Hij heeft altijd een column bij giel, dit x ging het over widm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ging het over? Alleen de uitzending van afgelopen donderdag?
Oke, dan kan je je post beter hier plaatsen;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:23 schreef Impect het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een column bij giel, dit x ging het over widm.
Volgende.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef Jivis het volgende:
Is al bekend in welke aflevering zij precies gewond raakt?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)
Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien
[ afbeelding ]
Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.
[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
Paulien is ook een van mijn verdachten (hoewel ik haar hiervoor nog als Mol had, denk sowieso dat ze ver komt). Ze levert geen geld op, komt daar eigenlijk zelfs zelden ook maar enigzins in de buurt. Plus dat ik haar net wat wereldvreemder vindt doen dan dat ze daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zet voor nu even sterk in op Paulien als Mol, heeft werkelijk nog niets goed gedaan voor de pot:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |