Is het je vriend? Want dan weet ik wel of het een Fok!ker is of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Er komt zo een fokker aan de deuralthans ik denk dat hij op fok zit.
waarom komt hijżquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Er komt zo een fokker aan de deuralthans ik denk dat hij op fok zit.
Beurt gevenquote:
Huehue.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het je vriend? Want dan weet ik wel of het een Fok!ker is of niet.
Je zou eens iets met die gave moeten doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jij ook een zeeuw bent.
Bij de AH zojuist niet zien staan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
Kun je deze overal krijgen?
[ afbeelding ]
Ik probeer Laster deze telkens aan te smeren. Hij vind ze niet lekker zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
Kun je deze overal krijgen?
[ afbeelding ]
Wanneer 'kk' een algemeen geaccepteerde afkorting voor krio's kringspier is geworden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:37 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, wanneer gaan we samen aan de druks?
Ik wil deze vanwege de kleur. Die Adidasjes die ik pas had gekocht zijn al onherstelbaar beschadigdquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik probeer Laster deze telkens aan te smeren. Hij vind ze niet lekker zitten.
ah, iets op marktplaats gezetquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer 'kk' een algemeen geaccepteerde afkorting voor krio's kringspier is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil deze vanwege de kleur. Die Adidasjes die ik pas had gekocht zijn al onherstelbaar beschadigd.
voor jouquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef krioro het volgende:
[..]Oh, ben je nu officieel uit de kast gekomen.
http://www.asos.com/Nike/(...)=20&sort=-1&clr=Bluequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150. Ja voor 40 kom ik hem nu ophalen.quote:
mafkeesquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150. Ja voor 40 kom ik hem nu ophalen.
Gek
Nike Zoom Stefan Janoskiquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke zijn dit? Kan ze niet vinden op google.
Nee dit zijn Blazers. Die andere Janoski toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Nike/(...)=20&sort=-1&clr=Blue
ż
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gloednieuwe fiets op mp gezet. Bieden vanaf 150.
i see what you did tharquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |