abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:21:47 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186158

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121186193
Ik dacht dat Wilma altijd het ergst was, maar ik begrijp dat Evert vergelijkbaar is? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121186194
Ben benieuwd of Boulevard nog van koers verandert nu Albert er maandag weer zit ipv "goede vriendin" Froukje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121186204
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Wilma altijd het ergst was, maar ik begrijp dat Evert vergelijkbaar is? :D
Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:28:22 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_121186283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Evert en Wilma zijn wat mij betreft de meest walgelijke ja... die zijn al meerdere keren betrapt op het ongefundeerd lekken van informatie... Albert komt daar toch nog wel een stukje achter, die komt zelden in het nieuws met feiten die niet blijken te kloppen
Albert lijkt altijd zo vreselijk te genieten van sensatie bij anderen... Yek.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:31:49 #7
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186322
Even wat recente foto's

Sylvie van der Vaart shopping in Hamburg with Sabia Boulahrouz.

Sylvie van der Vaart arriving at medical practice center Facharztzentrum in Winterhude.
pi_121186363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbut
pi_121186435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou dat vind ik bij Evert en Wilma echt 10 keer erger... je ziet die Evert nog net niet zijn hand in zijn broek steken en zijn ogen wegdraaien alsof hij Beau of Bridget volbut
_O-

Oh ik ken E & W kennelijk niet goed genoeg, ik zie ook maar eens per jaar op tv denk ik. Ik ga er eens op letten :D
pi_121186436
Hihi volgens mij heeft ze hetzelfde jasje als Sabia op die laatste foto's. Sabia heeft hem eergister aan wanneer Sylvie dat jasje met camel voorpand aan heeft.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:39:51 #11
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef alors het volgende:
Hihi volgens mij heeft ze hetzelfde jasje als Sabia op die laatste foto's. Sabia heeft hem eergister aan wanneer Sylvie dat jasje met camel voorpand aan heeft.
Dacht ik ook, want als echte none-fake BFF heb je beide hetzelfde jasje. :P
pi_121186498
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef hexje het volgende:

[ afbeelding ]

Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.
Ik vond het zo'n kenmerkende lach, nu ik de foto's op een rij zie valt me op dat we zo'n glimlach (breder dan nu) nooit meer zien :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:43:00 #13
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186542
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat me overigens opvalt, in de beginjaren (TMF / Ajax) lachte Sylvie zoals de foto helemaal links in de hoek. Nu doet ze dat nooit meer.
Ik vond het zo'n kenmerkende lach, nu ik de foto's op een rij zie valt me op dat we zo'n glimlach (breder dan nu) nooit meer zien :)
Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.
pi_121186549
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen :D
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:45:08 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121186591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zou Khalid er van vinden dat zijn vrouw zowat de persoonlijke handtas van Sylvie is deze dagen :D
Ik neem aan dat het andersom was met dat babydrama tijdens EK2008
pi_121186641
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef hexje het volgende:

[..]

Nu heeft ze steeds haar prodent-smile.
Jep, ik denk dat dit haar professionele lach is. Die oude was altijd een combi met pretoogjes enzo :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 11:51:30 #17
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121186737
Ik heb wel bewondering voor Sylvie hoor. Ze wist wat ze wilde en ze is ervoor gegaan. Het is jammer dat ze geen warme uitstraling heeft. Hierdoor is de gun-factor niet zo groot.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:21:00 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121187379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach, Evert en Wilma bedienen de markt. Er zijn nu eenmaal BN-ers en er zijn mensen die daar alles over willen weten, of het nou waar is of niet, dat doet nauwelijks ter zake.

Vergeet niet dat de BN-ers hen (en ons) ook nodig hebben om in the picture te blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:21:55 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121187403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_121187825
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb hier op FOK! tot nu toe ook weinig steunbetuigingstopics gezien voor al het leed bij de BN-ers, hoor. :')
Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.
pi_121187832
Waarom zijn slechts uitgebluste huisvrouwen 'voor' Sylvie heb ik de indruk?
pi_121187857
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat doet zij de hele tijd in Duitsland? Khalid speelt alweer een tijdje in Portugal (of niet, met dank aan wat rode kaarten). Moet zij niet in de winterstop met hem zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:44:17 #23
163650 Greys
pi_121187907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat was mijn punt niet, Albert verkoopt het net even anders dan anderen in dat soort programma's.
Ik vind Evert S echt de allerergste in dat soort. Want die gaat als een bloedzuiger aan die lui hangen en zich - behalve dat ie alles naar buiten brengt en daarvan zo gelukkig wordt als een varken in de modder - er verder ook nog mee bemoeien. Met zijn scriptjes en draaiboekjes met Estelle :') :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:50:06 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121188064
Maar, tegen beter weten in, leent Estelle zich daar toch voor? :?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:51:39 #25
163650 Greys
pi_121188111
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
Maar, tegen beter weten in, leent Estelle zich daar toch voor? :?
Ja, maar ik denk wel dat Evert dat heel overtuigend kan brengen aan iemand die in de shit zit... Dat hij al jaren ervaring heeft met showbizroddels en dat hij wel even zal zorgen dat de schade beperkt blijft enzo. En als je tot je nek toe in de shit zit (al dan niet zelf aan jezelf te danken uiteraard) dan sta je zwak in je schoenen en maakt Evert daar maar al te graag misbruik van. Zo'n gevoel krijg ik er bij iig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 12:54:10 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121188173
Nou ja, dat het een viezige gluiperd is ontken ik zeker niet. :)
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:54:42 #27
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121188190
Evert en Albert zijn even erg. :{

Wie offert zich op om de privé te kopen. :@
pi_121188216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind Evert S echt de allerergste in dat soort. Want die gaat als een bloedzuiger aan die lui hangen en zich - behalve dat ie alles naar buiten brengt en daarvan zo gelukkig wordt als een varken in de modder - er verder ook nog mee bemoeien. Met zijn scriptjes en draaiboekjes met Estelle :') :r
_O_

Greys O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 januari 2013 @ 12:58:24 #29
163650 Greys
pi_121188273
Ik heb Wilma wel eens in het echt ontmoet en ik moet zeggen dat ik dat een heel lieve zachte sympathieke vrouw vond :@ Dus misschien is Evert als persoon ook best aardig hoor, maar als ik BN-er zou zijn ( :') ) dan zou ik liever met Wilma te maken hebben dan met Evert.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:59:27 #30
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_121188298
Kan het weer over Syl en Raf gaan?
pi_121188301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:42 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Wat doet zij de hele tijd in Duitsland? Khalid speelt alweer een tijdje in Portugal (of niet, met dank aan wat rode kaarten). Moet zij niet in de winterstop met hem zijn?
Ik snap het ook niet helemaal... lijkt net alsof zij ook niet heel vaak bij elkaar zijn... als je oud en nieuw ook al niet samen viert...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 13:00:35 #32
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_121188330
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_121189842
Column van Youp

http://www.nrc.nl/youp/2013/01/05/deadline-2/

quote:
Deadline

Deze column heb ik gistermiddag geschreven. Om ongeveer half vijf heb ik hem ingeleverd. Dus als er gisteravond iets belangrijks gebeurd is, bijvoorbeeld dat de topvoetballer Wesley en de tv-persoonlijkheid Yolanthe uit elkaar zijn omdat zij het niet leuk vindt dat hij er komend jaar financieel aanzienlijk op achteruit gaat, dan staat dat niet in dit stukje.

Bij mijn collega-columnist Sylvie van der Vaart ligt dat nog veel ingewikkelder. Zij schrijft voor het maandblad Grazia en moet haar tekst al weken van tevoren inleveren. Dus wil zij iets schrijven over een sprookjesachtige jaarwisseling met heel goede vrienden in haar spiksplinternieuwe penthouse in Hamburg, dan moet zij dat stukje begin december klaar hebben. Als ik haar was zou ik dan ook niet over de oudejaarsavond schrijven. Je weet maar nooit. Want stel dat de doorgefokte en daardoor verstandelijk gehandicapte chihuahua van hun beste vrienden de kerstboom voor een teefje aanziet en deze hitsig bespringt, waardoor hij omvalt in een brandende geurkaars en het hele appartementencomplex binnen de kortste keren in lichterlaaie zet, dan staat dat niet in haar column vol bruisende champagne en luide muziek.

De kans dat de chihuahua dit doet is klein. Het beestje is bang voor vuurwerk en gaat op oudejaarsavond altijd naar een crèche in een rotjesloze omgeving in Zuid-Frankrijk, waar bijna alle rashonden van de crème de la crème van Europa de kerstdagen en Oud & Nieuw doorbrengen.

De hond is daar op aanraden van het medium dat Syl al enige jaren bijstaat. Dit paranormale vinexvrouwtje voelt wat goed is voor het dier. Als het beestje eind november begint met mandplassen dan weet deze Jomanda, die werkt onder de artiestennaam Sarina, dat het beestje beginnende oudejaarstress heeft en raadt ze de vrienden van Syl de Franse rashondencrèche in de buurt van Nice aan. De hond wordt erheen gebracht door de hondennanny, niet te verwarren met de au pair.

Dat Syl een eigen medium heeft is volkomen normaal. Dat hoort in die kringen. Neelie Kroes, Nina Brink (heet ze nog Storms?), Ruud Gullit, Patrick Kluivert, Jan-Dirk Paarlberg en Oscar Hammerstein vertrouwden tot voor enkele jaren op de astroloog Simon Suiker, een analfabete kappersknecht uit Amsterdam, die hen steeds op alle gebied adviseerde. De man nam alle gesprekken met zijn klanten op. Hij is in 2007 overleden.

Na zijn dood schijnt Nina de banden, met daarop haar tegen Simon gebraakte emotionele smurrie, door haar chauffeur te hebben laten jatten omdat ze doodsbang was dat er een boek over Simon zou verschijnen. Dat vertelde Oscar Hammerstein, die dit nu van de rechter niet meer mag zeggen. Nina en de chauffeur ontkennen het uiteraard. Er is vast wel ergens een paranormale piskijker of stenenlikker die weet wie de waarheid spreekt.

Maar een medium is in die kringen dus in. Net als een Porsche. Allemaal afgekeken van onze vroegere koningin Juliana, die zich heel lang geestelijk liet bijstaan door Gekke Greetje, die in de jaren vijftig van de vorige eeuw de hele monarchie liet wankelen.

Het medium van Syl schijnt ook door Gordon en Caroline Tensen regelmatig geraadpleegd te worden. En ze zit bij tijd en wijle in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors. Dus aan haar kwaliteiten hoeven we niet te twijfelen.

Maar Syl moet haar tekst dus ruim op tijd klaar hebben. Dan is het wel handig als je je eigen Gekke Greetje hebt, die je een beetje kan adviseren. „Zie ik sterretjes?” schijnt ze nog aan de paragnostische dame gevraagd te hebben.

Gisteren liep ik door de supermarkt en kon de verleiding niet weerstaan om even in de Grazia te loeren. Sylvie had een heerlijke oudejaarsavond gehad. Daar ben ik blij om.

Inmiddels weten we beter. Ondertussen bid ik dat het huwelijk van Wes & Yo wel standhoudt. Die heb ik namelijk op mijn andere kuit getatoeëerd en het met laser uitgummen van Raf & Syl was pijnlijk. Heel pijnlijk. Ik loop mank. Emotioneel mank.
pi_121189965
Goed dat die dikke van Boulevard gisteren ingreep toen Winston en Wenkbrauw deden alsof het heel normaal is als je steeds zo zweverig vrouwtje over de vloer hebt.
- verwijderd door admin -
pi_121191763
Ben ik de enige met de volgende theorie?
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest. Raf blijft in de kast, Sylvie heeft haar opstapje naar een carriere in het buitenland. Ze slapen al vanaf het begin niet samen en hoeven eigenlijk sowieso weinig tijd met elkaar door te brengen. Vinden ze allebei prima want homo en koelkast. Na de liefdesbaby willen ze eigenlijk uit elkaar maar dan wordt Sylvie ziek. Na dit herstel komt het EK er aan dus de breuk wordt over het EK getild. Helaas zijn daar Badr en Estelle die alle aandacht opeisen. Nu de storm rond hen een beetje is gaan liggen grijpen ze hun kans.

Toch?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 14:56:45 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121191781
Waarom moet Youp hier een mening over hebben en, erger, die delen met de wereld? :?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 14:59:10 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_121191876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Grunsfan het volgende:
Toch?
Je theorie zou zomaar kunnen, maar waarom zouden Syl & Raf hun scheiding uitstellen zolang Estelle & Badr in het nieuws zijn? Tenzij je graag (alle) media-aandacht wil rondom je scheiding...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:03:05 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121192024
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom moet Youp hier een mening over hebben en, erger, die delen met de wereld? :?
Iedereen heeft toch overal een mening over? Youp wordt er al jaren voor betaald om die op te schrijven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121192098
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je theorie zou zomaar kunnen, maar waarom zouden Syl & Raf hun scheiding uitstellen zolang Estelle & Badr in het nieuws zijn? Tenzij je graag (alle) media-aandacht wil rondom je scheiding...
Ik denk dus dat ze dat idd willen. Verklaart ook waarom ze nu lekker gaat shoppen. In een outfit waar ze ongetwijfeld de afgelopen weken al uren over heeft nagedacht.
pi_121192187
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch overal een mening over? Youp wordt er al jaren voor betaald om die op te schrijven.
Hij doet het wel leuk.
pi_121192558
quote:
Meh.
Vind zijn column meestal wel leuk maar hier is niks aan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_121192673
quote:
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest.
Niet echt verstandig alleen, een kind voortbrengen uit een nephuwelijk :N
pi_121192679
De column van Youp is wel aardig, maar had veeeeel scherper gekund.
pi_121193439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet echt verstandig alleen, een kind voortbrengen uit een nephuwelijk :N
De rest van de invulling van hun leven vind je wel verstandig?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:50:16 #45
14505 OProg
A Life in Music
pi_121193558
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Cynix ® het volgende:
Om dezelfde reden dat alle mensen in dit topic er een mening over hebben en die delen. Alleen Youp krijgt er geld voor om er een stukje van te maken omdat velen - waaronder ik - die stukjes leuk vinden.

De rest moet het doen met een forum als dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121193888
Die kuit met Yo en Wes _O-
pi_121193950
quote:
Dit huwelijk is altijd al een verstandshuwelijk geweest. Raf blijft in de kast, Sylvie heeft haar opstapje naar een carriere in het buitenland. Ze slapen al vanaf het begin niet samen en hoeven eigenlijk sowieso weinig tijd met elkaar door te brengen. Vinden ze allebei prima want homo en koelkast. Na de liefdesbaby willen ze eigenlijk uit elkaar maar dan wordt Sylvie ziek. Na dit herstel komt het EK er aan dus de breuk wordt over het EK getild. Helaas zijn daar Badr en Estelle die alle aandacht opeisen. Nu de storm rond hen een beetje is gaan liggen grijpen ze hun kans.

Toch?
10 jaar lang? Nee :N
pi_121194215
Ze zullen elkaar toch echt leuk hebben gevonden hoor. En ik geloof er niks van dat hij homo is. :N
pi_121194240
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

De rest van de invulling van hun leven vind je wel verstandig?
Het ging nu even om het woord 'verstandshuwelijk'
pi_121194300
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zullen elkaar toch echt leuk hebben gevonden hoor. En ik geloof er niks van dat hij homo is. :N
Eens en eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')