ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehequote:Op donderdag 3 januari 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Saaie drugsverhalenwaar blijven de kantoordingen?
En toen je het de dag erna in nuchtere toestand nog een keer overlas, hoe bleek het toen te zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb laatst een gigantisch verslag gemaakt in het holst van de nacht, aan de pep.
Schaamde mij een beetje na afloop.
Nouen, jij komt tegenwoordig vaker met je drugsverhalen dan ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was noodzaak. En trouwens nog een tering goed verslag ook.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En toen je het de dag erna in nuchtere toestand nog een keer overlas, hoe bleek het toen te zijn?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was noodzaak. En trouwens nog een tering goed verslag ook.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.quote:
probeer hem uit op een nietsvermoedende passant.quote:
Soort van Koning Midas effect. Kan ook niet meer fappen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.
Niets om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
Soort van Koning Midas effect. Kan ook niet meer fappen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook niet aan jou vragen. Jij vindt vast dat alles van jouw hand pure gold is.
[..]
probeer hem uit op een nietsvermoedende passant.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog maar een uur, exact 17u rij ik weg in mijn leasebak samen met alle andere leaserijders in colonne stapvoets huiswaarts na een dag schermstaren en snel iets doen als de baas langsloopt.
Hardstylequote:
Is mainstream geworden, allemaal balharen gingen naar Freaqshow en zo wtfquote:
Dus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is mainstream geworden, allemaal balharen gingen naar Freaqshow en zo wtf
quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik was zo laatst op het werk lekker bakkir drinken opeens vertelt jochem dat ie perongeluk lettertype 22 had gebruikt ipv 12 maar dat had ie natuurlijk helemaal niet door hehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
16:30 hierquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog maar een uur, exact 17u rij ik weg in mijn leasebak samen met alle andere leaserijders in colonne stapvoets huiswaarts na een dag schermstaren en snel iets doen als de baas langsloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |