SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Alors, wil je mij in de OP toevoegen aan de Midwintermarathon in Apeldoorn op 3 Februari? Zelfde ronde als TWC daar gaat lopen
F means you're fucked![]()
Zo, energietechnisch weer wat bijgetankt. Ook ik moet goed blijven eten. Zit zo snel op te weinig...
Ja doei.![]()
Done!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:11 schreef YUR het volgende:
Alors, wil je mij in de OP toevoegen aan de Midwintermarathon in Apeldoorn op 3 Februari? Zelfde ronde als TWC daar gaat lopenknow'm sayin?
word? word.![]()
Beiden. En ben lichtelijk ontwricht sinds mijn minicross van gister. Komt goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen zin meer in een cross? Of zijn je schoenen nog niet droog?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo fors als die kerel hee![]()
Leuke motivatie ook altijd om te zien hoe ver mensen kunnen komen wanneer ze echt willen!
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf![]()
Wij zijn vier op jou! Nee, vijf! Wij zijn vijf op jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf
Swets
Wauwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf![]()
![]()
Yur, wat is de langste afstand die je als voorbereiding op rotterdam gaat lopen? En wanneer zou je die moeten lopen?![]()
Wow! Wat een doorzettingsvermogen en discipline! Tof!quote:Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Ik moest het ff opzoeken, maar op 16 maart moet ik 35km lopen in duurlooptempo 1 á 2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Yur, wat is de langste afstand die je als voorbereiding op rotterdam gaat lopen? En wanneer zou je die moeten lopen?F means you're fucked![]()
Ik blijf het geweldig vinden SwetsNormaal gesproken zijn dat soort verhalen een ver-van-je-bed-show, maar om iemand te kennen die dat ook heeft gedaan?
![]()
![]()
pfffff wat een gods teringeindquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moest het ff opzoeken, maar op 16 maart moet ik 35km lopen in duurlooptempo 1 á 2![]()
Vind het echt knap in 100 dagen.Dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:26 schreef GotC het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden SwetsNormaal gesproken zijn dat soort verhalen een ver-van-je-bed-show, maar om iemand te kennen die dat ook heeft gedaan?
![]()
![]()
Nouja, in 100 dagen.... de basis is er natuurlijk wel al.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfffff wat een gods teringeind![]()
Vind het echt knap in 100 dagen.
[..]
Dank je
Ik moet eerlijk zeggen dat 35 kilometer in mijn oren verder klinkt dan een marathon...maf he?F means you're fucked![]()
Wow, knap hoor Swets! Gaaf dat het je is gelukt.
Dat opnieuw beginnen met hardlopen, het is wel lekker en de renstukjes zijn goed, maar echt anderhalve minuut wandelen steeds, dat vind ik echt superveel. Ach, nog even doorzetten ik kan ook weer 10K rennen![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Idem. Als ik in de buurt ben kom ik 'm misschien wel aanmoedigen! (kans is er dat ik dat weekend in NL ben en dan ga ik gewoon even op een willekeurig punt op de route staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
pfffff wat een gods teringeind![]()
Vind het echt knap in 100 dagen.)
Ja doei.![]()
Ga je dan zo staan:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem. Als ik in de buurt ben kom ik 'm misschien wel aanmoedigen! (kans is er dat ik dat weekend in NL ben en dan ga ik gewoon even op een willekeurig punt op de route staan)
?
Mja en wat voor basis! Als ik tegen je zeg dat je morgen een HM moet lopen, dan kan je dat. Dan ben je pas klaar om voor een marathon te gaan trainenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja, in 100 dagen.... de basis is er natuurlijk wel al.
Ik moet eerlijk zeggen dat 35 kilometer in mijn oren verder klinkt dan een marathon...maf he?![]()
![]()
Maar lieverd...ik luister toch altijd heel goed naar je? Dus ook als je zegt dat ik morgen een HM moet lopen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja en wat voor basis! Als ik tegen je zeg dat je morgen een HM moet lopen, dan kan je dat. Dan ben je pas klaar om voor een marathon te gaan trainen
Ja, das mafquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja, in 100 dagen.... de basis is er natuurlijk wel al.
Ik moet eerlijk zeggen dat 35 kilometer in mijn oren verder klinkt dan een marathon...maf he?
Tijdens de marathon zullen wij ergens net na de 35KM staan. Je weet wel, tegen de tijd dat je moet kotsen enzo en liever doodgaat dan verder loopt![]()
![]()
Mocht het zo ver komen, zal ik instructies geven. Op dat punt kun je best nuttig zijn voor mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, das maf
Tijdens de marathon zullen wij ergens net na de 35KM staan. Je weet wel, tegen de tijd dat je moet kotsen enzo en liever doodgaat dan verder loopt
Was je geraden ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar lieverd...ik luister toch altijd heel goed naar je? Dus ook als je zegt dat ik morgen een HM moet lopen..... Maar eerst lekker crossen
![]()
![]()
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen, zal ik instructies geven. Op dat punt kun je best nuttig zijn voor me![]()
En wat gaat zij precies met die sponzen doen om YUR weer moed te geven?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.
Ja doei.![]()
Of met bier en tieten pizzaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.
Vast nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet Cor nadoen met een biertje tijdens de marathon?
Eloise en sponsenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat gaat zij precies met die sponzen doen om YUR weer moed te geven?![]()
![]()
Ik kijk nu al uit naar het 35km-puntquote:. De kans is groot dat ik daar in recordtijd ben
Bijna goed... 6875quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hazen zo van "Who the fuck is number 3748?"
Stond erbij toen het geld werd afgeschreven...dat deden ze ook in recordtempoquote:
Wat een uitdaging! Wanneer is de datum?
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?![]()
Jezus Swets, die foto's zijn best wel awesome. Goede motivatie ook.
Ik begin zondag met een programma van Runkeeper. Als die bevalt werkt hij toe naar 5 km, anders wordt het C25K. Doel is iig de ladiesrun in juni.![]()
C25Kquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Swets, die foto's zijn best wel awesome. Goede motivatie ook.
Ik begin zondag met een programma van Runkeeper. Als die bevalt werkt hij toe naar 5 km, anders wordt het C25K. Doel is iig de ladiesrun in juni.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Volgens mij niemand v/d vaste postersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?![]()
![]()
14 april!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?
TheWhiteCowboy gaat m ook lopen.
Vorig jaar postte er hier ook iemand die hem had gelopen (MvN_Rdam ofzo). En wellicht dat de mannen uit het andere topic in SPT er een aantal hebben gelopen. Die posten hier ook zo nu en dan
Zo, ik heb m'n grotemannenportie pasta op. Dat is vast beter dan de rijst met vissticks van eergisteren
M'n moeder wil met Egmond komen kijken, maar volgens mij vindt ze dat helemaal niet zo leuk, ruim een uur in de kou staan... Volgens mij vind ik dat ook helemaal niet leuk als ik halfdood over de finish kom strompelen..![]()
Zeeland heeft een marathon gelopen, toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K. gips
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthy
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb m'n grotemannenportie pasta op. Dat is vast beter dan de rijst met vissticks van eergisteren
M'n moeder wil met Egmond komen kijken, maar volgens mij vindt ze dat helemaal niet zo leuk, ruim een uur in de kou staan... Volgens mij vind ik dat ook helemaal niet leuk als ik halfdood over de finish kom strompelen..![]()
![]()
Het begin is er, net les 10 van Evy gelopen. Viel toch wat tegen, maar zit niet gebroken thuis. Wat mij betreft een goed beginpunt.
http://www.endomondo.com/workouts/116888082
Zondag-dinsdag maar eens les 11 gaan lopen
All management is Strategic Management.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik alleen maar ga eten wat ik echt lekker vind, pas ik binnen no-time niet meer in de liftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef acalaca het volgende:
[..]
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mijF means you're fucked![]()
Je kijkt toch op alle vier foto's blij? Ik zie geen verschilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf
Nee, en niet de laatste keer. Gewoon zo nu en dan pronken met die billen van je!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Swets, dit is echt zulke enorme motivatie!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En idd wat iemand eerder zei, dit zijn altijd van die ver van je bed verhalen, maar ik heb je echt aangeraakt!
***![]()
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef acalaca het volgende:
[..]
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mijIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthy![]()
![]()
Helemaal niet ver van m'n bed...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Swets, dit is echt zulke enorme motivatie!![]()
En idd wat iemand eerder zei, dit zijn altijd van die ver van je bed verhalen, maar ik heb je echt aangeraakt!
Gewoon IN m'n bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik gok dat er een hele hoop mensen zijn die nu jou willen zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Helemaal niet ver van m'n bed...
Gewoon IN m'n bed
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nu voel ik me schuldig dat ik een heel pakje tic tacs aan het wegwerken benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik alleen maar ga eten wat ik echt lekker vind, pas ik binnen no-time niet meer in de liftDus mijn moeder heeft ongelijk wanneer ze zegt dat je beter aardappelen kan etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.![]()
![]()
Als je een beetje mooi weer hebt zal het wel meevallen! Het is altijd motiverend als er iemand met je mee gaat vind ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef hatsaflats het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef YUR het volgende:
Het gaat koud worden vanaf eind volgende week![]()
mooi zo! Heb ik tenminste niet voor niets al die thermozooi en een hoofdband gekocht
![]()
![]()
Hm, bij mij is altijd met de paplepel ingegoten dat pasta beter is voor sporten dan rijst, maar even de dingen in de kast vergeleken en het ontloopt elkaar niet zo heel erg. De hoeveelheid die ik vandaag heb gegeten vergeleken met eergisteren wel (ik ben niet goed in eten als ik chagrijnig ben)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.![]()
Het maakt niks uit, misschien dat de micro's wat beter zijn van pasta (betwijfel het overigens).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, bij mij is altijd met de paplepel ingegoten dat pasta beter is voor sporten dan rijst, maar even de dingen in de kast vergeleken en het ontloopt elkaar niet zo heel erg. De hoeveelheid die ik vandaag heb gegeten vergeleken met eergisteren wel (ik ben niet goed in eten als ik chagrijnig ben)
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=pasta
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=rijst
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=aardappelIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Rotterdammers he... niet lullen maar poetsenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Stond erbij toen het geld werd afgeschreven...dat deden ze ook in recordtempoHaha nee! Ik ben al zo'n narcist.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthy![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik alleen maar ga eten wat ik echt lekker vind, pas ik binnen no-time niet meer in de liftbeen there, done that and the T-shirt didn't fit.
![]()
waarschijnlijk wel....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef GotC het volgende:
Nou, gaan er nog mensen lopen dit weekend of hoe zit dat?
alleen nog even kijken wanneer want ze voorspellen bloedheet weer voor vandaag en iets koeler morgen dus waarschijnlijk vanavond een kort loopje en morgenochtend vroeg een LDL.
En GotC, je hebt volkomen gelijk, als je in staat ben om bijv. een HM te lopen "gewoon omdat het moet" je klaar bent voor de marathon.
Oke, ik heb de marathon zelf nog niet gelopen maar was een heel eind qua training en het moeilijkste vond ik het mentale van de training, het feit dat je 4-5keer per week MOET trainen, geen if's or but's, nee je MOET'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Maar je mag die foto hier best showen hoorquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En dan is er nog het verschil tussen de voorbereiding in je eentje doen, of het samen met anderen mogen/kunnen doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel....
alleen nog even kijken wanneer want ze voorspellen bloedheet weer voor vandaag en iets koeler morgen dus waarschijnlijk vanavond een kort loopje en morgenochtend vroeg een LDL.
En GotC, je hebt volkomen gelijk, als je in staat ben om bijv. een HM te lopen "gewoon omdat het moet" je klaar bent voor de marathon.
Oke, ik heb de marathon zelf nog niet gelopen maar was een heel eind qua training en het moeilijkste vond ik het mentale van de training, het feit dat je 4-5keer per week MOET trainen, geen if's or but's, nee je MOET
Echt heel veel respect manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit zelf middenin het traject, en jij was volgens mij nog wat zwaarder dan dat ik dat was begin augustus. Maar was het lichamelijk niet erg zwaar om te gaan lopen dan?
Kan mij herinneren dat ik begon met lopen op gympen en na 50 meter begonnen mijn vullingen er al uit te trillen.. Pijn van voeten, knieen, heupen, rug, maag, schouders.
Heel goed gedaan van je in ieder geval!
Ik zat daarnet nog te denken, jij bent juist afgevallen, ik ben weer aangekomen. Ik denk dat als je een bepaalde tijd op een gewicht zit dat je dan minder last hebt van schommelingen.
Ik eet 1x een dag slecht en weet dat ik dan + 0.5 ben.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dan is misschien de relatief korte voorbereidingsperiode van Yur wel voordelig. 3 maanden "moeten" is beter te overzien dan 6 maanden of langer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel....
Oke, ik heb de marathon zelf nog niet gelopen maar was een heel eind qua training en het moeilijkste vond ik het mentale van de training, het feit dat je 4-5keer per week MOET trainen, geen if's or but's, nee je MOET![]()
Toen ik hier kwam spieken en de OP doornam stond er een stukje tekst in de trant van "ik ben 35 kilo afgevallen... " dat was voor mij (ook net nadat ik een zeer motiverend boek gelezen had) directe aanleiding om te gaan lopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthyIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dat denk ik ook Swets, het gevaar bij een langere voorbereiding is ook dat je te snel piek... dat je bijv. 5 maanden van te voren al 30km'ers wil lopen uit angst dat je later "te kort komt"...YUR heeft dat niet, die moet "gewoon" 3 maanden het schema volgen en naar GotC luisteren en dan moet het gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is misschien de relatief korte voorbereidingsperiode van Yur wel voordelig. 3 maanden "moeten" is beter te overzien dan 6 maanden of langer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben pas gaan lopen nadat ik ben afgevallen. Met name omdat ik heel makkelijk afval, maar het op gewicht blijven is m'n grote valkuil. Ik ben nu 50 Kilo afgevallen. De laatste keer daarvoor dat ik veel was afgevallen was 37.5KG. De keer daarvoor 25KG. En daarvoor 15KG.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Echt heel veel respect man![]()
Zit zelf middenin het traject, en jij was volgens mij nog wat zwaarder dan dat ik dat was begin augustus. Maar was het lichamelijk niet erg zwaar om te gaan lopen dan?
Kan mij herinneren dat ik begon met lopen op gympen en na 50 meter begonnen mijn vullingen er al uit te trillen.. Pijn van voeten, knieen, heupen, rug, maag, schouders.
Heel goed gedaan van je in ieder geval!
Ik zat daarnet nog te denken, jij bent juist afgevallen, ik ben weer aangekomen. Ik denk dat als je een bepaalde tijd op een gewicht zit dat je dan minder last hebt van schommelingen.
Ik eet 1x een dag slecht en weet dat ik dan + 0.5 ben.
Je ziet... afvallen is voor mij wel te doen, maar ik kom in de loop der tijd weer (meer) aan, en dat kan ik me nu niet meer veroorloven uit gezondheid oogpunt. Dus heb ik besloten dan niet alleen m'n eetpatroon maar ook m'n levenswijze maar proberen te veranderen.![]()
Naar GotC luisteren moet ik altijd...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat denk ik ook Swets, het gevaar bij een langere voorbereiding is ook dat je te snel piek... dat je bijv. 5 maanden van te voren al 30km'ers wil lopen uit angst dat je later "te kort komt"...YUR heeft dat niet, die moet "gewoon" 3 maanden het schema volgen en naar GotC luisteren en dan moet het gebeuren.F means you're fucked![]()
ik ben nog steeds bezig in mijn boek vanLisa Tamiti en daar beschrijft ze hoe ze de Sahara Ultra Multi Stage liep....
Er was een Koreaanse deelnemer die deed over "The Long March", een etappe van 100km over zandduinen bij 50+ graden, 35 uur.... maar hij deed het!!
Ongelovelijk...de dingen die zij beschrijft en wat er zich afspeelt in de wereld van de ultra's'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In de ochtend moeten lopen omdat het dan koeler isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel....
Oke, ik heb de marathon zelf nog niet gelopen maar was een heel eind qua training en het moeilijkste vond ik het mentale van de training, het feit dat je 4-5keer per week MOET trainen, geen if's or but's, nee je MOET
Mja..had vandaag een WOG bui, dus zat wat verhalen te lezen van mensen die in een jaar van 0 naar marathon waren gegaan. Iedereen raadde het stuk voor stuk af, en hadden bijna allemaal een slechte ervaring eraan overgehouden. Daar had ik zelf nog niet bij stilgestaan: Je kan er gewoon echt een naar gevoel aan overhouden. Terwijl het juist zo'n![]()
moment moet zijn.
Dus ik ben het eens met de trainers van HAAG: Begin pas met trainen (of dromen) over een marathon als je morgen een HM kan lopen. En heb vooral ook ervaring met de HM..![]()
Ik doe het nu in combinatie en merk dat ik naargelang ik meer afval ook prettiger ga lopen. Het wordt een iets minder zware belasting als je 2 zakken aardappelen minder hoeft mee te tillen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben pas gaan lopen nadat ik ben afgevallen. Met name omdat ik heel makkelijk afval, maar het op gewicht blijven is m'n grote valkuil. Ik ben nu 50 Kilo afgevallen. De laatste keer daarvoor dat ik veel was afgevallen was 37.5KG. De keer daarvoor 25KG. En daarvoor 15KG.
Je ziet... afvallen is voor mij wel te doen, maar ik kom in de loop der tijd weer (meer) aan, en dat kan ik me nu niet meer veroorloven uit gezondheid oogpunt. Dus heb ik besloten dan niet alleen m'n eetpatroon maar ook m'n levenswijze maar proberen te veranderen.
En nu de afstand en duur langer wordt, val ik ook weer harder af. Maar wat je zegt inderdaad, levenswijze aanpassen, het kan niet anders.
Nu al zin om morgenochtend te gaan rennen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
inderdaad GotC, toen ik met mijn training stopte besefte ik, ondanks dat ik graag wilde, er nog niet klaar voor was...er waren en zijn nog zo veel andere leuke dingen die ik op hardloopgebied wil doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
In de ochtend moeten lopen omdat het dan koeler is
Mja..had vandaag een WOG bui, dus zat wat verhalen te lezen van mensen die in een jaar van 0 naar marathon waren gegaan. Iedereen raadde het stuk voor stuk af, en hadden bijna allemaal een slechte ervaring eraan overgehouden. Daar had ik zelf nog niet bij stilgestaan: Je kan er gewoon echt een naar gevoel aan overhouden. Terwijl het juist zo'n![]()
moment moet zijn.
Dus ik ben het eens met de trainers van HAAG: Begin pas met trainen (of dromen) over een marathon als je morgen een HM kan lopen. En heb vooral ook ervaring met de HM..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben ook blij dat ik dat doel niet eens heb. Het lijkt me een pleurisend. Een ontieglijk pleurisend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef GotC het volgende:
[..]
In de ochtend moeten lopen omdat het dan koeler is
moment moet zijn.
Dus ik ben het eens met de trainers van HAAG: Begin pas met trainen (of dromen) over een marathon als je morgen een HM kan lopen. En heb vooral ook ervaring met de HM..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ff spammen....
http://www.mijnhardloopsc(...)eproject-lente-2013/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik in jouw omgeving zou wonen/lopen..pfoeh, een wegmarathon zou denk ik niet in me opkomen. Trailen, crossen->Daar de langere afstanden in doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad GotC, toen ik met mijn training stopte besefte ik, ondanks dat ik graag wilde, er nog niet klaar voor was...er waren en zijn nog zo veel andere leuke dingen die ik op hardloopgebied wil doen.![]()
![]()
Ik zie de mijne al staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ff spammen....
http://www.mijnhardloopsc(...)eproject-lente-2013/M'n RW meneer heeft al gezegd welke voor mij zijn en gaat die ook speciaal bestellen
![]()
![]()
Ik krijg van twee winkels te horen zodra ze ze binnen hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
ff spammen....
http://www.mijnhardloopsc(...)eproject-lente-2013/
http://www.mijnhardloopschoen.nl/site/brooks-puredrift/
YUR weet dit waarschijnlijk uit zijn hoofd...klopt de adviesprijs van 100euro?
als dat zo is moet ik even wachten tot augustus voordat ik nieuwe koop, vooral met de huidige wisselkoers...dat zou uitkomen op $160.- ipv $260 hier in NZ'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op de duitse site van Brooks staan ze voor 110 Euroquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.mijnhardloopschoen.nl/site/brooks-puredrift/
YUR weet dit waarschijnlijk uit zijn hoofd...klopt de adviesprijs van 100euro?
als dat zo is moet ik even wachten tot augustus voordat ik nieuwe koop, vooral met de huidige wisselkoers...dat zou uitkomen op $160.- ipv $260 hier in NZ
oke, maar het zal waarschijnlijk toch wel zo aflopen dat ik ze toch hier bestel omdat ik te ongeduldig ben
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: