Een kerk.quote:
quote:
God's zegen heeft ze niet gehad over dit avontuur.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:47 schreef TheVulture het volgende:
Wel vet als je daar naar voren wordt geroepen
God bestaat nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
En die mensen denken "flikker op, ik kom hier voor God"
Als het je helpt is het beter dan te weinig enveloppen open maken.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Ewout: "Wie is de mol?"
Ewout voor 'confession cam : "Ik ben Ewout Genemans"
Hij vroeg aan zo'n beveiligingsgastquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
In plaats van dat hij daar na gaat vragen of ze hem verwachten ofzomaar nee, meteen een enveloppe. Gewoon niets proberen? Verdaaahaaacht!
Topmomentje was dat iddquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Ik ken Ewout vooral van dat hij de Televizier mocht overhandigen aan De Snor
Dat was ook het hoogtepunt uit zijn carriere toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Want? Opengemaakte enveloppen kosten geld..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als het je helpt is het beter dan te weinig enveloppen open maken.
Nadat hij weer een enveloppe had opengemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij vroeg aan zo'n beveiligingsgast
Ik moet meer naar de tv kijken dan naar FOK!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nadat hij weer een enveloppe had opengemaakt
Hij is de maker van Fans! en Voetbalfans! Dus per definitie een held.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef alors het volgende:
Ja, maar als allemaal dichte enveloppen hebt en je redt het niet heb je helemaal niks.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want? Opengemaakte enveloppen kosten geld..
Janine.quote:
Haar haar is raar ja. Normaal best een lekker wief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Die rare krullengast, gets. Dat wordt mijn haatkandidaat
Zo te zien Zaraydaquote:
Nee, die gozer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar haar is raar ja. Normaal best een lekker wief.
dit. Ongelooflijkquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Die Ewout is toch wat verdacht... waarschijnlijk té verdacht.
Wordt ie gelijk geschorstquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Gert het volgende:
Ik zie dat in NL toch niet snel gebeuren, dat een dominee kandidaten voor een TV-serie gaat staan voorstellen vanaf de kansel.
Meer dan als je al die enveloppen open maakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar als allemaal dichte enveloppen hebt en je redt het niet heb je helemaal niks.
Mijn gedacht, domme kandidaatquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
Ewout is denk ik niet de mol. Maar gewoon zo'nkandidaat die alles doet behalve geld in het laatje brengen.
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Is die bruine niet van spuiten en slikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |