Als het wat schuift is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:53 schreef Gert het volgende:
Ik zie dat in NL toch niet snel gebeuren, dat een dominee kandidaten voor een TV-serie gaat staan voorstellen vanaf de kansel.
Dom hoeft niet. Irritant in ieder geval wel.quote:
Ach. Ik had toch geen TT.quote:
Thanks.quote:
Je hoeft er niet mee naar bed.quote:
Dat gaat niet automatisch bij de eerste.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had het topic maar gereekst moeten worden.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had het topic maar gereekst moeten worden.
Een nep mol dus..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ewout is de mol, dat kan niet anders
En daarom is hij het dus nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Nooit dit zou een mol nooit doen, zou veel te simpel zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet dus.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij was van Daniël.quote:
Dat kunnen jullie als modjes toch handmatig doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat gaat niet automatisch bij de eerste.
Of misschien juist welquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En daarom is hij het dus niet
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En daarom is hij het dus niet
Dattes...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ewout is een beetje vervelend. Die staat er nog echt als programmamaker en niet als kandidaat.
Dat heb ik toch gedaan, zeiksnor, met het eerste topic dat verscheen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie als modjes toch handmatig doen?
Jawel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat hoort de presentator toch niet te weten
Dat is juist het spel van Ewout...knap gespeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nooit dit zou een mol nooit doen, zou veel te simpel zijn
Die krijgt alles doorgebriefd..quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dat hoort de presentator toch niet te weten
Nee maar Ewout en Kees welquote:
Te toevallig dat hij die mee heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Een zonnebril is wel handig bij dit soort situaties
quote:
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Te toevallig dat hij die mee heeft.
Nounou, niet zo boos. Ik bedoelde dat #1 handmatig al in een reeks kan worden gegooid.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gedaan, zeiksnor, met het eerste topic dat verscheen.
Mol.quote:
Ligt eraan. De presentator overruled wel vaker vuil spel.quote:
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te dom om te poepen
Door zulke epo's hoeft de mol nooit iets te doen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.
Hij is de maker van Voetbalfans. Dan ben je sowieso een held.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ewout kan niets beters, dus gaat hij maar presenteren en in Zoop spelen.
Die dacht bij Carolien binnen te kruipen (zelfde kapsel), maar kwam bedrogen uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Kees is lekker bij Ewout op de kamer gekropen... die denkt nog wat te kunnen batsen daar
En dan de nieuwe presentator van de Mol worden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef Redefine het volgende:
Ewout zal wel winnen of minimaal bij de laatste vijf komen. Zo'n lul is het wel.
Triest kutprogramma is dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Hij is de maker van Voetbalfans. Dan ben je sowieso een held.
Voetbalfansquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
En Fans! Was ook een leuk programma, met veel plaatsvervangende schaamte op zn tijdquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |