nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken en die zeik jobcoach is ook weg gelukkig nu en kom niet meer elke week langs ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk ?
Nee zeker ?
Dit móet een troll zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Als we toch hypotheses gaan stellen denk ik dat TS zich gewoon bedreigt voelde door zoveel overtuigingskracht in een trui.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wellicht zoekt TS iemand die flexibel inzetbaar is en heeft hij door de houding van de sollicitant zijn twijfels bij diens aanpassingsbereidheid.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat sollicteren een serieuze zaak is.
Gympen en een sweater is not done.
Groot gelijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Nee, ik ken ook zat mensen die hetzelfde zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Als ik hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Wil je representeren dat je de baan graag wilt en daar dus enige moeite voor doen of wil je representeren dat ze blij mogen zijn dat jij überhaupt overweegt bij ze te komen werken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogenquote:
De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Ik zou hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?
Als dit soort punten uberhaubt relevant zijn is het al per definitie een slechte sollicitatieprocedure.
Bij de McDonalds niet neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogen
Oja, want jij bent natuurlijk zo'n geweldige alleskunner.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee niet bij de Mac nee
OMG..
Mensen zonder ambities... Poor humanity
uiteindelijk hierdoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij de McDonalds niet neeTevens, ontslagen worden bij de Mac
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Groot gelijk..
Echt achterlijk dat wajong gebeuren, helemaal hip tegenwoordig Wajong .. verschrikkelijk
Hoeft niet, die heeft ie al. A voldeed prima totdat B op kwam dagen met zijn spijkerbroek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Holenbeer het volgende:
TS, zoek een 4e kandidaat die wel past bij de winkel en jouw verwachtingspatroon. Genoeg capabele mensen die werk zoeken tegenwoordig.
iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleiderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Chahna het volgende:
[..]
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.
Fantastisch dat onderwijs van tegenwoordig. Hou elk kind dom en incapabel, zo zit het (v)mbo tegenwoordig in elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleider
Dat zijn kenmerken die gebaseerd zijn op de vooringenomenheid van TS en daardoor als negatief worden benoemd - al is nonchalant dat in dit geval niet eens, het komt meer over als ontspannen het gesprek ingaan/voeren. Dat zegt niets over de feitelijke mening van de sollicitant ten opzichte van de functie/het bedrijf. Het is echter vrij waarschijnlijk dat de manier waarop hij zich presenteert meer overeenkomt met hoe hij daadwerkelijk is dan degenen die in pak verschijnen (hoeft overigens niet, er zijn ook mensen die daadwerkelijk altijd een pak dragen). Dat is veel meer een teken van de baan graag willen dan het opvoeren van een toneelstukje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.
Van een sollicitant/werknemer hoef ik niet te weten hoe 'ie écht is in z'n vrije tijd. Dan is 'ie immers niet aan het werk..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef cricket het volgende:
... Het is echter vrij waarschijnlijk dat de manier waarop hij zich presenteert meer overeenkomt met hoe hij daadwerkelijk is dan degenen die in pak verschijnen (hoeft overigens niet, er zijn ook mensen die daadwerkelijk altijd een pak dragen). Dat is veel meer een teken van de baan graag willen dan het opvoeren van een toneelstukje.
...
Schuttersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Chahna het volgende:
[..]
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.
Iedereen is in de meeste situaties vooringenomen. Jij ook, door je uitleg over 'keuze 2'. Dat op zichzelf maakt niet uit, maar wat TS hier doet is zich daar niet overheen zetten. Concreet: hij is niet de geschikte persoon om sollicitatiegesprekken te voeren voor deze functie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kortom: vooringenomenheid van TS slecht, vooringenomenheid van cricket goed.
Toch?
Een mens dat niet vooringenomen is, is hersendood.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef cricket het volgende:
[..]
Iedereen is in de meeste situaties vooringenomen. Jij ook, door je uitleg over 'keuze 2'. Dat op zichzelf maakt niet uit, maar wat TS hier doet is zich daar niet overheen zetten. Concreet: hij is niet de geschikte persoon om sollicitatiegesprekken te voeren voor deze functie.
Toch knap dat jij de bedrijfscultuur bij TS beter kent dan hijzelf en dat alles zonder dat hele bedrijf te kennen. Chapeau!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef cricket het volgende:
[..]
Iedereen is in de meeste situaties vooringenomen. Jij ook, door je uitleg over 'keuze 2'. Dat op zichzelf maakt niet uit, maar wat TS hier doet is zich daar niet overheen zetten. Concreet: hij is niet de geschikte persoon om sollicitatiegesprekken te voeren voor deze functie.
Nee dat wil gewoon zeggen dat hij een betere resolutie heeft op dat soort zaken. En dat kan jij niet hebben he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch knap dat jij de bedrijfscultuur bij TS beter kent dan hijzelf en dat alles zonder dat hele bedrijf te kennen. Chapeau!
Ik vind het prima dat er zulke kortzichtige mensen zijn hoor, maar als werkgever lijken ze me eerlijk gezegd stukken beroerder dan TS.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:30 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Nee dat wil gewoon zeggen dat hij een betere resolutie heeft op dat soort zaken. En dat kan jij niet hebben he.
Hoe iemand 'echt is' uit zich ook in de werkzaamheden. In detail weten is uiteraard niet noodzakelijk, daarvoor zijn de activiteiten tijdens het werk en daarbuiten (normaal gesproken) te verschillend. Een realistisch beeld van iemand krijgen tijdens een sollicitatiegesprek zegt echter ook een hoop over hoe hij verder binnen de functie het het bedrijf zal zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Van een sollicitant/werknemer hoef ik niet te weten hoe 'ie écht is in z'n vrije tijd. Dan is 'ie immers niet aan het werk..
Dus eigenlijk moet iedereen dus maar in z'n campingsmoking, huispak of badjas (vergeet de konijnenpantoffels of spaanse sloffen niet) op sollicitatiegesprek, want dan kan je pas écht zien hoe iemand z'n werk doet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:34 schreef cricket het volgende:
[..]
Hoe iemand 'echt is' uit zich ook in de werkzaamheden. In detail weten is uiteraard niet noodzakelijk, daarvoor zijn de activiteiten tijdens het werk en daarbuiten (normaal gesproken) te verschillend. Een realistisch beeld van iemand krijgen tijdens een sollicitatiegesprek zegt echter ook een hoop over hoe hij verder binnen de functie het het bedrijf zal zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Siyara het volgende:
Altijd voor A gaan. Ik vind het dragen van een pak een teken van respect ten opzichte van de persoon met wie je het gesprek hebt.
Niet dan? Leg mij dan is uit waarom een groot deel werkgevers de sociale media uitspitten van hun potentiele werknemers?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet iedereen dus maar in z'n campingsmoking, huispak of badjas (vergeet de konijnenpantoffels of spaanse sloffen niet) op sollicitatiegesprek, want dan kan je pas écht zien hoe iemand z'n werk doet!
Preventief opsporen van wangedrag?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Niet dan? Leg mij dan is uit waarom een groot deel werkgevers de sociale media uitspitten van hun potentiele werknemers?
Gelet op de houding van TS is het voor de sollicitant inderdaad waarschijnlijk geen fijn bedrijf om te werken. Dat kan, niet iedereen is geschikt voor elk bedrijf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch knap dat jij de bedrijfscultuur bij TS beter kent dan hijzelf en dat alles zonder dat hele bedrijf te kennen. Chapeau!
Nonchalant, eigenwijs en tegendraads zijn eigenschappen die op geen enkele manier direct volgen (of zelfs maar indirect) uit de kledingkeuze en het directe antwoord (brutaal zou eventueel kunnen, gelet op het gegeven antwoord). Dat is iets wat TS zelf invult, op basis van verwachtingen die hij van de sollicitant heeft; verwachtingen die bij de sollicitant niet bekend zijn. Er zijn immers ook genoeg bedrijven waarbij je juist overdressed bent als je voor een dergelijk functie in pak zou verschijnen. Tegendraads kan daardoor eigenlijk al niet.quote:Maar het is dus een nonchalante kwast die geen formele houding aanneemt. Dit zegt wat over zijn karakter: eigenwijs, tegendraads, etc.
ja tochquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Preventief opsporen van wangedrag?
Poeh, dat zijn een hoop fouten in één zin. Dit schrijf je (neem ik aan) in je vrije tijd, dus zo zal je (volgens jou) op je werk ook wel communiceren. Oh boy..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:46 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Niet dan? Leg mij dan is uit waarom een groot deel werkgevers de sociale media uitspitten van hun potentiele werknemers?
Zo te zien zijn je woorden op, je weet namelijk geen enkel inhoudelijk tegenargument te geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Poeh, dat zijn een hoop fouten in één zin. Dit schrijf je (neem ik aan) in je vrije tijd, dus zo zal je (volgens jou) op je werk ook wel communiceren. Oh boy..
je snapt m'n punt?
Hierbij leg je weer teveel nadruk op kleding. Een sollicitatiegesprek kun je zien als je eerste werkdag, dus het meest logisch is om je te kleden zoals je je ook op de overige werkdagen zou kleden (voor zover praktisch gezien mogelijk). Door een pak aan te doen terwijl je die anders niet zou dragen doe je je anders voor dan je bent, je probeert een onrealistische indruk te wekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet iedereen dus maar in z'n campingsmoking, huispak of badjas (vergeet de konijnenpantoffels of spaanse sloffen niet) op sollicitatiegesprek, want dan kan je pas écht zien hoe iemand z'n werk doet!
Goed, je snapt m'n punt dus niet. Lees het nog eens rustig na.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef mzmr7 het volgende:
[..]
Zo te zien zijn je woorden op, je weet namelijk geen enkel inhoudelijk tegenargument te geven.
En nu ben je nog manipulatief ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goed, je snapt m'n punt dus niet. Lees het nog eens rustig na.
Een goeie indruk, ja. Als jij naar de kroeg gaat om iemand te versieren, doe je dat dan versgeschoren en in je mooie kleren, of in de slobbertrui en joggingbroek?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Hierbij leg je weer teveel nadruk op kleding. Een sollicitatiegesprek kun je zien als je eerste werkdag, dus het meest logisch is om je te kleden zoals je je ook op de overige werkdagen zou kleden (voor zover praktisch gezien mogelijk). Door een pak aan te doen terwijl je die anders niet zou dragen doe je je anders voor dan je bent, je probeert een onrealistische indruk te wekken.
Succesvol versieren staat of valt niet bij kleding of (de hoeveelheid) gezichtsbeharing is mijn ervaring. Als je een leuke babbel hebt lukt het wel. Als je doel is om te versieren met als resultaat een langdurige relatie dan is het totaal zinloos om je alleen in die gevallen netjes voor te doen, dan val je niet veel later alsnog wel door de mand.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een goeie indruk, ja. Als jij naar de kroeg gaat om iemand te versieren, doe je dat dan versgeschoren en in je mooie kleren, of in de slobbertrui en joggingbroek?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef plesner het volgende:
Mensen die een spijkerbroek aantrekken bij een solicitatiegesprek 😄. Ik laat (v)mbo'ers hier buiten beschouwing want die weten niet beter.
B verkoop wel 500 keer meer omdat hij het kan, terwijl A 40 uur draait en nog bezig is met het adviseren van een waatvasser voor familie de grootquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef LompeHork het volgende:
A. Die kun je misschien ook nog een beetje vormen, B totaal niet en boeit het blijkbaar niets tot weinig.
Een goed punt ik wou net zeggen dat ik van iemand die bij mij solliciteert als verkoper of vulploegmedewerker niet in pak tegenover mij hoef te zien. Als hij maar verzorgt is en fatsoenlijke kleding draagt ben ik blijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Solliciteren voor Media Markt/BCC is net zo serieus als voor een AH.
In de accountancy is dat heel gewoon want dan word het bij je werk ook van je verwacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:11 schreef chrisje013 het volgende:
onvoorstelbaar dat deze vraag gesteld wordt. ik dacht dat mensen verder konden kijken dan kleding, maar blijkbaar is dit niet het geval. om maar niet te spreken over dit specifiek geval. ik heb jarenlang in een apple winkel gewerkt (je weet wel, de meest "classy" winkels die er zijn) en heb nog NOOIT iemand in pak zien komen voor een interview.
je maakt kennis met een persoon, niet zijn/haar garderobe...
Neem de beste verkoper.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dus ik zojuist met een collega 3 sollicitatiegesprekken gevoerd voor de functie van verkoper in een elektronicazaak.
Nummer 1 en 2 kwamen keurig in pak. Prima zoals het hoort.
Nummer 3 kwam in gympen, spijkerbroek en trui.
Uiteraard vroegen wij waarom hij geen nette kledij droeg.
Antwoord: 'hoezo, gaat toch niet om mn kleren maar om m'n capaciteiten, 'ik solliciteer toch niet voor directeur hier?'
Helaas kon hij goed babbelen en zien we in hem een betere verkoper dan nummer 1. Nummer 2 valt al af. Maar het is dus een nonchalante kwast die geen formele houding aanneemt. Dit zegt wat over zijn karakter: eigenwijs, tegendraads, etc.
Nu weten we niet wat we moeten doen. Kiezen voor:
A: een keurige jongeman die formaliteiten in acht neemt, met minder capaciteiten.
B: een klaploper die de capaciteiten bezit.
Recruiters worden door veel mensen ook echt niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
De meeste recruiters zijn trouwens van mening dat overdressed altijd beter is dan underdressed op je sollicitatie verschijnen.
Het verschil is dat A zich in de meeste gevallen anders voordoet dan hij eigenlijk is, en B dat (meestal) juist niet doet. A is daardoor minder te vertrouwen dan B.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
Grappig, veel mensen vinden A de gladjakker omdat hij in pak komt terwijl B als een of andere bijgoochem in zijn kloffie een stoer verhaal afsteekt dat hij niet de directeur komt vervangen.
Dat is juist eerder een reactie die je van iemand in pak kunt verwachten. Die zegt/doet gewoon wat je wilt horen/zien, of dat nu het verschijnen in een pak is of het verkooppraatje zo houden dat je het product koopt. Een oprecht advies kun je daar niet verwachten. Als zijn presentatie van zichzelf al niet overeenkomt met de dagelijkse werkelijkheid, waarom zouden zijn adviezen dat dan wel doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
Veel mensen willen blijkbaar wel op die manier geholpen worden. "Ja mevrouwtje, dit is echt de ideale blablabla."
wat dan in een jurk ofzo je ben niet barkie manquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:22 schreef plesner het volgende:
Mensen die een spijkerbroek aantrekken bij een solicitatiegesprek 😄. Ik laat (v)mbo'ers hier buiten beschouwing want die weten niet beter.
* mitchelll0181 mompelt iets over een pantalonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat dan in een jurk ofzo je ben niet barkie man
Dit. Verkopers zijn gewoon wandelend meubilair. Negen van de tien keer heeft de koper meer kennis van de aan te schaffen goederen dan de verkoper zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Een pak eisen voor verkoper in een elektronicazaak, donder op man
Verkopers in elektronicazaken neem ik sowieso al niet serieus omdat ze meestal 0,0 verstand van zaken hebben, maar gladjakkers in pak al helemaal niet
En dan komen er nog twee nieuwe harries. Een ervan heeft een pak aan en die andere niet, dus de eerste wordt het.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef Devion het volgende:
Of opties C, wijs ze alle drie af en houdt en nieuwe sollicitatieronde.
Ho wacht even, wij lezen hier de interpertatie van TS.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
Grappig, veel mensen vinden A de gladjakker omdat hij in pak komt terwijl B als een of andere bijgoochem in zijn kloffie een stoer verhaal afsteekt dat hij niet de directeur komt vervangen.
[..]
Een pak is misschien ook wel een klein beetje overkill als je gaat kennismaken met je nieuwe collega's van de postkamer. Sowieso een glimmend pakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:20 schreef speknek het volgende:
Naarmate ik meer sollicitatiegesprekken deed ben ik me juist steeds minder formeel gaan kleden. Staat zo raar, jij in glimmend designerpak van 2 ruggen hun ogen uit te steken, commissie allemaal in gebreide trui van hun moeder.
Heb je in de branche van TS tegenwoordig ook al recruiters?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
De meeste recruiters zijn trouwens van mening dat overdressed altijd beter is dan underdressed op je sollicitatie verschijnen.
Da's nog zo'n punt ja, weinig mensen hebben kennis van mode.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een pak is misschien ook wel een klein beetje overkill als je gaat kennismaken met je nieuwe collega's van de postkamer. Sowieso een glimmend pak
Ja, en jij bent een triest uitkerings trekkend, werkloos knulletje. Je bent waardeloos voor de maatschappij, je voegt niks toe. De uitwerpselen van een regenworm zijn nog nuttiger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:45 schreef Gulmez het volgende:
wtf is dit man toen ik als 16 jarige bij mcdonalds solliciteerde kwam ik met oorbel aan pet alles en die meid zegt gewoon ja je moet je ketting af doen tijdens werk enzo is dat bezwaarlijk voor je ik zeg nee, en later brief aangenomen wat ben jij een zeikerd zeg zou nooit bij je willen werken, ben nu 23 en maandje weg daar goeie tijd gehad daar dus ga niet disrespecten als iemand niet in pak komt je bent maar een koelkast verkoper jongetje
Moet jij drukken of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:07 schreef Maax het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een triest uitkerings trekkend, werkloos knulletje. Je bent waardeloos voor de maatschappij, je voegt niks toe. De uitwerpselen van een regenworm zijn nog nuttiger.
Jij kan beter je vrije tijd besteden aan iets nuttigs, zoals bijvoorbeeld fatsoenlijk Nederlands leren, een vak leren of een ruggengraat kweken, dan word het misschien ooit nog wat met je. Jij hebt volgens mij geen fatsoen, eer of respect. Met zo'n instelling als die van jou kom je er nog wel, dan eindig je ergens in de goot en dan is het waarschijnlijk iedereen z'n fout behalve die van jou.
Hmmm, ik ga misschien wel wat te ver ja.. Excuses.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |