Daar zit tegenwoordig meer als op zijn schedel, zo aan die inhammen te zien.quote:
Wel zo makkelijk, anders krijg je 2 verschillende fake wijven door elkaar heen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:28 schreef kleinzusje het volgende:
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Hoezo geen inkomen meer? Volgens mij heeft hij inmiddels al genoeg bij elkaar geharkt om zich de rest van zijn leven nergens meer druk om te hoeven maken. Bovendien is hij een speler met een behoorlijke reputatie, en die blijven meestal de rest van hun leven wel "iets" in de voetballerij doen. Ook als lid van een technische staf bij een BVO kun je een dikke boterham verdienen, dus maak je om Raf maar geen zorgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....
Dat wordt heel snel een nieuw suikeroompje vinden.
Zat rijke oude Duitsers die Syl wel willen trouwen, daar zijn wij nog lang niet van af... anders zie ik haar nog wel een soort Patty Brard rol vervullen in de mediaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme Sylvie, Raf in een paar jaar geen inkomen meer, Sylvie geen inkomen meer, hoge hypotheken op huizen en grond die inmiddels waarschijnlijk minder waard zijn....
Dat wordt heel snel een nieuw suikeroompje vinden.
Dan mag ik toch voor haar hopen dat ze niet net zo uitdijt als Patty, want dan kan dat Hunkemoller contract ook door de shredder.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zat rijke oude Duitsers die Syl wel willen trouwen, daar zijn wij nog lang niet van af... anders zie ik haar nog wel een soort Patty Brard rol vervullen in de media
Ik wist het, ik wist het! Het hele affaire gaat nog veel verder dan dat. Kijk er niet raar van op als die twee al heeeeel lang van elkaar weten hoe het allemaal zit. Vandaar dat Sabia opeens zo erg met Sylvie te doen heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:45 schreef Montelly het volgende:
zoo...wat zijn de updates? Ik heb begrepen dat SABIA hier een behoorlijke ron in speelt. Het valt mij ook op dat ze geforceerd Sylvie met haar breuk begeleidtZe is opeen heel intents haar vriendin.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat ze nu met dat perceel gaan doen en waar het precies is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze nou wel of niet in gemeenschap van goederen getrouwd? Ik snap er niks meer van.
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)el_en_Sylvie___.html
Inclusief foto's van de optrekjes.
Zou hun ongesteld zijn ook sync lopen?quote:Op maandag 7 januari 2013 06:38 schreef Pisces29 het volgende:
Echte vriendinnen wel, zelfs hun scheidingen worden nagenoeg tegelijk de wereld ingebracht.Zouden ze dit ook zo rond O&N besproken hebben? 'Ik maak het bekend op maandag, doe jij het 6 dagen later?'.
Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:01 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia is trouwens pas een golddigger. Zij heeft zelf volgens mij 0,0 aan eigen vermogen zal voortaan op khalids alimentatie leven omdat zij, zijn kinderen heeft uitgepoept.
Nee, maar dat is sowieso nooit bij vrouwen. Dat heeft niets met voetbalvrouwen te maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.
Het is nooit goed.
Ik denk eerder een gevalletje:quote:Op maandag 7 januari 2013 06:38 schreef Pisces29 het volgende:
Echte vriendinnen wel, zelfs hun scheidingen worden nagenoeg tegelijk de wereld ingebracht.Zouden ze dit ook zo rond O&N besproken hebben? 'Ik maak het bekend op maandag, doe jij het 6 dagen later?'.
Ze hobbelt er wel achteraanquote:Op maandag 7 januari 2013 06:29 schreef Montelly het volgende:
Maakt u kennis met de " Personal Assistent" van Sylvie...
[ afbeelding ]
Je kan tegenwoordig niet eens meer een nachtje slapen....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef borisz het volgende:
Ook Boulah en mevrouw nu-nog-Boulah zijn uitelkaar
http://www.telegraaf.nl/p(...)uz_ten_einde___.html
Zorgt ze zelf voor de kinderen dan? Oh. Het leek erop dat ze drukker was met Sylvie dan met haar eigen kindjes....quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.
Het is nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |