14 april!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een uitdaging! Wanneer is de datum?
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er meer hier die een hele Marathon hebben gelopen, ooit?
Heldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K. gips
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb m'n grotemannenportie pasta op. Dat is vast beter dan de rijst met vissticks van eergisteren
M'n moeder wil met Egmond komen kijken, maar volgens mij vindt ze dat helemaal niet zo leuk, ruim een uur in de kou staan... Volgens mij vind ik dat ook helemaal niet leuk als ik halfdood over de finish kom strompelen..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Marathons zijn voor mietjes, de echte helden lopen met Evy, Renate of C25K.
Als ik alleen maar ga eten wat ik echt lekker vind, pas ik binnen no-time niet meer in de liftquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef acalaca het volgende:
[..]
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mij
Je kijkt toch op alle vier foto's blij? Ik zie geen verschilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf
Swets, dit is echt zulke enorme motivatie!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef acalaca het volgende:
[..]
Aaah rijst is lekker!!! Voor mij gaat rijst boven pasta en ik vind aardappelen vies. Maar waar zitten nou de minste KH in, juist rijst volgens mij
Dit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthy
Helemaal niet ver van m'n bed...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Swets, dit is echt zulke enorme motivatie!![]()
En idd wat iemand eerder zei, dit zijn altijd van die ver van je bed verhalen, maar ik heb je echt aangeraakt!
Ik gok dat er een hele hoop mensen zijn die nu jou willen zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Helemaal niet ver van m'n bed...
Gewoon IN m'n bed
Nu voel ik me schuldig dat ik een heel pakje tic tacs aan het wegwerken benquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik alleen maar ga eten wat ik echt lekker vind, pas ik binnen no-time niet meer in de lift
Dus mijn moeder heeft ongelijk wanneer ze zegt dat je beter aardappelen kan etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.
Als je een beetje mooi weer hebt zal het wel meevallen! Het is altijd motiverend als er iemand met je mee gaat vind ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb m'n grotemannenportie pasta op. Dat is vast beter dan de rijst met vissticks van eergisteren
M'n moeder wil met Egmond komen kijken, maar volgens mij vindt ze dat helemaal niet zo leuk, ruim een uur in de kou staan... Volgens mij vind ik dat ook helemaal niet leuk als ik halfdood over de finish kom strompelen..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:34 schreef YUR het volgende:
Het gaat koud worden vanaf eind volgende week
Hm, bij mij is altijd met de paplepel ingegoten dat pasta beter is voor sporten dan rijst, maar even de dingen in de kast vergeleken en het ontloopt elkaar niet zo heel erg. De hoeveelheid die ik vandaag heb gegeten vergeleken met eergisteren wel (ik ben niet goed in eten als ik chagrijnig ben)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is in dit gevallen om het even, rijst, pasta en aardappelen zijn gewoon bronnen voor KH. Zit allemaal rond de 20g per 100g.
Het maakt niks uit, misschien dat de micro's wat beter zijn van pasta (betwijfel het overigens).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hm, bij mij is altijd met de paplepel ingegoten dat pasta beter is voor sporten dan rijst, maar even de dingen in de kast vergeleken en het ontloopt elkaar niet zo heel erg. De hoeveelheid die ik vandaag heb gegeten vergeleken met eergisteren wel (ik ben niet goed in eten als ik chagrijnig ben)
Rotterdammers he... niet lullen maar poetsenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Stond erbij toen het geld werd afgeschreven...dat deden ze ook in recordtempo
Haha nee! Ik ben al zo'n narcist.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en de Swets-foto's zijn wat mij betreft OP-worthy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |