Als het wat schuift is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Gert het volgende:
Ik zie dat in NL toch niet snel gebeuren, dat een dominee kandidaten voor een TV-serie gaat staan voorstellen vanaf de kansel.
Dom hoeft niet. Irritant in ieder geval wel.quote:
Ach. Ik had toch geen TT.quote:
Thanks.quote:
Je hoeft er niet mee naar bed.quote:
Dat gaat niet automatisch bij de eerste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had het topic maar gereekst moeten worden.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had het topic maar gereekst moeten worden.
Een nep mol dus..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ewout is de mol, dat kan niet anders
En daarom is hij het dus nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Nooit dit zou een mol nooit doen, zou veel te simpel zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij was van Daniël.quote:
Dat kunnen jullie als modjes toch handmatig doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat gaat niet automatisch bij de eerste.
Of misschien juist welquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En daarom is hij het dus niet
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En daarom is hij het dus niet
Dattes...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ewout is een beetje vervelend. Die staat er nog echt als programmamaker en niet als kandidaat.
Dat heb ik toch gedaan, zeiksnor, met het eerste topic dat verscheen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie als modjes toch handmatig doen?
Jawel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat hoort de presentator toch niet te weten
Dat is juist het spel van Ewout...knap gespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nooit dit zou een mol nooit doen, zou veel te simpel zijn
Die krijgt alles doorgebriefd..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat hoort de presentator toch niet te weten
Nee maar Ewout en Kees welquote:
Te toevallig dat hij die mee heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Een zonnebril is wel handig bij dit soort situaties
quote:
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Te toevallig dat hij die mee heeft.
Nounou, niet zo boos. Ik bedoelde dat #1 handmatig al in een reeks kan worden gegooid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, zeiksnor, met het eerste topic dat verscheen.
Mol.quote:
Ligt eraan. De presentator overruled wel vaker vuil spel.quote:
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te dom om te poepen
Door zulke epo's hoeft de mol nooit iets te doen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.
Hij is de maker van Voetbalfans. Dan ben je sowieso een held.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.
Die dacht bij Carolien binnen te kruipen (zelfde kapsel), maar kwam bedrogen uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Kees is lekker bij Ewout op de kamer gekropen... die denkt nog wat te kunnen batsen daar
En dan de nieuwe presentator van de Mol worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Redefine het volgende:
Ewout zal wel winnen of minimaal bij de laatste vijf komen. Zo'n lul is het wel.
Triest kutprogramma is dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Hij is de maker van Voetbalfans. Dan ben je sowieso een held.
Voetbalfansquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
En Fans! Was ook een leuk programma, met veel plaatsvervangende schaamte op zn tijdquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Een held om met die autisten op te trekken, maar je moet je ook inleven in die rol. En Ewout maakt gewoon zijn hoofd leeg, dan lukt heth em wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Redefine het volgende:
Oh het gaat zo'n seizoen worden waarin iedereen elkaar gaat afluisteren enzovoort.
die kan geld kwijtmakenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Waarom is er altijd zo'n gedoe om het kiezen van de penningmeester?
Vorig jaar was alles veel te netjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.
George gooide geld weg als molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Ging toch vrij soepel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jawel. Maar het doet nogal geforceerd aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.
Hij was niet van Joep.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo heeft Joep alsnog zijn telefoon bij zich?
Ik dacht ook dat ik hem naast die in dat netje een telefoon vast zag houdenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
geweldige actie was datquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George gooide geld weg als mol
Ik wil die serie nog een keer zien. Was toen nog een Mol-fan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George gooide geld weg als mol
nou dit was anders heel lollig hihahoquote:
Twee keer zelfs. De eerste keer hadden ze het niet een gemerkt.quote:
Kusje eropquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
En in het kader van de Topics Reallife Soap en Streams heb ik besloten om de Topic van het vooraf opgenomen programma bekend als WIDEM niet actief te gaan volgen om problemen in de toekomst te vermijden....
( Zo goed Gert? )
JAJAJAJA DA HOORDE JE GOED JAJAquote:
Nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:05 schreef Kyubey het volgende:
PAULIEN BRENGT DIT PROGRAMMA OMHOOG MET HAAR HUMOR
vroeg ik me ook af,quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Lekker gefotoshopt... hij staat daar heul niet
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er wat Onbekende Bekende Nederlanders uit de kast getrokken ofzo? Ken de helft niet
Nee natuurlijk niet... afgestopt worden al van tevoren vanwege teveel "kritiek" is al te schofterig voor woorden.. nix kusje erop!quote:
Huh, ik ken alleen die Kees niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er wat Onbekende Bekende Nederlanders uit de kast getrokken ofzo? Ken de helft niet
KEESquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, ik ken alleen die Kees niet.
Was te gevaarlijk voor toeristen, soweto vooral uit de bus gezien maar die torens vielen wel opquote:
Dan zal hij er wel snel uit liggenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
ligt het aan mij of krijgt Ewoud wel heel veel tv zendtijd
Keesquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, ik ken alleen die Kees niet.
Hij is dus niet de mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
ligt het aan mij of krijgt Ewoud wel heel veel tv zendtijd
Vaak krijgen ook kandidaten aandacht die juist ver komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal hij er wel snel uit liggen
Ja, met dat abseilen en klimmen bij die bruggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden we vorig jaar niet iets soortgelijks?
Ja, ook met springen en die keuzevraag.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden we vorig jaar niet iets soortgelijks?
Paulien, nog beroerder kapselquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Achtentachtig het volgende:
Carolien. Bij deze ben jij mijn haatkandidaat. Wat een onnozel achterlijk ongelooflijk dom loeder. Zo, dat lucht op. Einde.
Ja met een sprong in het water.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dus Janine brengt haar rug ergens anders mee? Want ze staat nu toch beneden. Of breekt het touw bij Tania en land ze op Janine?
Mag ik u kussen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Markeerstift het volgende:
Waar is die Carolien van? Ik heb niet goed opgelet (A)
Ah ok.quote:
Doe maar lekker vals en geniepig ja. Goed voor het programma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janine naait dus ook. Heerlijk.
GoPro. Om te filmen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft ze een fotocamera in d'r hand?
Om te filmen als ze springt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft ze een fotocamera in d'r hand?
Als de kandidaat wel gaat springen, moet het groene schijfje in het houten bakjequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt als een CDA'er die resolutie zegt
Ohja, duh.quote:
Tis zo simpelquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Flippiee het volgende:
tering denken dat kees niet zou springen
Als je elkaar hier iets gunt heb je t spel ook niet echt begrepen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Pauline autist iedereen weet dat jij naaid.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Flippiee het volgende:
tering denken dat kees niet zou springen
Ik zei het hem nog...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Joep moet niet gaan springen hij word toch genaaid.
Anders is het helemaal niets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |