Hoe kan dat nou?quote:
quote:
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Ik twijfel over de SCquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?Komt er iets leukers op tv?
Oke. Je wilt terug naar het bankje waar je tussen mij en Karina zit?quote:
Nou dat ZO duurt denk ik wel een kwartierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
tijd om naar de bank te verhuizen, zie jullie zo
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee motten die fittie hebben is nog leuker om naar te kijken joh.
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Is het ook, 1 uur / 1:15 zou leuk zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak daar maar kwart voor van denk ik of nog laterhet is wel een erge lange zit elke keer vind ik.
Het begin sleep ik je door, maar heb amper batterij!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, we moeten nog tot half 11
Dit klinkt heel erg grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
En nu aan de snaai met m'n nieuwe voortand, beetje eng nog
Die ene van dat unisex stelletje?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft die ene chick toch ook een ouwelijke rotkop he.
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaaiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En daarna Moordvrouw![]()
Maar ik zit al sinds zes uur tv te kijken en blijf dus kijken tot half twaalfDoe ik anders niet zo snel....
Ik weet niet hoe ze heet, maar ze stond net met die homo te pratenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene van dat unisex stelletje?
Ja, maar hoe doe je dat dan? Wil alle ritten bij schaatsen wel graag kijken, bijv.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook al de hele avond tv, maar niet 1 ding achter elkaar. 1 programma wat zo lang duurt is zo saaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |