Jij baasjequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik neem elke dag zo'n flesje citroen mee naar stage.
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi of niet, dit is wel lekker.
Hmm, misschien maar eens proberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi of niet, dit is wel lekker.
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Dus door de way of de gamba verpest voor jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.
Prik is vies bij ice tea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.
Zonder die pak ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag altijd zo'n jongen met een bochel dat drinken in de pauze.. Gewoon uit zo'n pak. Dat zag er redelijk apart uit.
Daar zit geen prik in, hoor?quote:
Lolquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus door de way of de gamba verpest voor jou?
Ja truequote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. En drink gewoon Lipton, paupers.
Die is trouwens wel vet lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen.ice green tea
van lipton.
Klink ook wel gay eigenlijk
Jouw perzik is gay.quote:
Er is ook Lipton met prik hequote:
Zeer zeker, zusterquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is trouwens wel vet lekker
Deze is beter vind ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wollah! En Lipton heb je ook zonder prik heur.
Ja maar daarquote:
quote:
Pakken > flessen.quote:
Kan je dat op gevoel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik kom zo je temperatuur opmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |