ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
flow-relatie was toch wel weer het pareltje van de avond
Je zegt iets geksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef JackLucifer het volgende:
Zit af en toe ff te zappen, maar het lijkt wel alsof die kinderen beter zingen dan de meesten van de volwassen voice.
Of zeg ik nu iets heel geks?
ik vind haar leukquote:
De liefstequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
vandaag
beste: Karijn
lieveste: Daantje
N&S hebben Maartje en Lynn, mijn kindjesquote:
marco en zijn team poepen op die kindjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
N&S hebben Maartje en Lynn, mijn kindjes
BabeWatcher kijkt al anderhalf seizoen the love of Hollandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liefste.
Volgende week op RTL..... The Love of Holland
Nouuuu het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet wel beter zijn dan GTST denk ik
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
hoedou.. ik voel een slecht programma aankomen
ik heb actief The Voice UK gekekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BabeWatcher kijkt al anderhalf seizoen the love of Holland
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef iFok. het volgende:
Het was me weer een genoegen om samen met jullie The Voice te kijken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef iFok. het volgende:
Het was me weer een genoegen om samen met jullie The Voice te kijken.
bij We, de hoofdsponsor van TVKquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef 1410 het volgende:
Dat jasje wat Wendy droeg is zo leuk! Weet iemand waar te koop?
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:10:23Als ik begin te zingen sta ik gelijk al in de finale dat snappen jullie toch wel!! Dat is ook lullig voor de andere dus blijf ma fijn thuis reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |