Ga je dan zo staan:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem. Als ik in de buurt ben kom ik 'm misschien wel aanmoedigen! (kans is er dat ik dat weekend in NL ben en dan ga ik gewoon even op een willekeurig punt op de route staan)
Mja en wat voor basis! Als ik tegen je zeg dat je morgen een HM moet lopen, dan kan je dat. Dan ben je pas klaar om voor een marathon te gaan trainenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja, in 100 dagen.... de basis is er natuurlijk wel al.
Ik moet eerlijk zeggen dat 35 kilometer in mijn oren verder klinkt dan een marathon...maf he?
Maar lieverd...ik luister toch altijd heel goed naar je? Dus ook als je zegt dat ik morgen een HM moet lopen....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja en wat voor basis! Als ik tegen je zeg dat je morgen een HM moet lopen, dan kan je dat. Dan ben je pas klaar om voor een marathon te gaan trainen
Ja, das mafquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Nouja, in 100 dagen.... de basis is er natuurlijk wel al.
Ik moet eerlijk zeggen dat 35 kilometer in mijn oren verder klinkt dan een marathon...maf he?
Mocht het zo ver komen, zal ik instructies geven. Op dat punt kun je best nuttig zijn voor mequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, das maf
Tijdens de marathon zullen wij ergens net na de 35KM staan. Je weet wel, tegen de tijd dat je moet kotsen enzo en liever doodgaat dan verder loopt
Was je geraden ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar lieverd...ik luister toch altijd heel goed naar je? Dus ook als je zegt dat ik morgen een HM moet lopen....
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen, zal ik instructies geven. Op dat punt kun je best nuttig zijn voor me
En wat gaat zij precies met die sponzen doen om YUR weer moed te geven?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.
Of met bier en tieten pizzaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hahaha eloise klaar met sponsen en ik met AA drink en gelletjes enzo.
Vast nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet Cor nadoen met een biertje tijdens de marathon?
Eloise en sponsenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat gaat zij precies met die sponzen doen om YUR weer moed te geven?
Ik kijk nu al uit naar het 35km-puntquote:
Bijna goed... 6875quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hazen zo van "Who the fuck is number 3748?"
Stond erbij toen het geld werd afgeschreven...dat deden ze ook in recordtempoquote:
C25Kquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Swets, die foto's zijn best wel awesome. Goede motivatie ook.
Ik begin zondag met een programma van Runkeeper. Als die bevalt werkt hij toe naar 5 km, anders wordt het C25K. Doel is iig de ladiesrun in juni.
Volgens mij niemand v/d vaste postersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een uitdaging! Wanneer is de datum?
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |