandag 7 januari 2013 @ 13:35:51 #257
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121267199
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Lawll... :D
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:36:13 #258
43556 miss_dynastie
pi_121267215
Met Boula heb ik trouwens best medelijden. Die heeft een lief grietje getrouwd dat binnen no time ver-meis-d was ;(
  maandag 7 januari 2013 @ 13:37:23 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121267253
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Boula heb ik trouwens best medelijden. Die heeft een lief grietje getrouwd dat binnen no time ver-meis-d was ;(
Mwah, als ik haar achtergrond zo lees dan heb ik niet het idee dat we met een naïef ding te maken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_121267266
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat heeft ze laten verbouwen dan? Ik ben voetballiefhebber en dus zie je nog wel eens voetbalvrouwen voorbij komen in beeld.. de meeste lijken mij vreselijke types, de leukste lijkt mij eerlijk gezegd nog Bouchra van Persie.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:39:02 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121267326
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat heeft ze laten verbouwen dan? Ik ben voetballiefhebber en dus zie je nog wel eens voetbalvrouwen voorbij komen in beeld.. de meeste lijken mij vreselijke types, de leukste lijkt mij eerlijk gezegd nog Bouchra van Persie.
Lippen laten opblazen tot formaat opblaaspop, tieten, algeheel straktrekken gezicht, zonnebankje.
pi_121267382
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Lippen laten opblazen tot formaat opblaaspop, tieten, algeheel straktrekken gezicht, zonnebankje.
Ah daarom herkende ik haar zeker niet.. Had ze vroeger ook niet flaporen?
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:40:43 #263
43556 miss_dynastie
pi_121267392
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nou, toen ze gingen trouwen zag ze er zo uit:

Zoek de overeenkomsten, dan ben je sneller klaar dan wanneer je de verschillen zoekt :7
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:41:10 #264
43556 miss_dynastie
pi_121267406
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ah daarom herkende ik haar zeker niet.. Had ze vroeger ook niet flaporen?
In ieder geval andere oren, ja...
pi_121267448
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoek de overeenkomsten, dan ben je sneller klaar dan wanneer je de verschillen zoekt :7
What the f.. is dat dezelfde als op die vorige foto? :D
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:16 #266
123170 alors
zlata1234
pi_121267451
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Pixelfoto zonder make up. Ja ik ben overtuigd.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:25 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_121267458
Gros van die voetbalvrouwkes zijn echte golddiggers. Op een paar uitzonderingen na zijn de meeste voetballers lelijk. Wellicht als Vd Vaart gewoon een slager was geweest of postbode dan had Sylvie hem vast niet zien staan. Geen wonder dat het gros van deze stelletjes uit elkaar gaan. Het is nu nog even wachten op Yo en Wesje maar dan moet onze Yo eerst geworpen hebben. Paar jaar erna is de schwung er vast uit :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 13:45:34 #268
43556 miss_dynastie
pi_121267575
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

What the f.. is dat dezelfde als op die vorige foto? :D
Jep, dat is Sabia. Nogal een ver-meis-ing, zullen we maar zeggen...
pi_121267684
quote:
Dan kan Sylvie een schadevergoeding van miljoenen vragen. Of zelf ook eens wat vertellen over hoe de ex in elkaar steekt...
pi_121267731
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet er uit als een stel verzopen katten...
  maandag 7 januari 2013 @ 13:53:35 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_121267846
Afgezien van die bovenlip, wat nooit mooi is, vind ik Sabia er wel op vooruitgegaan door de chirurgie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_121268166
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die tieten zijn het resultaat van een push-up, en en en...
pi_121268213
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ziet er uit als een stel verzopen katten...
Ik dacht dat het een foto was van het moment dat ze net hun kindje waren verloren. Maar het was de bruiloft? :D
  maandag 7 januari 2013 @ 14:05:36 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121268293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een foto was van het moment dat ze net hun kindje waren verloren. Maar het was de bruiloft? :D
Dolle boel inderdaad :D
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2013 @ 14:07:17 #275
43556 miss_dynastie
pi_121268357
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jep.... ik denk niet dat er lang over nagepraat is, dat feestje :7
pi_121268418
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep.... ik denk niet dat er lang over nagepraat is, dat feestje :7
_O-
pi_121268462
quote:
Rafael van der Vaart maakt zich niet druk van onze redactie
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart (29) is momenteel met zijn club op trainingskamp in Abu Dhabi. Ondanks zijn privéproblemen ziet de Oranja-international er niet tegenop om naar huis te gaan.

In een openhartig gesprek met de Duitse krant Bild vertelt Rafael over zijn prestaties van bij HSV, maar uiteraard ook over de scheiding met Sylvie.

Als hem wordt gevraagd hoe het komt dat hij zo ontspannen overkomt zegt de 29-jarige middenvelder vastberaden: "Voetbal helpt me echt enorm. Naar omstandigheden gaat het dan ook heel goed met me."

Rafael ziet er bovendien niet tegenop om na het trainingskamp weer huiswaarts te keren. "Ik ben niet bang naar huis te gaan. Uiteraard hoop ik dat mensen mijn privésituatie respecteren en dat het allemaal niet te erg wordt.”

Hoewel hij erg zelfverzekerd is, laat Raf de berichtgeving in de kranten links liggen. "Normaalgesproken lees ik graag de kranten, maar op dit moment laat ik ze even liggen."
  Admin maandag 7 januari 2013 @ 14:45:25 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121269626
Ja, zielig, bladiebla, maar we zitten in SHO en niet op het Viva-forum.
Met de kinderen heb ik medelijden, Alhoewel die in hun korte leventje toch al weinig van hun drukke ouders hebben gezien.
Ik verwacht nog meer scheidingen ( Yo *O* )

Verleden jaar las ik trouwens een uitgebreid interview met de vrouw van Ronald Koeman en die vertelde dat als je een huwelijk met een profvoetballer wilt laten slagen je jezelf weg moet cijferen als vrouw, want in feite is er maar een ding dat telt en dat is voetbal.

pi_121270852
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 15:49:47 #280
22592 crew  Ole
pi_121271897
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef yvonne het volgende:
Ja, zielig, bladiebla, maar we zitten in SHO en niet op het Viva-forum.
Met de kinderen heb ik medelijden, Alhoewel die in hun korte leventje toch al weinig van hun drukke ouders hebben gezien.
Ik verwacht nog meer scheidingen ( Yo *O* )

Verleden jaar las ik trouwens een uitgebreid interview met de vrouw van Ronald Koeman en die vertelde dat als je een huwelijk met een profvoetballer wilt laten slagen je jezelf weg moet cijferen als vrouw, want in feite is er maar een ding dat telt en dat is voetbal.
Dat huwelijk van Ronald en Bertina was toch ook bijna op de klippen een paar jaar geleden? Omdat hij zou zijn vreemdgegaan?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_121272465
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat huwelijk van Ronald en Bertina was toch ook bijna op de klippen een paar jaar geleden? Omdat hij zou zijn vreemdgegaan?
Ik las kort geleden in een interview met Bartina dat Ronald haar zo ontzettend goed heeft bijgestaan toen zij borstkanker had. Dat was nog niet lang geleden, kreeg ik de indruk.
Is dat zo?
pi_121272530
Wow deel 9 alweer :')
Wel saillant dat Sabia nu ook met het nieuws naar buiten komt! En vanavond mis ik weer RTL Boulevard! Grmbl
Whatever you're about to discover we off that.
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 17:01:35 #283
22592 crew  Ole
pi_121274549
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ik las kort geleden in een interview met Bartina dat Ronald haar zo ontzettend goed heeft bijgestaan toen zij borstkanker had. Dat was nog niet lang geleden, kreeg ik de indruk.
Dat was daarna volgens mij.
We zoeken het even op!
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 17:03:55 #284
22592 crew  Ole
pi_121274650
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat was daarna volgens mij.
We zoeken het even op!
Ziekte was in 2011, het vreemdgaan is niet duidelijk, maar die roddels waren in 2002
  maandag 7 januari 2013 @ 17:33:27 #285
123170 alors
zlata1234
pi_121275783
Raffie heeft iig tijd genoeg nu

quote:
Van der Vaart opnieuw geblesseerd aan bovenbeen
ABU DHABI - Rafael van der Vaart is maandag opnieuw geblesseerd geraakt aan zijn bovenbeen.

De middenvelder van Hamburger SV moest zich in de 35e minuut van een oefenwedstrijd tegen Lokomotiv Tasjkent laten vervangen.
Van der Vaart was pas net hersteld van een spierblessure, die hem zes weken aan de kant hield.

De medische staf van Hamburger SV kon maandag nog niet vertellen hoe lang de spelmaker nu uit de roulatie is. HSV hervat op 20 januari de competitie tegen 1. FC Nürnberg.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 18:16:24 #286
22592 crew  Ole
pi_121277703
Kwalbert heeft er zin in..
  maandag 7 januari 2013 @ 18:31:14 #287
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121278298
ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 18:40:48 #288
22592 crew  Ole
pi_121278717
gaat hij nu ook al suggereren
pi_121278724
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:31 schreef Montelly het volgende:
ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Die donkere dame is al ontploft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 7 januari 2013 @ 18:41:23 #290
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121278752
Albert hahahahah _O_ _O_
pi_121278765
Oh please Albert.... Sylvie gaat echt niet met die Sabiah aanpappen als ze haar vent wil afpakken :D
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 18:41:53 #292
22592 crew  Ole
pi_121278770
scenario....
  maandag 7 januari 2013 @ 18:42:54 #293
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121278822
Wie o wie brengt naar buiten wat er zich daadwerkelijk heeft afgespeeld.
  Moderator / Miss SHO maandag 7 januari 2013 @ 18:43:20 #294
22592 crew  Ole
pi_121278848
Trio?
  maandag 7 januari 2013 @ 18:43:27 #295
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_121278850
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh please Albert.... Sylvie gaat echt niet met die Sabiah aanpappen als ze haar vent wil afpakken :D
misschien wilde Raf wel, maakte hij een move naar Sabia, maar wimpelde zij hem af.. oO<

lol @ Albert, "Sylvie probeert hier met haar kapsel de vloer te raken" :')
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_121278940
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

misschien wilde Raf wel, maakte hij een move naar Sabia, maar wimpelde zij hem af.. oO<

lol @ Albert, "Sylvie probeert hier met haar kapsel de vloer te raken" :')
Ja die opmerking was wel grappig :D

Maar dan nog... als Raf achter miss Bouhla aan zou gaan zou Sylvie toch degene moeten zijn die een tik uitdeelt :D
  maandag 7 januari 2013 @ 18:45:32 #297
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121278952
royals..zzz :z :z
  maandag 7 januari 2013 @ 18:45:43 #298
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_121278960
ik