Wat doe je elke keer tof met je 4fa, stop die 4fa lekker in je reet.quote:
Komt goed uit, want ik doe het sinds 2013 niet meer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
omg omg hij kaapt een.topci snel tr maken snel please ik ga yvonne.mailen omg omg ik.heb danny in mn vriendenlijst ipn mn ds staan omg hacker
Oke jonge, dan zeg ik wel 4fmp klinkt dat niet Marokkaans meer?quote:
Ik doe gewoon stoer met m'n Designer drugs jeweettoch alleen maar merke dragen alleen maar merken tot me nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat doe je elke keer tof met je 4fa, stop die 4fa lekker in je reet.
Oh nee wacht dan ga je enkel hah't.
Gelukkig, kom allemaal een stevenmac dmen die lost dit wwl opquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik doe het sinds 2013 niet meer.
True datquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Britten gaat het altijd over voetbal.
tik je alleen gucci?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jonge, dan zeg ik wel 4fmp klinkt dat niet Marokkaans meer?
[..]
Ik doe gewoon stoer met m'n Designer drugs jeweettoch alleen maar merke dragen alleen maar merken tot me nemen
Ja, ik haat katten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook twee britten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Daar ging ik in de zomer al fucking goed op toen ik gewoon skaffa wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb wel het meest geniale MDMAvoedsel ooit gegeten op Awake.
Fucking watermeloen, kensergenius.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik haat katten.wist ik, jus'skwewing wifya, innit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
He CB, ik heb een tip voor je kom in ons topic: UVT / XTC V&A #246quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb wel het meest geniale MDMAvoedsel ooit gegeten op Awake.
Fucking watermeloen, kensergenius.
Ik liep met een kk groot stuk watermeloen de chillout in, je zag mensen kijken van: "DAT HEEFT IE NIIEEEEEEEET"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar ging ik in de zomer al fucking goed op toen ik gewoon skaffa was.
Ging bijna m'n appelsap lijerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Typisch: Heb m uiteindelijk gedeeld met een neger.
En jij mocht een beetje in zijn bucket kfc graaien, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Typisch: Heb m uiteindelijk gedeeld met een neger.
hoezo faya?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is een chille gozer man, waarom zo faya doen gelijk.
Ja, en mocht ook zijn kokosolie gebruiken om mijn haar te stylen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij mocht een beetje in zijn bucket kfc graaien, natuurlijk..
Hij's deels faraoquote:
Kkquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, en mocht ook zijn kokosolie gebruiken om mijn haar te stylen.
ohh. Ik dacht piet is Marokkaanse naam, ik ken genoeg marokkanen die zo hetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij's deels farao.
[..]
Kk.
Beetje gay.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
YMCMB = You're My Chocolate-Motherfuckin'-Bear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
YMCMB = YO MOMMA CRAVES MY BOTTOCKSquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom haat jij mij?quote:
You sir, are a rotten scoundrel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wist ik, jus'skwewing wifya, innit!
Kan je beter over Vaseline zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Door je overdreven meloenengedrag
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je beter over Vaseline zeggen.
Pre-operatief bedoel ik dan.
Kom mij bewonderen in de oude.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je beter over Vaseline zeggen.
Pre-operatief bedoel ik dan.
Oke is goed, gaan we samen 14jarige pillenslikkers uitlachen okquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom mij bewonderen in de oude.
Ik weet niet waar 4EBE isquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Saaie drugsverhalenwaar blijven de kantoordingen?
Ik heb laatst een gigantisch verslag gemaakt in het holst van de nacht, aan de pep.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gigantisch verslag gemaakt in het holst van de nacht, aan de pep.
Schaamde mij een beetje na afloop.
Jammer.quote:
Ben ik tenminste niet meer de teringjunk van de SCquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gigantisch verslag gemaakt in het holst van de nacht, aan de pep.
Nog maar een uur, exact 17u rij ik weg in mijn leasebak samen met alle andere leaserijders in colonne stapvoets huiswaarts na een dag schermstaren en snel iets doen als de baas langsloopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Saaie drugs verhalenwaar blijven de kantoordingen?
Was noodzaak. En trouwens nog een tering goed verslag ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik tenminste niet meer de teringjunk van de SC
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
En toen je het de dag erna in nuchtere toestand nog een keer overlas, hoe bleek het toen te zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nouen, jij komt tegenwoordig vaker met je drugsverhalen dan ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was noodzaak. En trouwens nog een tering goed verslag ook.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toen je het de dag erna in nuchtere toestand nog een keer overlas, hoe bleek het toen te zijn?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was noodzaak. En trouwens nog een tering goed verslag ook.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.quote:
probeer hem uit op een nietsvermoedende passant.quote:
Soort van Koning Midas effect. Kan ook niet meer fappen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.
Niets om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Soort van Koning Midas effect. Kan ook niet meer fappen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.
[..]
probeer hem uit op een nietsvermoedende passant.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog maar een uur, exact 17u rij ik weg in mijn leasebak samen met alle andere leaserijders in colonne stapvoets huiswaarts na een dag schermstaren en snel iets doen als de baas langsloopt.
Hardstylequote:
Is mainstream geworden, allemaal balharen gingen naar Freaqshow en zo wtfquote:
Dus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is mainstream geworden, allemaal balharen gingen naar Freaqshow en zo wtf
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16:30 hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog maar een uur, exact 17u rij ik weg in mijn leasebak samen met alle andere leaserijders in colonne stapvoets huiswaarts na een dag schermstaren en snel iets doen als de baas langsloopt.
Ik trok net zo'n gezicht als Obama en het woord 'Bad' kwam in gedachten op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik trok net zo'n gezicht als Obama en het woord 'Bad' kwam in gedachten op.
Ik maandagquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar weer sporten. Zal wel weer vol met goede voornemens zitten daar..
quote:Mario Balotelli (22) heeft zich donderdag misdragen op de training van Manchester City. De veelbesproken Italiaanse voetballer is volgens verschillende Engelse media zijn trainer Roberto Mancini te lijf gegaan.
Nadat Balotelli ploeggenoot Scott Sinclair hard zou hebben aangepakt op de training, ontstond het opstootje. Mancini reageerde furieus en bekritiseerde Balotelli openlijk. Dit accepteerde Balotelli niet, waarna een handgemeen ontstond.
De twee heren moesten door omstanders uit elkaar gehaald worden. Manchester City heeft nog niet officieel gereageerd op het incident, maar de toekomst van Balotelli bij de club zal er niet beter op zijn geworden. Op nieuwjaarsdag kwam hij geen minuut in actie tijdens het duel met Stoke City. Komend weekend speelt City in de FA Cup tegen Watford.
Balotelli maakt al weken geen deel uit van de selectie van Manchester City omdat Mancini niet tevreden is over zijn prestaties. De leiding van de kampioen legde de spits vorige maand nog een boete op van ruim 400.000 euro, zo'n twee weeksalarissen van Balotelli.
Ja diequote:
Dat plaatje is OP template waardig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Iemand nog roddels?
Nieuw in deze SC:
[ afbeelding ]
Die gast is echt van padje afquote:
Fatty, slap, uitgezakt karkas met pap-armen en slasaus-benen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maandagna een maand, WAT meer dan een maand niks
Gewoon excentriekquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is echt van padje afmet zijn 22 jaar... hij lijkt gvd 35
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fatty, slap, uitgezakt karkas met pap-armen en slasaus-benen.
Gewoon een mongool.quote:
Dat is Mancini.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net alsof er elke generatie zo'n rotte appel tussen zit. Toen was het Di Canio, nu hij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Dat is waar ja, weer ouderwets spierpijn dat je weet dat het zin heeft gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowiesodes te mooier het resultaat na 2 weken trainen weer
Ja, is toch mooi... meen ik serieus btwquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, weer ouderwets spierpijn dat je weet dat het zin heeft gehad.
Grootste gedeelte wel jaquote:
ik ken de term 'muscle memory' wel in andere context.quote:
In tegenstelling tot mevrouw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel jaAlleen vd Vaart bv staat nog met beide benen op de grond
Shit, had dat niet eens gelezen maar dacht idd ook dat ie ouder wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christ on a stickquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef wise het volgende:
http://www.buzzpatrol.com(...)s-of-christine-chin/
ok wtf
quote:
Die heeft met O&N z'n vrouw een mep gegevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel jaAlleen vd Vaart bv staat nog met beide benen op de grond
__O-quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef wise het volgende:
http://www.buzzpatrol.com(...)s-of-christine-chin/
ok wtf
Dat je ergens op bezoek bent, "lust je een kopje koffie?" en dan moet je het uit zo'n harig kopje drinkenquote:
We horen vanzelf wel of het terecht was of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft met O&N z'n vrouw een mep gegeven.
Van een corrigerende tik is niemand slechter geworden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft lef, met alle gasten erbij nog wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, iedereen slaat rondje over. Denk dat deze Chin Zeeuwse voorouders heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je ergens op bezoek bent, "lust je een kopje koffie?" en dan moet je het uit zo'n harig kopje drinken![]()
[ afbeelding ]
Nu denk ik dat jij ook een zeeuw bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, iedereen slaat rondje over. Denk dat deze Chin Zeeuwse voorouders heeft.
Ik vind haar nog steeds mooi. Zelfs met kort haar, maar dat komt doordat haar gezicht zo goed als perfect isquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sylvie Meis vroeger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Costa.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sylvie Meis vroeger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, nu is ze geslagen. Damaged goods.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Germano het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi. Zelfs met kort haar, maar dat komt doordat haar gezicht zo goed als perfect is.
Dat dikt men ook vaak flink aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu niet meer, nu is ze geslagen. Damaged goods.
Je kan het risico gewoon niet meer lopen.quote:
Grootste homo-post van 2013 nu al gemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Grootste homo-post van 2013 nu al gemaakt.
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Er komt zo een fokker aan de deuralthans ik denk dat hij op fok zit.
Wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Is het je vriend? Want dan weet ik wel of het een Fok!ker is of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
waarom komt hij¿quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Beurt gevenquote:
Huehue.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het je vriend? Want dan weet ik wel of het een Fok!ker is of niet.
Je zou eens iets met die gave moeten doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jij ook een zeeuw bent.
Bij de AH zojuist niet zien staan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
Kun je deze overal krijgen?
[ afbeelding ]
Ik probeer Laster deze telkens aan te smeren. Hij vind ze niet lekker zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer 'kk' een algemeen geaccepteerde afkorting voor krio's kringspier is geworden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, wanneer gaan we samen aan de druks?
Ik wil deze vanwege de kleur. Die Adidasjes die ik pas had gekocht zijn al onherstelbaar beschadigdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik probeer Laster deze telkens aan te smeren. Hij vind ze niet lekker zitten.
ah, iets op marktplaats gezetquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer 'kk' een algemeen geaccepteerde afkorting voor krio's kringspier is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil deze vanwege de kleur. Die Adidasjes die ik pas had gekocht zijn al onherstelbaar beschadigd.
voor jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef krioro het volgende:
[..]Oh, ben je nu officieel uit de kast gekomen.
http://www.asos.com/Nike/(...)=20&sort=-1&clr=Bluequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150. Ja voor 40 kom ik hem nu ophalen.quote:
mafkeesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150. Ja voor 40 kom ik hem nu ophalen.
Gek
Nike Zoom Stefan Janoskiquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.
Nee dit zijn Blazers. Die andere Janoski toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Nike/(...)=20&sort=-1&clr=Blue
¿
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150.
i see what you did tharquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.
Jij mag een gratis rondje op mij op de fiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.
Nou zal je nog eens proberen te helpen potverdrie altijd sosogemeen mijn emoties nemen de overhand boehoehoe #donderdagdipquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Duh, maar ik kom die kleur niet tegen.
Achterop?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag een gratis rondje op mij op de fiets.
Kom maar langs voor een ritje op mijn fiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou zal je nog eens proberen te helpen potverdrie altijd sosogemeen mijn emoties nemen de overhand boehoehoe #donderdagdip
Zo makkelijk ben ik niet te troosten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar langs voor een ritje op mijn fiets.
Zijn al twee jaar oud, ga je niet snel meer vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar zodra ik thuis was zouden ze acuut weer uitgaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt wel dat je die zou dragen voor mij.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
De Metro van vandaag. In de head er Sylvie en raaf en dan elders op de pagina een stukje over topsporters die tevreden afscheid kunnen nemen
Was het nog gelukt nickjequote:
>>Fernandesquote:
Mooiquote:
Ah nee, ik kijk af en toe wel FB.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi! Wist niet of je ook nog op een mailtje zat te wachten
Zero fucks given.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Ezio het volgende:
Wat een gezeik om 2 mensen die aangeven niet meer te willen neuken zeg.
oh okequote:

Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Ezio het volgende:
Wat een gezeik om 2 mensen die aangeven niet meer te willen neuken zeg.
Dan heb je de Aldi nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dear lord.quote:
Inderdaad, instant depressie als je daar rondwaggelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Aids een supermarkt was, net zoals de Lidl
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen in rode Deawoo Matizjes mogen wat mij betreft een spontane ontbranding krijgen.
De tering zeg.
Rlyquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts. [ afbeelding ]
Oh kijk, daar gaan we weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen in rode Deawoo Matizjes mogen wat mij betreft een spontane ontbranding krijgen.
De tering zeg.
Sowieso, alles in dozen. Maar ze willen bij albert heijn ook alles in dozen laten zitten zodat ze besparen op vakkenvullersquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, instant depressie als je daar rondwaggelt.
Ik fietste vandaag langs een gym (quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts. [ afbeelding ]
Ja. Onwetende.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een gym () en zag zo'n dude met gewichten voor de spiegel zijn oefeningen doen. Is dat normaal?
Echt zo'n goedkope graaiwinkel wordt het dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, alles in dozen. Maar ze willen bij albert heijn ook alles in dozen laten zitten zodat ze besparen op vakkenvullersHell no
Vond het een beetje narcistisch eruit zien.quote:
Ja, maar gisteren al leg day gehad dus de S&D laat ik aan jou over vandaag.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Jij gaat vanavond ook?
Nee, ik zie nooit leuke Twentse dames langsfietsen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een gym () en zag zo'n dude met gewichten voor de spiegel zijn oefeningen doen. Is dat normaal?
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Aids een supermarkt was, net zoals de Lidl
Nounounou Ice fucking Teaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.
werkt wel goed bij een katerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.
Oke, ik train voor ons beidenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren al leg day gehad dus de S&D laat ik aan jou over vandaag.
die kleine flesjes zijn ook goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi of niet, dit is wel lekker.
Jij baasjequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik neem elke dag zo'n flesje citroen mee naar stage.
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dus door de way of de gamba verpest voor jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.
Prik is vies bij ice tea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.
Zonder die pak ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.
Daar zit geen prik in, hoor?quote:
Lolquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus door de way of de gamba verpest voor jou?
Ja truequote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.
Die is trouwens wel vet lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen.ice green tea
van lipton.
Klink ook wel gay eigenlijk
Jouw perzik is gay.quote:
Er is ook Lipton met prik hequote:
Zeer zeker, zusterquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is trouwens wel vet lekker
Deze is beter vind ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wollah! En Lipton heb je ook zonder prik heur.
Ja maar daarquote:
quote:
Pakken > flessen.quote:
Kan je dat op gevoel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik kom zo je temperatuur opmeten.
Natte vingerwerkquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je dat op gevoel?met je vinger?
Smaken verschillen.quote:
Pics van anale penetratie bij 2NutZ.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik kom zo je temperatuur opmeten.
Ah liever flessen, iets makkelijker drinkenquote:
hahahaha.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw perzik is gay.
True story haha lol
Ik knoeide bijna met mijn Coolbest...quote:
Over mn laptop en telefoon heen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knoeide bijna met mijn Coolbest...
quote:
Oehquote:
hehequote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knoeide bijna met mijn Coolbest...
Oei, voorzichtig met je lappy en phonna hè!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over mn laptop en telefoon heen.
Wijoow
Moet je vas likken.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oh oke [ afbeelding ]
daar zat je niet lamlul
Wist ik toch al lang. Met rookworst en mosterdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zuurkool is lekker, dat je het even weet
Heel veel mosterdquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist ik toch al lang. Met rookworst en mosterd
Volgens mij vliegt bij jou het eten over de tafel als je aan 't eten bent. Gij vreetschuur.quote:
Neehoor, vliegt alleen m'n maag in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt bij jou het eten over de tafel als je aan 't eten bent. Gij vreetschuur.
Wat boeit mij dat nouquote:
LIDL ouwe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.quote:
Niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze ook van die getekende wenkbrauwen heeft. Ga je dat ook doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.
Ik zou je haren zoals nu houden. Althans, zoals op een foto die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze ook van die getekende wenkbrauwen heeft. Ga je dat ook doen?
Dan gaat iedereen steeds aan je vragen of er wat aan de hand is, omdat je steeds zo verbaasd kijkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen steeds aan je vragen of er wat aan de hand is, omdat je steeds zo verbaasd kijkt.
Wel goed om je dat nu alvast te realiseren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Alles tien keer uitleggen en zo.
Apart, ik doe dat altijd hiermee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.
Je probeert haar weer hierheen te lokken hequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef Fascination het volgende:
SEMTEX had eerst ook van die lelijke getekende wenkbrauwen. Gelukkig ziet ze nu in dat dat toch niet zo'n goede beslissing was.
quote:
Jammer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Zosk het volgende:
Ik wilde eigenlijk gewoon mijn mening geven op de Zosk manier, maar dat doe ik liever niet.
quote:
quote:
Hahaha ja wtf hoe kan jedat hot noemen? Wat mankeert jequote:
Godverteringquote:
Mijn meisjes verdwijnen vaak ook compleet, heel frappantquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi dat meisje gewoon compleet verdwijnt
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een hoax is_!
Waarheen? Bips?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn meisjes verdwijnen vaak ook compleet, heel frappant
Oh kofferbak?quote:
Heftig zeg.quote:
Ligt vast vol met oude zakken mcdonalds haha lolquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heftig zeg.
Wil je die van mij eens zien?
Kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt vast vol met oude zakken mcdonalds haha lol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut
Ik ben maddafakking assepoester gek.
Cleane boi.
Hahaquote:
Zelden zo hard gelachen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
De prijzen voor groenten zijn behoorlijk prei-zig. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |