quote:
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Ik twijfel over de SCquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Oke. Je wilt terug naar het bankje waar je tussen mij en Karina zit?quote:
Nou dat ZO duurt denk ik wel een kwartierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd om naar de bank te verhuizen, zie jullie zo
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Is het ook, 1 uur / 1:15 zou leuk zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterhet is wel een erge lange zit elke keer vind ik.
Het begin sleep ik je door, maar heb amper batterij!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Dit klinkt heel erg grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
En nu aan de snaai met m'n nieuwe voortand, beetje eng nog
Die ene van dat unisex stelletje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft die ene chick toch ook een ouwelijke rotkop he.
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaaiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En daarna Moordvrouw![]()
Maar ik zit al sinds zes uur tv te kijken en blijf dus kijken tot half twaalfDoe ik anders niet zo snel....
Ik weet niet hoe ze heet, maar ze stond net met die homo te pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene van dat unisex stelletje?
Ja, maar hoe doe je dat dan? Wil alle ritten bij schaatsen wel graag kijken, bijv.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaai
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg grappigSterkte, doe idd maar rustig
![]()
Je tanden zitten toch ook tussen je orenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietMaar ik moet er gewoon mee bijten het zit tussen m'n oren blabla. Ja domme doos natuurlijk zit het tussen m'n oren, daarom pleurt ie er uit het niets af als ik in een fakking loempia bijt. Ja het zit diep
Benieuwd naar je mandje!
Dat riep mijn vorige tandarts ook, dat al snel iets psychisch is of 'hoor je alleen bij jónge vrouwen'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dadelijk pleurt ie er weer af, dat trek ik nietMaar ik moet er gewoon mee bijten het zit tussen m'n oren blabla. Ja domme doos natuurlijk zit het tussen m'n oren, daarom pleurt ie er uit het niets af als ik in een fakking loempia bijt. Ja het zit diep
Benieuwd naar je mandje!
Korte programma's en eten tussendoor en even afwassen en zo. Niet de hele tijd zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doe je dat dan? Wil alle ritten bij schaatsen wel graag kijken, bijv.
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Korte programma's en eten tussendoor en even afwassen en zo. Niet de hele tijd zitten.
DWDD bijvoorbeeld duurt maar een klein uurtje, dat is lekker. En daarna even iets doen en iets anders kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halen)
DWDD heeft ook wat afwisseling in het programma zelf en geen saaie reclames of Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
DWDD bijvoorbeeld duurt maar een klein uurtje, dat is lekker. En daarna even iets doen en iets anders kijken.
nu pas de kerstboom? Of ben je orthodox?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe in de reclame wel wat dingetjes ja (kerstboom aftuigen... ik ben nu die rotlampjes uit de knoop aan het halen)
Whahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat riep mijn vorige tandarts ook, dat al snel iets psychisch is of 'hoor je alleen bij jónge vrouwen'![]()
Right in my glaasje, kan ik wat bestellen?quote:
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aubquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zie weer een paar veel te mooie meisjes![]()
Klopt maar net zoveel ergermomentjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
DWDD heeft ook wat afwisseling in het programma zelf en geen saaie reclames of Wendy van Dijk. Dat scheelt ook in het kijkplezier.
Ik heb alleen vieze whiskeyquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Right in my glaasje, kan ik wat bestellen?
Leuk dat jij er vandaag ook weer bij bentquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aub
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn. En nu afsluiten en een sneltrein gaan koppen aub
Ho, ik mis iets!quote:
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er morgen eigenlijk weer een nieuwe tv-kantine, ik moest wel proesten toen ik iets van Barbie zeg en 'kijk hem schijten' hoorde
Ja daarom heet het ook piscesquote:
Ja ik las het, dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nu pas de kerstboom? Of ben je orthodox?
Nou dat wordt weer lachen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Half 9 en nu al zo duf als wat.quote:
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zat
Voor jou maak ik er 32 vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie zijn er minstens 29
quote:
Je hoeft het ook niet op te etenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet zo van die Aziatische dingetjes, sorry.
Ja klopt, maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerst
ik zit helaas al voor, ik wilde vorige week Desray adopterenquote:
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet zo van die Aziatische dingetjes, sorry.
Ik denk meteen aan die eigengeilerijbak uit de gewone Vois met haar geloof en toestandjes. Huu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurant
Symphuettequote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Tenminste een lekker vrolijk liedje en niet van dat zware.
Helaas zingt ze niet zo goed.
Nee best jammer, ze doet het leuk, maar ze kan niet zingenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel lekker enthousiast, maar niet heel goed.
Voor je het weet steekt ze een oog uit ofzo.quote:
Ja behalve loempia's danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Chinees wel lekker, maar dan van het plaatselijke restaurant
omdat het niet zo fijn was om naar te luisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja behalve loempia's dan
Waarom drukken ze niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |