Ho, ik mis iets!quote:
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er morgen eigenlijk weer een nieuwe tv-kantine, ik moest wel proesten toen ik iets van Barbie zeg en 'kijk hem schijten' hoorde
Ja daarom heet het ook piscesquote:
Ja ik las het, dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nu pas de kerstboom? Of ben je orthodox?
Nou dat wordt weer lachen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze gaan ook Syl en Raf op de hak nemen
Half 9 en nu al zo duf als wat.quote:
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vier inderdaad ook orthodox Kerst.... had hem eigenlijk tot en met oud en nieuw willen laten staan, maar ben hem zat
Voor jou maak ik er 32 vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie zijn er minstens 29
quote:
Je hoeft het ook niet op te etenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet zo van die Aziatische dingetjes, sorry.
Ja klopt, maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een kennis van mij is ortho, die vierde deze week kerst
ik zit helaas al voor, ik wilde vorige week Desray adopterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |