Jij mag een gratis rondje op mij op de fiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Voor 20 en een goede beurt kom ik hem nu ophalen. Mag je de fiets nog houden ook.
Nou zal je nog eens proberen te helpen potverdrie altijd sosogemeen mijn emoties nemen de overhand boehoehoe #donderdagdipquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Duh, maar ik kom die kleur niet tegen.
Achterop?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag een gratis rondje op mij op de fiets.
Kom maar langs voor een ritje op mijn fiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou zal je nog eens proberen te helpen potverdrie altijd sosogemeen mijn emoties nemen de overhand boehoehoe #donderdagdip
Zo makkelijk ben ik niet te troosten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom maar langs voor een ritje op mijn fiets.
Zijn al twee jaar oud, ga je niet snel meer vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:51 schreef Germano het volgende:
Kun je deze overal krijgen?
[ afbeelding ]
Ja, maar zodra ik thuis was zouden ze acuut weer uitgaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt wel dat je die zou dragen voor mij.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:22 schreef Salatrel het volgende:
De Metro van vandaag. In de head er Sylvie en raaf en dan elders op de pagina een stukje over topsporters die tevreden afscheid kunnen nemen
Was het nog gelukt nickjequote:
>>Fernandesquote:
Mooiquote:
Ah nee, ik kijk af en toe wel FB.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooi! Wist niet of je ook nog op een mailtje zat te wachten
Zero fucks given.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Ezio het volgende:
Wat een gezeik om 2 mensen die aangeven niet meer te willen neuken zeg.
oh okequote:

Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:38 schreef Ezio het volgende:
Wat een gezeik om 2 mensen die aangeven niet meer te willen neuken zeg.
Dan heb je de Aldi nog.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.
Dear lord.quote:
Inderdaad, instant depressie als je daar rondwaggelt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Aids een supermarkt was, net zoals de Lidl
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen in rode Deawoo Matizjes mogen wat mij betreft een spontane ontbranding krijgen.
De tering zeg.
Rlyquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft met O&N z'n vrouw een mep gegeven.
Goed ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts. [ afbeelding ]
Oh kijk, daar gaan we weer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen in rode Deawoo Matizjes mogen wat mij betreft een spontane ontbranding krijgen.
De tering zeg.
Sowieso, alles in dozen. Maar ze willen bij albert heijn ook alles in dozen laten zitten zodat ze besparen op vakkenvullersquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, instant depressie als je daar rondwaggelt.
Ik fietste vandaag langs een gym (quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Gooi die agressie er vanavond uit bij de squatjes en deathlifts. [ afbeelding ]
Ja. Onwetende.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een gym () en zag zo'n dude met gewichten voor de spiegel zijn oefeningen doen. Is dat normaal?
Echt zo'n goedkope graaiwinkel wordt het dan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, alles in dozen. Maar ze willen bij albert heijn ook alles in dozen laten zitten zodat ze besparen op vakkenvullersHell no
Vond het een beetje narcistisch eruit zien.quote:
Ja, maar gisteren al leg day gehad dus de S&D laat ik aan jou over vandaag.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Jij gaat vanavond ook?
Nee, ik zie nooit leuke Twentse dames langsfietsen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een gym () en zag zo'n dude met gewichten voor de spiegel zijn oefeningen doen. Is dat normaal?
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Aids een supermarkt was, net zoals de Lidl
Nounounou Ice fucking Teaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.
werkt wel goed bij een katerquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Aldi heeft anders wel de beste ice tea.
Oke, ik train voor ons beidenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren al leg day gehad dus de S&D laat ik aan jou over vandaag.
die kleine flesjes zijn ook goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Aldi of niet, dit is wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |