Paulien, nog beroerder kapselquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Achtentachtig het volgende:
Carolien. Bij deze ben jij mijn haatkandidaat. Wat een onnozel achterlijk ongelooflijk dom loeder. Zo, dat lucht op. Einde.
Ja met een sprong in het water.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dus Janine brengt haar rug ergens anders mee? Want ze staat nu toch beneden. Of breekt het touw bij Tania en land ze op Janine?
Mag ik u kussen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:11 schreef Markeerstift het volgende:
Waar is die Carolien van? Ik heb niet goed opgelet (A)
Ah ok.quote:
Doe maar lekker vals en geniepig ja. Goed voor het programma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janine naait dus ook. Heerlijk.
GoPro. Om te filmen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft ze een fotocamera in d'r hand?
Om te filmen als ze springt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft ze een fotocamera in d'r hand?
Als de kandidaat wel gaat springen, moet het groene schijfje in het houten bakjequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt als een CDA'er die resolutie zegt
Ohja, duh.quote:
Tis zo simpelquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Flippiee het volgende:
tering denken dat kees niet zou springen
Als je elkaar hier iets gunt heb je t spel ook niet echt begrepen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Pauline autist iedereen weet dat jij naaid.
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:15 schreef Flippiee het volgende:
tering denken dat kees niet zou springen
Ik zei het hem nog...quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:14 schreef hafcfan het volgende:
Joep moet niet gaan springen hij word toch genaaid.
Anders is het helemaal niets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |