Wat doe je elke keer tof met je 4fa, stop die 4fa lekker in je reet.quote:
Komt goed uit, want ik doe het sinds 2013 niet meer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Nestalgie het volgende:
omg omg hij kaapt een.topci snel tr maken snel please ik ga yvonne.mailen omg omg ik.heb danny in mn vriendenlijst ipn mn ds staan omg hacker
Oke jonge, dan zeg ik wel 4fmp klinkt dat niet Marokkaans meer?quote:
Ik doe gewoon stoer met m'n Designer drugs jeweettoch alleen maar merke dragen alleen maar merken tot me nemenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat doe je elke keer tof met je 4fa, stop die 4fa lekker in je reet.
Oh nee wacht dan ga je enkel hah't.
Gelukkig, kom allemaal een stevenmac dmen die lost dit wwl opquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik doe het sinds 2013 niet meer.
True datquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met Britten gaat het altijd over voetbal.
tik je alleen gucci?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke jonge, dan zeg ik wel 4fmp klinkt dat niet Marokkaans meer?
[..]
Ik doe gewoon stoer met m'n Designer drugs jeweettoch alleen maar merke dragen alleen maar merken tot me nemen
Ja, ik haat katten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook twee britten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Daar ging ik in de zomer al fucking goed op toen ik gewoon skaffa wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb wel het meest geniale MDMAvoedsel ooit gegeten op Awake.
Fucking watermeloen, kensergenius.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik haat katten.wist ik, jus'skwewing wifya, innit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
He CB, ik heb een tip voor je kom in ons topic: UVT / XTC V&A #246quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb wel het meest geniale MDMAvoedsel ooit gegeten op Awake.
Fucking watermeloen, kensergenius.
Ik liep met een kk groot stuk watermeloen de chillout in, je zag mensen kijken van: "DAT HEEFT IE NIIEEEEEEEET"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar ging ik in de zomer al fucking goed op toen ik gewoon skaffa was.
Ging bijna m'n appelsap lijerquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Typisch: Heb m uiteindelijk gedeeld met een neger.
En jij mocht een beetje in zijn bucket kfc graaien, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Typisch: Heb m uiteindelijk gedeeld met een neger.
hoezo faya?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB is een chille gozer man, waarom zo faya doen gelijk.
Ja, en mocht ook zijn kokosolie gebruiken om mijn haar te stylen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij mocht een beetje in zijn bucket kfc graaien, natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |