Vorig seizoen niet gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Oh ja hij presenteert het. Even vergeten.
Eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Art is toch minder dan Pieter-Jan of Karel
quote:
Dat wel. Maar ik vind het hem wel oke doen. I.t.t. Dennis bij ERquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Angela was mijn favoriete presentator.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Karel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karel uberbaasquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die discussie ga ik maar niet aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Angela was mijn favoriete presentator.
Ieder zijn meug tochquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die discussie ga ik maar niet aan
Hoe kun je nu afhaken bij Spanje?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Half op een gegeven moment afgehaakt. Vond het opeens niet meer zo boeiend.
Precies!quote:
Angela was een beetje een moederfiguur, die stond ook veel dichterbij de kandidaten had ik het idee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet waardoor het kwam. Niet goed opgelet en toen de draad kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je nu afhaken bij Spanje?
Ik heb net op dvd het tweede seizoen teruggekeken, dat ge"lieve vrienden" van haar is heel irritant, maar verder is ze een goede presentatrice.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Die zonnebril van die boskrulhaarmevrouw
Tim Haars, geweldige vent inderdaadquote:
Ik denk dat ze daar net iets teveel bagage voor hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom nemen kandidaten in godenaam nog zo'n trolleykoffer mee ipv een rugzak?
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Tol komt zeker uit Volendam?
Jup, en zijn vader is ook zijn broer en zijn oom.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar hij is echt leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogal dom inderdaad.quote:
Kan ik me in vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik erger me nu al aan die Carolien. Wie ze ook mag zijn. Wat een dom loeder.
Ehm, al die zooi die je in zo'n trolleykoffer kwijt kunt kun je ook in een fatsoenlijke rugzak kwijtquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar net iets teveel bagage voor hebben
"Ja, hier kan ik toch niets mee?"quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Carolien gaat gelijk maar een nieuwe enveloppe open maken, zonder ook maar iemand te vragen waar het is.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Carolien gaat gelijk maar een nieuwe enveloppe open maken, zonder ook maar iemand te vragen waar het is.
Die krullebol is dat? Ja ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik erger me nu al aan die Carolien. Wie ze ook mag zijn. Wat een dom loeder.
Vorige keer da mocro, nu de negerin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Zayrada is mijn haatkandidaat dit jaar
Ze is de mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Mja, klopt wel ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, al die zooi die je in zo'n trolleykoffer kwijt kunt kun je ook in een fatsoenlijke rugzak kwijt
Ligt aan jou, ik ken iedereen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Ligt het nou aan mij, of worden de bekende nederlanders steeds minder bekend?
Ik ken zowaar een keer meer dan de helftquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Nee hoor ligt niet aan jou. Ik ken de meesten ook niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Juist weer iets bekenderquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Ik ken tot nu toe alleen die jongen van de Kwisquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
van de plus reclame toch?quote:
Idd ken de helft niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Niet overal... ze weten heus wel wat ze doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hou die smiley bij je, is gevaarlijk hoor daar.
Uh, ja. Voor de rollende camera's van de AVRO. Dus.quote:
Ik ken deze mensen beter dan voorgaande series.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:41 schreef cafca het volgende:
Die hinnikt harder dan een schimmel!quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tanianu al mijn haatkandidaat.
Jannine Abbring ken je vast wel als Tido, van Slimme Schemerquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ken er wel wat van gezicht, alleen Joep ken ik.
En Carolien en Zarayda.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tanianu al mijn haatkandidaat.
Ah! Die kende ik idd van gezicht!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jannine Abbring ken je vast wel als Tido, van Slimme Schemer
soort van managerdingquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef cafca het volgende:
Ik ken Daniel en die gast van Klokhuis, Kees Tol zal wel een Volendamse zangert zijn?
Is die ziekte die Jetta heeft, erfelijk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze een dochter van Jetta?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
Paulien is de Mol. Groetjes iemand met inside information
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Tim wordt zo vast aangereden door dat busje.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het is geen Peking Express, muts
Shit vernaaid. Ik stop met kijjken. Doei.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
ZONNE KNAL JONGUHquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Tim wordt zo vast aangereden door dat busje.
Of het nu waar is of niet, je bent sowieso een trut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
Nee je liegt. Ik weet namelijk wie de mol is, en dat is Paulien niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
Ban voor jezelf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Art is de mol.
Groetjes.
Iemand met insiderinformation.
Zal te opvallend als de hint zijn..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ze hield wel heel duidelijk dat kaartje met "de mol" voor haar hoofd :87
Jij ook al?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Art is de mol.
Groetjes.
Iemand met insiderinformation.
Ja maar ik weet wie echt de mol is, en jullie hebben het allebei foutquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee je liegt. Ik weet namelijk wie de mol is, en dat is Paulien niet.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
1e vraag op het tweede scherm is geweest.
Een kerk.quote:
quote:
God's zegen heeft ze niet gehad over dit avontuur.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wel vet als je daar naar voren wordt geroepen
God bestaat nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
En die mensen denken "flikker op, ik kom hier voor God"
Als het je helpt is het beter dan te weinig enveloppen open maken.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Ewout: "Wie is de mol?"
Ewout voor 'confession cam : "Ik ben Ewout Genemans"
Hij vroeg aan zo'n beveiligingsgastquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
In plaats van dat hij daar na gaat vragen of ze hem verwachten ofzomaar nee, meteen een enveloppe. Gewoon niets proberen? Verdaaahaaacht!
Topmomentje was dat iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Ik ken Ewout vooral van dat hij de Televizier mocht overhandigen aan De Snor
Dat was ook het hoogtepunt uit zijn carriere toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Want? Opengemaakte enveloppen kosten geld..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het je helpt is het beter dan te weinig enveloppen open maken.
Nadat hij weer een enveloppe had opengemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij vroeg aan zo'n beveiligingsgast
Ik moet meer naar de tv kijken dan naar FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nadat hij weer een enveloppe had opengemaakt
Hij is de maker van Fans! en Voetbalfans! Dus per definitie een held.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Ja, maar als allemaal dichte enveloppen hebt en je redt het niet heb je helemaal niks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want? Opengemaakte enveloppen kosten geld..
Janine.quote:
Haar haar is raar ja. Normaal best een lekker wief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Die rare krullengast, gets. Dat wordt mijn haatkandidaat
Zo te zien Zaraydaquote:
Nee, die gozer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar haar is raar ja. Normaal best een lekker wief.
dit. Ongelooflijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Die Ewout is toch wat verdacht... waarschijnlijk té verdacht.
Wordt ie gelijk geschorstquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Gert het volgende:
Ik zie dat in NL toch niet snel gebeuren, dat een dominee kandidaten voor een TV-serie gaat staan voorstellen vanaf de kansel.
Meer dan als je al die enveloppen open maakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar als allemaal dichte enveloppen hebt en je redt het niet heb je helemaal niks.
Mijn gedacht, domme kandidaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
Ewout is denk ik niet de mol. Maar gewoon zo'nkandidaat die alles doet behalve geld in het laatje brengen.
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Is die bruine niet van spuiten en slikken?
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
Ewout is denk ik niet de mol. Maar gewoon zo'nkandidaat die alles doet behalve geld in het laatje brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |