Een held om met die autisten op te trekken, maar je moet je ook inleven in die rol. En Ewout maakt gewoon zijn hoofd leeg, dan lukt heth em wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Hij is de maker van Voetbalfans. Dan ben je sowieso een held.
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Redefine het volgende:
Oh het gaat zo'n seizoen worden waarin iedereen elkaar gaat afluisteren enzovoort.
die kan geld kwijtmakenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Waarom is er altijd zo'n gedoe om het kiezen van de penningmeester?
Vorig jaar was alles veel te netjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.
George gooide geld weg als molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Ging toch vrij soepel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Jawel. Maar het doet nogal geforceerd aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die intrige. Dat hoort erbij.
Hij was niet van Joep.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo heeft Joep alsnog zijn telefoon bij zich?
Ik dacht ook dat ik hem naast die in dat netje een telefoon vast zag houdenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
geweldige actie was datquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George gooide geld weg als mol
Ik wil die serie nog een keer zien. Was toen nog een Mol-fan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George gooide geld weg als mol
nou dit was anders heel lollig hihahoquote:
Twee keer zelfs. De eerste keer hadden ze het niet een gemerkt.quote:
Kusje eropquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
En in het kader van de Topics Reallife Soap en Streams heb ik besloten om de Topic van het vooraf opgenomen programma bekend als WIDEM niet actief te gaan volgen om problemen in de toekomst te vermijden....
( Zo goed Gert? )
JAJAJAJA DA HOORDE JE GOED JAJAquote:
Nouquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:05 schreef Kyubey het volgende:
PAULIEN BRENGT DIT PROGRAMMA OMHOOG MET HAAR HUMOR
vroeg ik me ook af,quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Lekker gefotoshopt... hij staat daar heul niet
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er wat Onbekende Bekende Nederlanders uit de kast getrokken ofzo? Ken de helft niet
Nee natuurlijk niet... afgestopt worden al van tevoren vanwege teveel "kritiek" is al te schofterig voor woorden.. nix kusje erop!quote:
Huh, ik ken alleen die Kees niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:07 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er wat Onbekende Bekende Nederlanders uit de kast getrokken ofzo? Ken de helft niet
KEESquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, ik ken alleen die Kees niet.
Was te gevaarlijk voor toeristen, soweto vooral uit de bus gezien maar die torens vielen wel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |