nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken en die zeik jobcoach is ook weg gelukkig nu en kom niet meer elke week langs ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopicquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb je al nieuw werk ?
Nee zeker ?
Dit móet een troll zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Als we toch hypotheses gaan stellen denk ik dat TS zich gewoon bedreigt voelde door zoveel overtuigingskracht in een trui.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wellicht zoekt TS iemand die flexibel inzetbaar is en heeft hij door de houding van de sollicitant zijn twijfels bij diens aanpassingsbereidheid.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat sollicteren een serieuze zaak is.
Gympen en een sweater is not done.
Groot gelijk..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ga niet meer werken zolang de wajong uitkering nog bestaat maak ik gewoon gebruik van, scheelt me 10 euro in de maand enige wat veranderd is dat ik nu elke dag gewoon vrij ben, thuis chillen fokken facebooken ik vind het prima zo maar dit is beetje offtopic
Nee, ik ken ook zat mensen die hetzelfde zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Als ik hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Wil je representeren dat je de baan graag wilt en daar dus enige moeite voor doen of wil je representeren dat ze blij mogen zijn dat jij überhaupt overweegt bij ze te komen werken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ik ben echt ontslagen
[ afbeelding ]
en nee geen troll maar nogmaals offtoppa dit
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogenquote:
De wijze waarop TS de kleding (weinig verzorgd), houding (nonchalant) en gedrag (bijdehand) van de sollicitant beschrijft, koppel ik inderdaad aan de tweede optie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef cricket het volgende:
[..]
Geen van beide keuzes zijn af te leiden uit de verschillende kledingkeuzes. Vooral de tweede optie is niet te koppelen aan een van de beide kledingstijlen. Ik zou hem zou moeten koppelen aan een van beide dan zou ik dat doen aan degene die in pak komt, maar waarschijnlijk bedoel jij de andere persoon?
Als dit soort punten uberhaubt relevant zijn is het al per definitie een slechte sollicitatieprocedure.
Bij de McDonalds niet neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zo kwam ik ook op me sollicitatie gesprek vroeger, en ff serieus ik heb daar gewoon lang gewerkt dus of je nu een pak draagt met solicitatie of niet het zegt niks over je werkvermogen
Oja, want jij bent natuurlijk zo'n geweldige alleskunner.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee niet bij de Mac nee
OMG..
Mensen zonder ambities... Poor humanity
uiteindelijk hierdoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij de McDonalds niet neeTevens, ontslagen worden bij de Mac
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Groot gelijk..
Echt achterlijk dat wajong gebeuren, helemaal hip tegenwoordig Wajong .. verschrikkelijk
Hoeft niet, die heeft ie al. A voldeed prima totdat B op kwam dagen met zijn spijkerbroek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Holenbeer het volgende:
TS, zoek een 4e kandidaat die wel past bij de winkel en jouw verwachtingspatroon. Genoeg capabele mensen die werk zoeken tegenwoordig.
iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleiderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Chahna het volgende:
[..]
veel mensen maken er gebruik van, die krijgen van jongs af aan mee dat werken niet hoeft in nederland. Er zijn altijd wel mensen die voor jouw werken terwijl je thuis aan het schutterspils zit.
Fantastisch dat onderwijs van tegenwoordig. Hou elk kind dom en incapabel, zo zit het (v)mbo tegenwoordig in elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
iedereen van mij klas kreeg toen die 18 was een brief dat hij naar het uwv moest omdat al;s je op speciaal onderwijs zit automatisch een indicatie hebt voor wajong , al mijn klasgenoten hebben tot nu toe nog nooit gewerkt en ik wel, omdat het destijds al mijn bijbaan was, werd dat omgezet naar een vaste baan door de stagebegeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |