ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
flow-relatie was toch wel weer het pareltje van de avond
Je zegt iets geksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef JackLucifer het volgende:
Zit af en toe ff te zappen, maar het lijkt wel alsof die kinderen beter zingen dan de meesten van de volwassen voice.
Of zeg ik nu iets heel geks?
ik vind haar leukquote:
De liefstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
vandaag
beste: Karijn
lieveste: Daantje
N&S hebben Maartje en Lynn, mijn kindjesquote:
marco en zijn team poepen op die kindjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S hebben Maartje en Lynn, mijn kindjes
BabeWatcher kijkt al anderhalf seizoen the love of Hollandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liefste.
Volgende week op RTL..... The Love of Holland
Nouuuu het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet wel beter zijn dan GTST denk ik
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
hoedou.. ik voel een slecht programma aankomen
ik heb actief The Voice UK gekekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BabeWatcher kijkt al anderhalf seizoen the love of Holland
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef iFok. het volgende:
Het was me weer een genoegen om samen met jullie The Voice te kijken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef iFok. het volgende:
Het was me weer een genoegen om samen met jullie The Voice te kijken.
bij We, de hoofdsponsor van TVKquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef 1410 het volgende:
Dat jasje wat Wendy droeg is zo leuk! Weet iemand waar te koop?
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:10:23Als ik begin te zingen sta ik gelijk al in de finale dat snappen jullie toch wel!! Dat is ook lullig voor de andere dus blijf ma fijn thuis reageer retweet
Ja,dat dacht ik ook maar bij de aftiteling onder styling stond daar de WE helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bij We, de hoofdsponsor van TVK
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ja,dat dacht ik ook maar bij de aftiteling onder styling stond daar de WE helemaal niet bij.
Omdat ik kleding ontwerp op de computer maar niet maak haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]even stiekem je profiel gekeken, waarom kopieer je dat jasje niet gewoon?
Tja programma is afgelopen hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
iedereen al weg?dan houd ik er ook maar vroeg mee op
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef 1410 het volgende:
[..]
Omdat ik kleding ontwerp op de computer maar niet maak haha.
briljant!quote:
Ben ik er toevallig weer wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:23 schreef MissJ het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond... ik ga wat anders leuks waar ik geen RTL4 op de tv heb
Hope so!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik er toevallig weer wel.Mocht m'n koortsige kop er zin in hebben om te kijken.
Da's ook weleens fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt het rustig in het topic vanavond. Ik ben er wel in ieder geval
Ligt wel aan wie het zijn. Anders blijf ik net zo lief wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Kun je rustig lezen en reageren op elkaar
Alrightyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt wel aan wie het zijn. Anders blijf ik net zo lief weg
Zet mij maar naast Karinaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty
Kan ik jou naast Karina op de present lijst zetten?
Ja dat is goed, al wil ik ook best tussen jullie inquote:
Ik neem me dat ook vaak voor, maar inmiddels zitten er al zoveel kruimels bij de laptopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
Nou het wordt in ieder geval gezelligIk heb wijn en chips en zo, maar ik denk dat ik aan de M&M's gaan anders zit mijn laptop onder de chips
En het wordt allemaal zo vettig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem me dat ook vaak voor, maar inmiddels zitten er al zoveel kruimels bij de laptop
Ah, da's dus alsnog goedgekomen? Fijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En het wordt allemaal zo vettig.
Ik heb trouwens ook nog een fles Marguerita, uit het SBS boodschappenpakketEn nog wodka... maar ik houd het bij de wijn.
Ja ik had het nog in het topic gepost. Vorige week zaterdag kwamen ze het alsnog brengen, ik kon kiezen: geld terug of alsnog het pakket, het pakket dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, da's dus alsnog goedgekomen? Fijn
Er hoort een tijdschriftenbon bij van 5 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik had het nog in het topic gepost. Vorige week zaterdag kwamen ze het alsnog brengen, ik kon kiezen: geld terug of alsnog het pakket, het pakket dus
Er zat ook een tijdschriftenbon bij en nou weet ik niet meer of die er nou bij HOORDE of dat het een soort goedmakertje was.
Ohquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er hoort een tijdschriftenbon bij van 5 euro
Ja, je kan niets kopen voor 5 euro, dus er moet wel geld bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
OhGoed dat je dat zegt trouwens, want ik wist niet voor welk bedrag het was.
Ik kan nog bonnen "bijbestellen" van mijn enquetes, dan heb ik het helemaal gratisquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, je kan niets kopen voor 5 euro, dus er moet wel geld bijIk heb een sudoku-abonnement genomen
er is schaatsen schatquote:
quote:
quote:
quote:
Sjonge zeg, ben ik er een keer niet, ben jij er wel. Fffffuuuhuuuu!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik er toevallig weer wel.Mocht m'n koortsige kop er zin in hebben om te kijken.
Dit is echt de highlight van de vrijdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sjonge zeg, ben ik er een keer niet, ben jij er wel. Fffffuuuhuuuu!
Ik zet een vinkje achter je naamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik ben er bij hoor. Maak je maar niet druk.
quote:
ik ben er, ik heb sinds het weekend een tablet, maar ik ben er nog niet mee op fok! geweest, zometeen even kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
Volgens mij wordt het rustig in het topic vanavond. Ik ben er wel in ieder geval
ik ben ook manquote:
FOK!ken op een mobiel/tablet/et cetera isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]vrijdag
TVK
[..]
ik ben er, ik heb sinds het weekend een tablet, maar ik ben er nog niet mee op fok! geweest, zometeen even kijken hoe dat gaat
[..]
ik ben ook mangeen echte, want een echte man kijkt geen TVK
Helleuquote:
hoiquote:
live-updates is lastig, het quote-knopje is dan zo verschrikkelijk klein, de mobile versie van fok heeft geen live-updates, dan moet ik handmatig gaan verversen en mis ik te veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK!ken op een mobiel/tablet/et cetera is![]()
Gewoon ff proberen inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
live-updates is lastig, het quote-knopje is dan zo verschrikkelijk klein, de mobile versie van fok heeft geen live-updates, dan moet ik handmatig gaan verversen en mis ik te veel.
Ik settel me met al mijn apparaten op de bank en dan kijk ik wel wat het beste gaat
Hoe kan dat nou?quote:
quote:
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Ik twijfel over de SCquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Oke. Je wilt terug naar het bankje waar je tussen mij en Karina zit?quote:
Nou dat ZO duurt denk ik wel een kwartierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd om naar de bank te verhuizen, zie jullie zo
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Is het ook, 1 uur / 1:15 zou leuk zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterhet is wel een erge lange zit elke keer vind ik.
Het begin sleep ik je door, maar heb amper batterij!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Dit klinkt heel erg grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
En nu aan de snaai met m'n nieuwe voortand, beetje eng nog
Die ene van dat unisex stelletje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft die ene chick toch ook een ouwelijke rotkop he.
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaaiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En daarna Moordvrouw![]()
Maar ik zit al sinds zes uur tv te kijken en blijf dus kijken tot half twaalfDoe ik anders niet zo snel....
Ik weet niet hoe ze heet, maar ze stond net met die homo te pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene van dat unisex stelletje?
Ja, maar hoe doe je dat dan? Wil alle ritten bij schaatsen wel graag kijken, bijv.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaai
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg grappigSterkte, doe idd maar rustig
![]()
Je tanden zitten toch ook tussen je orenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietMaar ik moet er gewoon mee bijten het zit tussen m'n oren blabla. Ja domme doos natuurlijk zit het tussen m'n oren, daarom pleurt ie er uit het niets af als ik in een fakking loempia bijt. Ja het zit diep
Benieuwd naar je mandje!
Dat riep mijn vorige tandarts ook, dat al snel iets psychisch is of 'hoor je alleen bij jónge vrouwen'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietMaar ik moet er gewoon mee bijten het zit tussen m'n oren blabla. Ja domme doos natuurlijk zit het tussen m'n oren, daarom pleurt ie er uit het niets af als ik in een fakking loempia bijt. Ja het zit diep
Benieuwd naar je mandje!
Korte programma's en eten tussendoor en even afwassen en zo. Niet de hele tijd zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doe je dat dan? Wil alle ritten bij schaatsen wel graag kijken, bijv.
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Korte programma's en eten tussendoor en even afwassen en zo. Niet de hele tijd zitten.
DWDD bijvoorbeeld duurt maar een klein uurtje, dat is lekker. En daarna even iets doen en iets anders kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halen)
DWDD heeft ook wat afwisseling in het programma zelf en geen saaie reclames of Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
DWDD bijvoorbeeld duurt maar een klein uurtje, dat is lekker. En daarna even iets doen en iets anders kijken.
nu pas de kerstboom? Of ben je orthodox?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halen)
Whahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riep mijn vorige tandarts ook, dat al snel iets psychisch is of 'hoor je alleen bij jónge vrouwen'![]()
Right in my glaasje, kan ik wat bestellen?quote:
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aubquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zie weer een paar veel te mooie meisjes![]()
Klopt maar net zoveel ergermomentjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DWDD heeft ook wat afwisseling in het programma zelf en geen saaie reclames of Wendy van Dijk. Dat scheelt ook in het kijkplezier.
Ik heb alleen vieze whiskeyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Right in my glaasje, kan ik wat bestellen?
Leuk dat jij er vandaag ook weer bij bentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aub
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aub
Ho, ik mis iets!quote:
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er morgen eigenlijk weer een nieuwe tv-kantine, ik moest wel proesten toen ik iets van Barbie zeg en 'kijk hem schijten' hoorde
Ja daarom heet het ook piscesquote:
Ja ik las het, dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nu pas de kerstboom? Of ben je orthodox?
Nou dat wordt weer lachen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Half 9 en nu al zo duf als wat.quote:
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zat
Voor jou maak ik er 32 vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie zijn er minstens 29
quote:
Je hoeft het ook niet op te etenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet zo van die Aziatische dingetjes, sorry.
Ja klopt, maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerst
ik zit helaas al voor, ik wilde vorige week Desray adopterenquote:
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet zo van die Aziatische dingetjes, sorry.
Ik denk meteen aan die eigengeilerijbak uit de gewone Vois met haar geloof en toestandjes. Huu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurant
Symphuettequote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Tenminste een lekker vrolijk liedje en niet van dat zware.
Helaas zingt ze niet zo goed.
Nee best jammer, ze doet het leuk, maar ze kan niet zingenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel lekker enthousiast, maar niet heel goed.
Voor je het weet steekt ze een oog uit ofzo.quote:
Ja behalve loempia's danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurant
omdat het niet zo fijn was om naar te luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja behalve loempia's dan
Waarom drukken ze niet?
WTFquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
En deze is zeker al 10 en lijkt 5 ofzo
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ze haar niet zienIk weet zeker dat ze dan wel hadden gedrukt.
Dabedoellikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ze haar niet zienIk weet zeker dat ze dan wel hadden gedrukt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simon heeft zijn pony weer helemaal in shape zie ik?
Helleu!quote:
Ik ben meer een kattenmensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simon heeft zijn pony weer helemaal in shape zie ik?
Of wacht, was dit wel de eerste ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu!we zijn pas net begonnen, 1 meisje
*facepalm*quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of wacht, was dit wel de eerste ?
Niet veel gemist, alleen een megaschattig meiske dat niet zo denderend zong en al zangles had.quote:
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, bij Dani denk ik dan toch aan Ajax Dani
Die is er naar vernoemd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, bij Dani denk ik dan toch aan Ajax Dani
Scherp, jij bent hetquote:
Verhipt ja!quote:
Ze is ook engquote:
jouw dochter is jaloersquote:
Hij scoort vooralsnog geen persoonlijkheidspunten bij mequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is deze jongen goed. Leuk een jongen erbij, zijn er te weinig.
Ik probeer het net mooi te verpakken met een bruggetje naar Vaduz.quote:
Nee maar HEM zien ze ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij scoort vooralsnog geen persoonlijkheidspunten bij me.
En anders niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, voor Vaduschk en zijn koorts vind ik de Mena vanavond wel even leuk
Wat zeg je dat weer beleefd!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij scoort vooralsnog geen persoonlijkheidspunten bij me.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze is echt heel moeilijk om te zingen. Zelfs voor mij.
hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Zij is bijna oud genoeg om met de volwassen versie mee te doen eigenlijk.
en bijzonder slechte timing en ademshalingstechniekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Echt goed vond ik haar trouwens niet. Beetje valserig.
14 is de maximale leeftijdquote:
Klopt. Werk aan de winkel!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en bijzonder slechte timing en ademshalingstechniek
Maar Tessa heeft niet net een chemokuur achter de rugquote:
Lijkt wel op iemand met een baard, zo op dit beeld.quote:
Zij wel dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Tessa heeft niet net een chemokuur achter de rug
Ik zag er Lenny in, die dreadlocks Lennyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt wel op iemand met een baard, zo op dit beeld.
Vandaar dat ik het zeiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe oud is ze dan?
14? ze ziet er veel ouder uit
ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt wel op iemand met een baard, zo op dit beeld.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
hij lijkt me een rot joch dat overlast veroorzaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |