Ik trok net zo'n gezicht als Obama en het woord 'Bad' kwam in gedachten op.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik trok net zo'n gezicht als Obama en het woord 'Bad' kwam in gedachten op.
Ik maandagquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar weer sporten. Zal wel weer vol met goede voornemens zitten daar..
quote:Mario Balotelli (22) heeft zich donderdag misdragen op de training van Manchester City. De veelbesproken Italiaanse voetballer is volgens verschillende Engelse media zijn trainer Roberto Mancini te lijf gegaan.
Nadat Balotelli ploeggenoot Scott Sinclair hard zou hebben aangepakt op de training, ontstond het opstootje. Mancini reageerde furieus en bekritiseerde Balotelli openlijk. Dit accepteerde Balotelli niet, waarna een handgemeen ontstond.
De twee heren moesten door omstanders uit elkaar gehaald worden. Manchester City heeft nog niet officieel gereageerd op het incident, maar de toekomst van Balotelli bij de club zal er niet beter op zijn geworden. Op nieuwjaarsdag kwam hij geen minuut in actie tijdens het duel met Stoke City. Komend weekend speelt City in de FA Cup tegen Watford.
Balotelli maakt al weken geen deel uit van de selectie van Manchester City omdat Mancini niet tevreden is over zijn prestaties. De leiding van de kampioen legde de spits vorige maand nog een boete op van ruim 400.000 euro, zo'n twee weeksalarissen van Balotelli.
Ja diequote:
Dat plaatje is OP template waardig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Iemand nog roddels?
Nieuw in deze SC:
[ afbeelding ]
Die gast is echt van padje afquote:
Fatty, slap, uitgezakt karkas met pap-armen en slasaus-benen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maandagna een maand, WAT meer dan een maand niks
Gewoon excentriekquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is echt van padje afmet zijn 22 jaar... hij lijkt gvd 35
Sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fatty, slap, uitgezakt karkas met pap-armen en slasaus-benen.
Gewoon een mongool.quote:
Dat is Mancini.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net alsof er elke generatie zo'n rotte appel tussen zit. Toen was het Di Canio, nu hij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Dat is waar ja, weer ouderwets spierpijn dat je weet dat het zin heeft gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowiesodes te mooier het resultaat na 2 weken trainen weer
Ja, is toch mooi... meen ik serieus btwquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, weer ouderwets spierpijn dat je weet dat het zin heeft gehad.
Grootste gedeelte wel jaquote:
ik ken de term 'muscle memory' wel in andere context.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |