Precies!quote:
Angela was een beetje een moederfiguur, die stond ook veel dichterbij de kandidaten had ik het idee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Angela was mijn favoriete presentator.
Ik weet niet waardoor het kwam. Niet goed opgelet en toen de draad kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je nu afhaken bij Spanje?
Ik heb net op dvd het tweede seizoen teruggekeken, dat ge"lieve vrienden" van haar is heel irritant, maar verder is ze een goede presentatrice.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Angela was mijn favoriete presentator.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Die zonnebril van die boskrulhaarmevrouw
Tim Haars, geweldige vent inderdaadquote:
Ik denk dat ze daar net iets teveel bagage voor hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom nemen kandidaten in godenaam nog zo'n trolleykoffer mee ipv een rugzak?
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Tol komt zeker uit Volendam?
Jup, en zijn vader is ook zijn broer en zijn oom.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar hij is echt leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nogal dom inderdaad.quote:
Kan ik me in vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik erger me nu al aan die Carolien. Wie ze ook mag zijn. Wat een dom loeder.
Ehm, al die zooi die je in zo'n trolleykoffer kwijt kunt kun je ook in een fatsoenlijke rugzak kwijtquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar net iets teveel bagage voor hebben
"Ja, hier kan ik toch niets mee?"quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Carolien gaat gelijk maar een nieuwe enveloppe open maken, zonder ook maar iemand te vragen waar het is.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Carolien gaat gelijk maar een nieuwe enveloppe open maken, zonder ook maar iemand te vragen waar het is.
Die krullebol is dat? Ja ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik erger me nu al aan die Carolien. Wie ze ook mag zijn. Wat een dom loeder.
Vorige keer da mocro, nu de negerin.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Zayrada is mijn haatkandidaat dit jaar
Ze is de mol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |